Soru cevap

382 44 27
                                    

"Merhaba arkadaşlar ben Xiao Zhan~"

Sağ elim ile kameraya bakan sevgilimi işaret ettim.

"Ben Wang Yiboooo ve bu YiZhan'ın kanalı."

"Yeeeesss! Öncelikle kanalımıza tekrardan hoş geldiniz, eğer bizi ilk defa izliyorsanız da ailemizde hoş geldinizzzz~ bugünün konusunu eminim merak ediyorsunuzdur. Yibocum sen bugün ne yapacağımızı söylemek ister misin?"

Yibo kafası ile beni onayladı ve kameraya biraz yaklaştı.

"Bugün, Zhan ge Instagram üzerinden sizin için bir story attı ve sizden bizim hakkımızda merak ettiğiniz sorularınızı istedi."

"Çok fazla kişi bu etkinliğe katıldı teşekkür ederim."

"Evet gerçekten birçook soru geldi ve biz de bugün bizim hakkımızda merak ettiğiniz soruları cevaplayacağız."

Gülümseyerek konuşması gerçekten çok sevimliydi. Vücudumu biraz daha ona yaklaştırdım.

"İlk soruyu sen okumaya ne dersin?"

"Nasıl istersen."

Yibo masada duran telefonumu aldı ve şifremi girip açtı.

"İlk soruyu okuyorum. Kim ilk seni seviyorum dedi?"

Yibo'nun bakışları bana dönmüştü bile. Aslında tanışma hikayemize bakılınca birçok kişi Yibo'nun söylemiş olabileceğini düşünüyordu ama bu bir yanlıştı.

"İlk seni seviyorum diyen kişi Xiao Zhan'dı. Onu kapımın önünde bulduğum gün söylemişti."

"Mm ilk ben söyledim.. hala da çok seviyorum seni~"

Yibo şımarık bir şekilde gülüp saçlarımı karıştırdı.

"Sıra sen de. Bir sen, bir ben okuyalım soruları. Böylesi senin için de daha iyi olur."

"Anlaştık Bo ge~ evet ikinci sorumuzu okuyorum o zaman. Birbirinizde en sevdiğiniz özellik ne?"

Yibo omuz silkti.

"Hiç yok."

"Yah Wang Yibo!"

Tepkime gülmesine birazcık bozulmuştum.

"Şaka yapıyorum tabiki. Onun sevdiğim tek bir özelliği yok. Birçok güzel özelliği var, bu yüzden aklıma ilk geleni söyleyeyim. Merhametli olması. Gerçekten çok merhametli birisi ve çoğu zaman onun bu tavrını görünce göğüsüm aşırı sevgiden kabarıyor."

Parlayan göz bebekleriyle kameraya tatlı tatlı konuşması gerçekten çok hoştu. Biraz yaklaşıp dolgun yanağını öptüm.

"Güzel cevabın için teşekkürler bebeğim.. benim en sevdiğim özelliği çok sevgi dolu olması. Gerçekten hem ailesi, hem de Yibo kendisini çok iyi yetiştirmiş."

"Bu soru cevap kalp ritmime çok iyi gelmiyor."

Kalbini tutup abartılı hareketler sergilemesini gülerek izledim.

"Sıradaki sorumuza geçelim Yibo-ya."

"Okey. İlişkiniz gerçek mi? Zhan, Yibo üzerinden ünlü olmaya mı çalışıyorsun? Aynen ben ağacım Zhan da bana tırmanarak ünlü olacak."

Bu gerçekten çok fazla aldığım bir soruydu.

"Arkadaşlar evet Yibo'yu kullanıyorum."

Yibo'nun tatlı çekik gözleri bana dönmüştü bile. Onun, telefonumun üzerinde olan elini tutum.

"Beş yıldır her gün plan yaptım. Böyle ilişkiye başlarız sonra ben hesap açarım falan diye. Bu böyle kısa süreli değil yani."

"Beni kullandığın için teşekkürler."

YİZHAN CHANNELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin