2. Bölüm Taşkın koleji

19 15 13
                                    

Multimedyadaki Vanesa

Uzun zamandır yazmiyodum derslerim fazla yoğundu umarım yeni bölümü beğenirsiniz . ️🥰😘

Vannesa'nın ağzından

Bu gün yeni okulumuza başlıyoruz. Size söylemeyi unuttum dimi? Hemen anlatayım Lisa okuduğumuz okulu beğenmediği için bizi Özel Taşkın Koleji için yapılan sınava yazdırdı ve Nisa dışında ikimiz de kazandık. Nisa'yı çok sevsem de kızın erkeklerden başka hiçbir şeyi taktığı görülmemiş. Tek ilgi alanı erkekler iken onunla nasıl bu kadar iyi arkadaş olduğum ise bı muamma çünkü erkekler dışında herşey ilgi alanıma giriyor."Okula gitmeyi düşünüyor musun biraz daha kendi kendine konuşursan yine geç kalacaksın" size tanıştırmadım değil mi bu da iç sesim ve evet kendi iç sesimle konuşuyorum ve haklı biraz daha oyalanırsam geç kalıcam. Üstüme yarım bi kazak ve altına da diz üstü bi etek giydim . Siyah bı ayakkabı da ayağıma geçirip tam çıkıyordum ki kapı sertçe açıldı.

"Sen hala hazırlanmadın mı?"ve beklenen son Lisa yine küplere bindi kendisi çok dakik biridir. O da üstüne bı tişört ve altına da dar bı pantolon ve mor bı ayakkabıyla yine çok güzeldi. Bu gün o benim seçtiğim elbiseleri ben de onun seçtiğim elbiseleri giyecektim. Sadece ayakkabılar kendi kararımız olucaktı.

" Hazırlandım sinir küpüm hemen kızma. " diyip yanağına bi öpücük bırakıp aşağı indim . O da arkamdan geliyordu. Nisa okul uzak olduğu için bizden önce çıkıyor bazen de erkek arkadaşların da kalıyor du.

Arabaya binip okula geldiğimizde okulun yarısı bize bakıyordu . Ve ben bu kısa etekle hiç rahat değildim tabi Lisa'nın keyfine diyecek yoktu . Lisa ilgi çekmeyi çok seviyordu, Lisa saçlarını arkaya atıp cool bir şekilde yürümeye başladı. Ben onun bu haline göz devirirken çoğu erkeğin dikkatini çekmiş gibi gözüküyor du çünkü erkeklerin çoğu ona hayran olmuş gibi bakıyordu. Ben de yürümeye başladım tam birkaç adım atmıştım ki ayağım bı taşa çarptı ve dengemi kaybettim tam düşecekken biri beni belimden tutup yakaladı. Sırtım onun göğsüne çarparken onun nefesi tam boynumdaydı. Bundan rahatsız olduğum için tam bir adım atacakken belimdeki eli sertleşti ve beni kendine daha çok yasladı. Bu yakınlığı sevmemiştim.Birden ayağımla sertçe dizlerine vurduğumda benden ayrılmıştı ve herkes bize bakıyordu.

"Hayvan mısın lan sen ayağımı kırdın" diye bağıran yabancıyı incelemeye başladım o da aynı şekilde beni incelemeye başladı. Gözleri gri renkteydi siyah kot bı pantolon ve beyaz bı tişört giymişti. Insanların dış görünüşü ile ilgilenseydim kesin yürürdüm adama o derece yakışıklıydı,ama insanların dış görünüşü ilgimi çekmiyor.

"Kusura bakma ama beni bıraksaydınız öyle bir şey yapmazdım. Tamam düşmeyeyim diye tutun diyelim dengemi sagladığımda niye bırakmadınız" Bende ona bağırdığımda bu hoşuna gitmemiş gibi kaslarını çattı.

"Sanırım burada yenisin yoksa bana sesini kaldırmak gibi bi aptallık yapmazdın" alayla söyledikleri sinirimi daha çok bozmuştu

" Pardon da siz kendinizi ne sanıyorsunuz kimse bana bağırmak gibi bı aptallık' yapamazmış . Asıl siz kim oluyorsunuzda bana sesinizi kaldırmak gibi bir cürette bulunuyorsunuz." Diye bağırdım ve yüzüne bile bakmadan çekip gittim' bu egon başına büyük isler açacak haberin olsun' iç sesim de yorum yaptıysa tamamdır.

Ama o da haklı daha okula geleli bı saat bile olmadan birisiyle tartışmıştım. Koridorda yürürken Lisa'yı bi çocukla konuşurken daha doğrusu kahkahalarla gülerken gördüm. Ben orta malın biriyle kavga edeyim kız kendine manita yapsın oh ne ala .Onları rahatsız etmeden okulu gezmeye başladım . Müzik odasının kapısına geldim tam kapıyı açacak iken zil çaldı. Odaya girmekten vazgeçip sınıfıma doğru ilerlemeye başladım içeri girdiğimde ders başlamıştır bile Hoca'dan özür dileyip Lisa'nın yanina oturdum. Birkaç dakika sonra hoca kendimizi tanıtmamızı istedi. Ardından derse başladık ders edebiyatı ve en sevdiğim derslerden biriydi. Dersler çok güzel gidiyordu . 1.ders te bittiğinde dışarı bahçeye çıkmıştık kapının yakınlarına doğru yürüdük yani Lisay'la ve o anda o kadını gördüm Zuhal hanımı yani anne anemi . Onu görmek tüm mutluluğumu alıp yerine sadece nefret bıraktı . Ondan nefret ettiğim kadar kimseden nefret etmiyordum.














Merhaba arkadaşlar bu gün yeni bir bölümle karşınızdayım umarım beğenir ve yorum yapmayı unutmazsınız. Bu günkü bölüm çoğunlukla vannesa'dan bahsettim . Birkaç bölüm daha böyle olur büyük ihtimalle. Tamam çok konustuk sorulara başlıyalım.

Sizce Vannesa karekteri nasıl biri? Ve iç sesinin de dediği gibi egosu başını derde sokucak mı?

Peki Lisa'nın şimdiden sevgili yapmasına ne demeli?

Ve en önemli soru. Sizce vannesa anneanesinden bu kadar nefret etmesinin nedeni ne?

Sizi bu sorularla baş başa bırakıyorum ve kaçıyorum.

Karanlığın SakladıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin