Wei×Lwj

846 80 164
                                    

Saçımda ki kırmızı kurdele ile oynayan Yibo'nun elini tutup kendimden uzaklaştırdım.

"Dokunma Yibo ge~ Saçımı bozacaksın!"

Yibo omuz silkip ellerini tekrar kurdeleme uzatı.

"Yah! Wang Yibo!"

"Ama çok tatlı görünüyorsun.. oynamak istiyorum."

Gözlerimi kısıp ona döndüm.

"Beni biraz daha rahatsız edersen kıçına tekmeyi basarım. Hem ben acıktım. Karnımı doyur."

Sinsice sırtıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve yüzüme düşen uzun perçemlere üfledi.

"Eğer odamıza gelirsen seni doyura bilirim."

İşaret parmağım ile alnına ittirdim ve onu kendimden uzaklaştırdım.

"Geri bas velet! Mutfağa gidiyorum sen de yayın için hazırlan."

........................................................................

"Merhaba arkadaşlar~ Ben Xiao Zhan ve bu yanımda oturan yakışıklı adam da erkek arkadaşım Wang Yibo~"

Sevgiyle yanımda oturan çocuğa döndüm.

"Sen de bir şey söyle."

"Erkek arkadaşıma yürümeyin. O sadece benim."

Kucak kucağa oturduğumuz Yibo'ya yetmezmiş gibi beni daha çok kendisine çekti.

"Evet sadece onunum. Şimdi kıyafetlerimize bakın ve kim olduğumuzu tahmin edin!!! Bu karakterler için çok heyecanlı olduğumu söylemek istiyorum."

Yibo'nun gözlerini devirdiğini gördüm.

"Ben hiç heyecanlı değilim. Özellikle Wangji denilen adama çok sinir oldum."

"Yibo~"

Omuz silkti

...............................CHAT.............................

+22: OHA LAN WANGJİ VE WEİ WUXİAN

+8: XİAO ZHAN TAM BİR WEİ YİNG GİBİ GÖRÜNÜYOR!!!!!

+2: GERÇEKTEN KARAKTERLER KARŞIMDA GİBİ!!! BU MUHTEŞEM!! LÜTFEN BİR SAHNEYİ CANLANDIRIN!!! XİAO ZHAN YALVARIRIM!!!!!!!! YORUMU GÖR!!! YORUMU GÖR!!!

+68: Lan Zhan ve Yibo mu? Çok aptalca. Tanrı aşkına ne alaka?? Karakterleri düzgün bırakın bari. Zaten yalandan sevgili oyununuz sıktı 🙄

+000: Gerçekten birlikte mükemmel görünüyorsunuz 😭

+12: Gördüğüm en en en en iyi çift!! Hetero-Homo fark etmez.

+081: Lütfen bir sahne canlandırın!!!

........................................................................

"Bo.. bak bir sahneyi canlandırın diyorlar. Hadi yapalım!"

"İstemiyorum! Wang Yibo olarak yapsam!"

"Hayır! Lan Wangji olarak yapacaksın."

Kulağına eğilip bir şeyler söyledim. Geri çekildiğimde suratında memnun bir ifade vardı.

"Tamam yapalım"

Biraz geriye çekildim ve kendimi bir aktör olarak hayal ettim.

Yibo üstüme doğru geldiğinde geriye çekildim ve hafif gülümsedim.

"Lan Zhan uzun zaman sonra seninle tekrar karşılaştık ve ve sen çoktan bana saldırmaya başladın. Ayıp etmiyor musun sence de?

Yibo bir şey söylemeden elini uzattı ve onun elini ittim.

YİZHAN CHANNELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin