5. Bölüm Dönüş

7 9 3
                                    

Bu gün okula yeniden gidecektik ama ben o günden sonra oraya gitmek istemiyorum ' sen ona korkuyorum desene' iç sesim yine konuya girdi düşünceni söylemesen olmaz dimi . Ama her seferinde de haklı olması fazla sinir bozucuydu . Onun beni desteklemesi gerek miyor muydu.

İç sesim ile olan kavgamı sonlandırıp gardrobumdan giyeceğim elbiseyi seçip aynanın karşısına geçtim. Üstümde siyah bir pantolon ve beyaz kısa bir kazak giyip siyah bir spor ayakkabı ile kombimledim. Yüzüme varla yok arası bir makyaj yaptıktan sonra hazırdım. Makyaj yapmayı seven biri değildim , doğallıktan yana bir kızdım . ' kendini öve öve bitiremedin egona diyecek yok' iç sesime gözlerimi devirip dışarı çıktım. Nisa aşağıda ben ve lisa'yi bekliyor daha doğrusu telefonda yeni sevgilisi Marko ile yazışıyordu , Marko, Lisa'nın eski okulundan arkadaşıydı ve okulun ilk gülü konuştuğu çocuk oydu . Nisa'nın yanına gittiğimde beni fark etmemişti bile , bi anda telefonunu elinden çektiğimde yüzüme aval aval bakmaya başladı sonra kaşlarını çatıp.

" Vanessa ne yaptığını sanıyorsun verse telefonu , çocuk yazıyordur , mesajına cevap vermediğim için azar işitmek istemiyorum... hadiiiiiiiiii.." telefonu ona uzatıktan sonra sahte olduğu beli bir şekilde ona gülümseyip " sana da günaydın , günümü şenlendiridin , sana nasıl teşekkür edebilirdim" nisa sözlerimden sonra yüzüme dahi bakmadan

" he he sana da günaydın , fazla laf kalabalığı yapma yoksa bi Nihat itinin sinirini senden çıkaracam.... Çatık yeminle ilişkimiz biti biz ayrıldık diyorum , buna sen karar veremezsin diyo , kim karar verecek annam mi ? ... Ay sinirim bozuldu , ha benimle birlikteyken başka kızlarla yatmasa seviyor diyecem ama takıntılı ruh hastasının teki." Nisa tekrar telefonuna dönerken Lisa da merdivenlerden inerek yanımıza geldi .

Lisa da geldikten sonra arabaya binip okula doğru ilerlemeye başladık. Üçümüz de telefona gömülmüş birşeyler yapıyorduk. Telefonum 1 haftadır kapalı olduğu için bir sürü mesaj gelmişti.

Seren

-Okula gitiniz unutunuz bizi darıldım size 😒

Samimi olmadığım insanlarla konuşmaktan hiç hoşlanmıyorum ama cevap vermesem de ayıp olacaktır diye mecburen cevap yazdım

Kusura baka telefonum kapalıydı o yüzden cevap veremedim bu aralar pek müsait olamıyorum o yüzden size yazamadim kusura bakama .

-Sorun yok ama arada yazın yada bir yerlerde buluşalım özletmeyin kendinizi

Tmm biz okula geldik yazarsan cevap veremem haberin olsun darılma bize sonra .

Yaptığım imayi o da anlamıştı ama anlaşmazlık tan gelerek cevap yazdı .

- sorun yok size iyi dersler

- ha unutmadan söyleyeyim yarın baranlarda parti yapıcaz sizde gelin hem buluşmuş oluruz .

Dersler çok yoğun ama kızlara söylerim gelmeye çalışırız.

-Tmm kuzum byyy 😘🥰

Fazla yapmacık konuşuyordu ve sadece sinirimi bozmaktan başka bir şeye yaramıyor. Sere'nin sohbetinden çıkıp yavuzun sohbetine girdim .

Yavuz çapkın serserinin tekiydi numaramı nereden aldığı da muama.

Yavuz

- Vanessa nisa'ya söyler misin şu lanet mesajlara cevap versin.

