Vanessa Liya Marchel
Beni korkutan bana dönmüş olan silahlar değildi göz rengi kahvenin en koyu tonlarına sahip olan adamın ta kendisiydi. Başıma giren ağrıyla başımı tutup büyük bir çığlık atım . Sonra gözümün önünde bir şeyler canlandı bı kız çocuğuydu o... O çok tanıdıktı, sanki daha önce gördüğü biri. Küçük kız bir adım daha atınca gördüğü kızın kim olduğunu anladı bu,bu küçük kız benim 5 yaşımdaki halimdi .
13 yıl önce
Küçük Vannesa gelen seslerle yatağından kalkıp sesin geldiği yöne ilerledi , ses alt kattan geliyordu. Merdivenlerin bitmesine son 5 basamak kala sesler netleşmeye başladı
" Lanet olsun tamam vericem şu kalbi ama bir şartım var..
Bu annesinin sesiydi , kalp derken neyden bahsediyordu? Ve bu saate kiminle konuşuyordu? Sorular aklında takla atarken bir adım daha atı. Ve karşısında annesine silah çekmiş bir adam ve onların etrafında da birkaç adam daha görünce hızla annesinin yanında bulunan adamın üstüne atladım. Adam bunu beklemiyor olacak ki bı anda dengesini kaybetti ve silahı yere düştü annem hemen yerdeki silahı aldı ve bi eliyle beni arkasına sakladı adam bana doğru bir adım atacak ti ki annen silahı ona doğrultu .
" Yaklaşma kızıma yoksa yeminim olsun ki ölecek olsam dahi seni vururum." Adam anneme ters bir bakış atıp bir adım geriye gitti .
"Benim senin kızın ile işim yok , şimdi şartını şöyle ki patrona iletelim , sabrım tükenmeye başladı , patron onlara dokunma demeseydi ben zorla o kalbi almasını da bilirdim de neyse " Annem dolu gözlerle adama baktı ,"Patronuna söyle tek isteğim kızımın ameliyatı için gereken para ve sonraki hayatında da hiçbir sıkıntı ve zorluk yaşamaması, - göz yaşlarını silip devam etti - çünkü onun aksine ben kendimi değil de kızımı düşünüyorum.... Sözlerimi harfi harfine anlat , teklifi kabul etmez ise bazı sırlar hep saklı kalmaz de o anlar . Şimdi evimden defolun"
Diyip bana bakıp önümde diz çöküp "kızım korkma tamam mı bu amcalar bana önemli bir şey söylemek için geldi şimdi de gidiyorlar sakın korkma tamam mı meleğim" anneme başımı olumsuz yönde sallayıp ağlamaya başladım.
"Anne almasınlar senin kalbini bı arkadaşım eğer kalbimiz gider veya durursa ölürüz dedi.. annne... Bu adamlar seni öldürecek mi? Anne sen ölme sen ölürsen ben yaşayamam ki , hem hem ben ameliyat olmak ta istemiyorum. Anne benden gitme ben sensiz yaşayamam ki , hem benim kalbimi alsınlar . Anne sen ölürsen ben yaşayamam ki hem ,hem bana kim bakar , ben kimsesiz mi kalayım . - adamlara dönüp- lütfen beni kimsesiz bırakmayın ben annem olmadan yaşayamam ki"
Annem sarsıla sarsıla ağlarken ,adam hiç bir şey söylemeden arkasına donup gitti.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Şimdiki Zaman
Devamı yoktu sonra ne olmuştu ne kadar çabalasam da devamını hatırlayamadım .
" Abi ne oluyor kıza" bı adamın sesiyle onlara baktım sonra hızla ayağa kalkıp kahve gözlere sahip adamın üstüne yürüdüm . Gözlerim dolmuştu bile,
" Sen osun , o gece anneme silah çeken adam sensin " adam ne dediğimi anlamaz şekilde bana bakarken birden şok olmuş gibi bana baktı.
" Sen , Nalan yengenin kizisin" bu soru sorar gibi değil de bi tespite bulunur gibiydi ses tonu.
" Doğru tahmin , şimdi bana söyle o günden sonra ne oldu annem ... Annem benim yüzümden mi öldü?" Sesim sonlara doğru kısılmıştı . Adam başını yere indirip tam konuşacaktı ki birden silah sesi geldi ardından polisler, adamlar kaçmak için tam hareket edectiki bir ses durmalarını sağladı.
