Haruto
Merhaba.
Sana bir şeyler söylemem gerek, biliyorum, görmeyeceksin fakat içimde kalsın istemiyorum.
Abim...O öldü. Evine gittiğimde, yatağında uzanırken buldum onu. Bileklerinde hafif kurumuş kan kalıntıları vardı. Yatağı kandı, o kadar fazlaydı ki...
Bekle, görüyorsun...Aman Tanrım...
Biriciğim
Yoshiko, sensin değil mi?..
Haruto'nun mesajlarını az önce okudum ve iyi değilim...Yemin ederim böyle olsun istemedim.
Haruto
O yüzden mi abimi terk ettin? Ve lafımı da bölme.
Bembeyaz olmuş yüzü, kurumuş dudakları, öylece uzanıyordu bir tanecik abim...
Masanın üstünde ufak bir not kağıdı vardı ve ne yazıyordu biliyor musun?
Bunlar;
"Belki de ona verdiğim çiçekler kendi mezarım içindi. Ben öldükten sonra, elleri ile diker diyeydi. Yapar mıydı? Öldürdüğü birinin mezarına, yüzsüzce çiçek diker miydi?"
-Haruto Watanebe
Bu ne demek biliyor musun? Benim abim seni çok sevdi, sende onu çok sevdin, biliyorum. Fakat gitme amacın, abimi neden elimden aldın?..
Biriciğim
Ben...Gitmek zorundaydım Yoshiko.
Elimde olan bir şey değildi, sevgilimin ölmesine sebep oldum. Bu zamana kadar da yazamadım çünkü telefonumu hiç açmadım...Tanrım...
Haruto
İyi halt ettin! Annem nasıl ağlıyor biliyor musun, ya da babam nasıl çöktü? Veya benim, nasıl canımdan can gittiğini biliyor musun?
Ve şey diyeceğim, abimi sevip, onu mutlu ettiğin için teşekkürler. Ama onu terk edip, öldürdüğün içinde canın yansın.
Biriciğim
Özür dilerim, böyle olsun istemedim...Haru, sevgilim, bende seni seviyorum.
(Görüldü, 22.52)
Birileri beni sıkıştırdı ve süprizi bozdu. :") Olsun, sonra ki bölüm ile de fic bitmiş olacak. Umarım güzel yazabilirim, bu aralar yazamadığımı düşünüyorum...
Kendinize iyi bakın, iyi geceler dilerim. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Under My Grave] ·Hajeongwoo·
Fanfiction°TAMAMLANDI° "Belki de ona verdiğim çiçekler kendi mezarım içindi. Ben öldükten sonra, elleri ile diker diyeydi. Yapar mıydı? Öldürdüğü birinin mezarına, yüzsüzce çiçek diker miydi?" -Haruto Watanebe °Mini Fic°