Haruto
Ne kadar oldu biliyor musun? Sen çekip gideli ne kadar oldu bir fikrin var mı?
Tam sekiz aydır yoksun, ve ben buna dayanamıyorum. Artık ne yapsam bir fikrim yok. Bu kısa olacak sanırım, daha fazla yazamayamacağımı düşünüyorum...Yorgunum Woo. Halsizim, yorgunum, moralsizim ve umutsuzum. Umarım ben öldükten sonra gelmezsin. Siktir ol git güzelim.
Ben öldüğümde, benim kalbimde kalan sen öleceksin. Bu yüzden o andan itibaren kimsenin sana ihtiyacı yok. Delirdim biliyor musun? Akıl sağlığımı kaybetmiş gibiyim. Ellerim titriyor fakat yazmam gerek. Sana minnettar olduğum birkaç anı yazacağım.
İlk sevgili olduğumuz zamanlarda; bir çocuk beni öpmüştü...Hemde senin gözünün önünde. Fakat sen değil bana, ona bile kızmadın. Trip atmadın, laf çarpmadın. Sadece 'seviyormuş' dedin ve ona açıklama yaptın. Sanırım o zaman sana daha da aşık olmuştum.
Eski sevgilimle ödev yapmak zorunda kaldığımda; bana güveniyordun, her zaman. Asla gelip başımızda dikilmedin, kontrol etsin diye birini göndermedin. Bana küsmedin bile. Tanrım, cidden mükemmeldin...
Bu yüzden seni çok sevdim, bu yüzden çok özeldin, bu yüzden güzeldin.
Ne değişti de gittin bilmiyorum fakat bebeğim, bir hatam olduysa özür dilerim. Seni seviyorum...
(İletildi, 02.56)
Merhabaa, nasılsınız bakalım? Bu finaldi, sadece iki özel bölüm kaldı^^ Bir fic daha bitiriyor olmak beni hem üzüyor, hem mutlu ediyor.
Böyle angst sevenler adına, ana hesabımda bir Yeonbin ve Renmin angst var, ikisi de tamamlandı. Yakında da bir Taegyu yayımlamayı planlıyorum. Okuyacaklara teşekkürler~
İyi günler dilerim. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Under My Grave] ·Hajeongwoo·
Fiksi Penggemar°TAMAMLANDI° "Belki de ona verdiğim çiçekler kendi mezarım içindi. Ben öldükten sonra, elleri ile diker diyeydi. Yapar mıydı? Öldürdüğü birinin mezarına, yüzsüzce çiçek diker miydi?" -Haruto Watanebe °Mini Fic°