" Etrafınız sarıldı ,suç mahallinde yakalandınız ve silahlısınız benimle karakola gelmeniz gerek" konuşan adama baktığımda onu görmeyi beklemiyordum . Bu oydu okulun ilk günü tartıştığım adam . O da bana baktığında bı anlık yüzünde afalama olsa da buz kalıbına geri dönmesi fazla uzun sürmedi. Ardından yüzünde sinsi bir gülüş yerleşmişti,sanırım o günü hatırlamıştı.
" Hepsini götürün kızı ayrı bı yerde sorgulayacaz, sorgusuna ben gideceğim benden önce kimse onunla konuşmayacak. Benim bı işim var gelirim ardınızdan. "
"Emredersiniz komiserim" ' evet Vanessa şimdi ne yapacan, o gün adama yapmadığını bırakmadın. Şimdi nasıl kurtulacaksın çok merak ediyorum' iç sesimin bana garazi mi var acaba senin beni korumam falan gerekmiyor muydu . Bu gidişle her yere acil içses nakli diye pankart yapıştıracam ' desene kurtuluyoruz senden dur biraz göbek atayım yuppppi' duygularımız karşılıklıymış demek . Neyse konudan çok saptik biz şimdi ne yapacaz.
Bı adam elinde kelepçe ile yanıma gelince elimi uzatmam için işaret yaptı. Tam elimi uzatacakken. " Ona kelepçe takma serhat " diyen kişi tabi ki gri gözlümdü.' iyi iyi adamı da sahiplendik.' diyen iç sesim ile söylediğim kelimeyi yeni yeni idrak edip ona baktım bana ne var bakışı atıyordu. Hiç bir şey söylemeden önüme döndüm. Ardından arabaya binip karakola gelmiştik. ' zaten bı karakola düşmediğimiz kalmıştı o da oldu sana şükranlarımı iletiyorum Vannesa ' diyen içsesime gözlerimi devirdim ama ne yazıkki haklıydı.
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik . Aşağıda sol alt kısıma yıldız bırakmayı unutmayalım . Evet şimdi sorulara gelelim.
Vannesa'nın geçmişini az da olsa hatırlaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce Vannesa'nın deyimiyle gri gözlü yabancı Vanessa'ya ne yapacak?
Vanessa ilk başta olanlara soğuk kanlı davrandı ve bunun tek sebebi kimsenin önünde kendini zayıf göstermek istemeyişi konuyu başka yerlere çekmemek için bilgilendirdim.
Sizce Vanessa öğrendiği gerçek yüzünden neler yapacaktır?
Diğer bölümlerde size Vannesa'nın içindeki yangını en acı şekilde göstereceğim.
Vanessa gri gözlü yabancı yüzünden çok çekecek . Bu kadar spoiler yeter diğer bölümde görüşmek üzere sizi çok seviyorum.
Ve son isteğim görünmez okurlar olmaması bı oy bırakmak hiç zor değil . Ve yorum bırakmanız , mesela kitabın gidişatı hakkında biraz kendi düşüncelerinizi yazın iyi kötü fark etmez .
Ha unutmadan 20 oy gelmeden bölümleri paylaşmayacağım şu an hazır 2 bölüm var ama paylaşmıyorum. Çünkü 3 hafta boyunca sınavlarım olacak üst üste ve Türkiye'den kuzenlerim gelecek bu yüzden yoğunluk olacak.
O yüzden 1 bölüm daha yazicağım ve her hafta 1 bölüm paylaşmayı düşünüyorum ama okuma sayımız ve oy sayilarimiz az görünmez okuyucu sayımız her geçen gün artıyor . Onlar bize kendilerini göstermeden bölüm yok . Hepinizi çok ama çok seviyorum.
DALINSAN kaçar ❤️🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Sakladıkları
Mystery / Thriller5 yaşında küçük bir kızın hastalığı. Ve onu hayatta tutabilmek için her şeyini veren bir anne , Ve bütün bunlara rağmen bi babanın ihaneti. Bütün ailesi tarafından reddedilen bir kız sadece annesiyle birlikte hayata tutunmaya çalışıyor. Mutlu olma...