Hiç bir şey yazmadan sohbeten çıkıp nisa'ya onun bana söylediği şeyleri söylediğimde kala dahi almadan telefona geri gömüldü . Diğer sohpetlere girip göz gezdirdikten sonra telefonu kapatıp yola bakmaya başladım. 5\10 dk sonra okula varmıştık.

Okula geldiğimizde herkesin gözü yine bizdeydi, bizim olduğumuz yere bakıp aralarında konuşmaya başladılar. O günü hatırlayınca adımlarım benden bağımsız geriye doğru gitmeye başladı. Nisa ve Lisa beni fark edince ikisi de elimi sim sıkı tutup bana destek oldular .

Lisa " Vanessa meleğim biliyorum senin için buraya gelmek çok zor ama korkularınla yüzleşmen lazım" nisa da onu onaylar şekilde ama Lisay'ya laf atmayı da ihmal etmeden konuşmaya başladı.

"Canım bilirsin ben genelde bu kızı hiç doğrulayıp , savunmam ama ilk kez doğru söylüyor." Lisa nisa'ya senden olamaz bakışı atıp ilerlemem için beni sürüklemeye başladı . Ben de izin verdim , izin verdim diyorum çünkü kimse bana istemediğim bir şeydi yaptıramazdı.

Dersler bitikten sonra eve gitmek için arabaya doğru ilerledik . Ben biraz yanlış kalmak istediğim için kızları eve yıkayıp bilmediğim sokaklarda yürümeye başladım . Biraz daha ilerledikten sonra kulağıma sesler gelmeye başladı sesin olduğu yöne doğru yürümeye başladım ' 'kızım sen değil misin izlediğin filmlerde sesin olduğu yöne giden kızlara söven' iç sesim haklıydı ama merakım daha baskın geldiği için o tarafa doğru yürümeye başladım .

Her bir adımda ses kulağıma saha net geliyordu."Oğlum bak bu son sansın söylüyor musun bu Hazar denilen pezevenk in yerini "

duyduğum ses bana fazla tanıdık gelirken bir adım daha atarak konuşan kişilere baktım bir adam yerde iki kişi tarafından diz çökmesini sağlayacak şekilde adamı tutarken 10 ' a yakın kişi de etraflarını sarmış bir şekilde belindeki silahlarla onlara bakıyordu . Yerdeki adama silah çeken adama baktığımda olduğum yerde dondum, bu o adamdı . Bı insanın canını almak bu kadar kolay mıydı. Ona iğrenerek bakarken bir anda silah sesi patladı . Silah sesiyle yarışır şekilde ben de çığlık atığımda herkesin gözü benden tarafa dönmüştü . Silahları da aynı hızda bana çevirildiğinde. Yerimde kas katı kesilmiştim.



Merhaba sevgili okurlarım yeni bir bölüm ile yine geldim. Sınavıma az bir zaman kaldığı için Wattpad a giremiyorum. Kitabım unutulmasın diye yeni bir bölüm paylaştım, umarım beğenirsiniz . Bu arada kitabı okuyup ta oy veya yorum bırakmayan görünmez okurlara sesleniyorum . Bence yorum ve oy bırakmak çok zor bir şey değil . En azından emeğimizin karşılığı olarak oy bırakmanız bizim için çok değerli . Çünkü her oy kitabımızı daha da yükseltiyor ve okurların çoğu kitabın oy seviyesine bakarak ta okuyor , o yüzden lütfen görünmez okur olmak yerine en azından bir oy bırakın .

Bölümü nasıl buldunuz ?

Sizce oradaki adam kimdi?

O adamalar Vanessa'ya zarar verecekler mi?

Vanessa o adamalardan kurtulmayı başaracak mi ?

Sizi bu sorularla baş başa birakiyorum.

Unutmadan NazeKalayci ,Daliran , HsiahznaosgzFauavshs adlı okurlarım onları etiketlememi istedi ve ben bu bölümü onlara armağan ediyorum.(etiket  Isteyen kişiler yorum kısmına yada özelden yazabilir🥰😘)

Der ve DALINSAN kaçar❤️🤍

SEVILIYORSUNUZ 🤩💖🥰❤️

Karanlığın SakladıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin