Haruto
Yapamıyorum güzelim, yapamıyorum.
Sensizlik bana zarar veriyor. Bağımlı gibiyim, uyuşturucu gibisin. Etkini tahmin bile edemezsin. Sadece mutlu olmak için almıştım seni, ama sen beni zehirliyorsun.
Ama özlüyorum. Yine, ellerim arasında ki ellerini, kucağımda ki yerini, yatağımızda birleşen bedenlerimiz ile ruhlarımızı, sıcaklığını, kollarım arasında ki yerini...
Hepsini özledim, hala özlüyorum. Pişman değilim be Jeongwoo'm. Seninle yaşadığım onca şeyden, sana kalbimi kaptırmaktan...Pişman değilim, olmam da. Ben güzel sevdim, en azından giderken öyle demiştin..
Sâhi, o zaman neden gittin? Niye terk ettin beni? Artık sevmiyor muydun? İstemiyor muydun? Bana ait olan sen, biri için mi terk ettin beni? Başka biri mi vardı? Canımı yakıyorsun bebeğim, bana sebep sunmadan gittin.
Ellerim arasından kayıp gittin ve ben bir şey yapamadım. Bu en büyük pişmanlığım. Şimdi bir şeyleri paylaşabileceğim biri yok, ellerini tutup güç alabileceğim biri yok, omzunda ağlayabileceğim biri yok...
Bana ne yaptın sen güzelim? Kalbimin tam ortasına bir kesik attın, çok kanıyor. Sen dayanamazdın hani canımın yanmasına, hani diğer parçandım? Yalan mıydı? Sen bana yalan söylemezsin ki. İlla ki bir sebebin vardır değil mi?
Sevdiğin adamı terk edip, bir mezara koyacak kadar büyük bir sebebin vardır değil mi biriciğim?..
(İletildi, 00.43)
Awsu, merhaba bebekler. Napıyorsunuz? He bu arada, ben adminlerimizden Hesu. Umarım bu fici seversiniz. Sizi biraz ağlatabilirim ama...
Onlar böyle bakışırsa bne ölürüm.
(ಥ﹏ಥ)Asıl hesap
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Under My Grave] ·Hajeongwoo·
Fanfiction°TAMAMLANDI° "Belki de ona verdiğim çiçekler kendi mezarım içindi. Ben öldükten sonra, elleri ile diker diyeydi. Yapar mıydı? Öldürdüğü birinin mezarına, yüzsüzce çiçek diker miydi?" -Haruto Watanebe °Mini Fic°