Haruto
Acının içime fazlasıyla işlediğini hissediyorum.
Bilir misin biriciğim, bizim bir efsanemiz var. Hanahaki...Hani, eğer sevgine karşılık bulamazsan ciğerlerinde çiçekler yetişir, öksürürken kan ile birlikte dışarı atılır o çiçekler. Eğer tedavi edilmezse o çiçekler büyür ve ölürsün.
İki tane tedavi yolu var. Biri, ameliyat ile o çiçekler alınır. Ama bir daha o kişiye karşı olan hislerin kalır, ne de onunla olan anılarını hatırlarsın. Diğeri ise, o kişinin sevgine karşılık vermesidir. En azından anlatılan bu. Bence aşkın gücünü anlatıyor.
Aşkın neler yapabileceğinden bahsediyor. O sadece ismin arkasına saklanmış bir güç. Hanahaki sadece bir bahane. İnsanlar aşktan korkmamak için Hanahaki demişler ona. Ortada bir korku var ama bunu basitleştirip, isim vererek, veyahut değiştirerek önümüne sunmuşlar.
Ve biz de bunu yutmuşuz. Kimse çıkıp dememiş ki,
'Aşk neler yapar, onu bir ismin arkasına saklamayın'
Cidden, aşk zor. O efsaneye inanmıyorum. Kimse beni inandıramaz, ben Hanahaki olana kadar -tabii gerçekten doğruysa bu efsane-. Benim ciğerlerim seni kokladığımda çiçek açıyordu. Artık seni koklayamıyorum, bu yüzden imkansız.
Biliyor musun, bugünün tarihine baktım da, bizim ilk öpüşme tatihimizmiş...Böyle saçma şeyleri kutlayan bir çift değildik, ama her anımızı zihnimizin en ücra köşelerine kazırdık. Tarihleri, saatleri sen, olayları ben. Tamalardık her şeyi, birbirimizi.
Sen benim diğer parçamdın, bende senin. İnsanlar ilişkimize karışırlardı ama hiçbir zaman gizlemek istemezdim. Sen de gizlemeyelim demiştin. Ailelerimize söylediğimizde...Seninkiler neredeyse seni evlatlıktan reddedecekti.
Neyse, bu konu benim canımı sıkıyor.
Bekle...İyi hissetmiyorum.
Nefes alamıyormuş gibiyim, boğazımdan yukarı bir şeyler yükseliyor gibi. Hayır, çiçek dalları değil...
(İletildi, 02.39)
:") Hanahakili bir sürü fic okudum. Nomin ve Renmin versiyonları falan. Size de açıkladım, artık ne olduğunu biliyorsunuz. Ve evet, o da bir Japon efsanesi.
Ihm...Ve bir sonra ki bölüm final. İki tane de özel bölüm gelecek.
İyi günler dilerim. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Under My Grave] ·Hajeongwoo·
Fanfiction°TAMAMLANDI° "Belki de ona verdiğim çiçekler kendi mezarım içindi. Ben öldükten sonra, elleri ile diker diyeydi. Yapar mıydı? Öldürdüğü birinin mezarına, yüzsüzce çiçek diker miydi?" -Haruto Watanebe °Mini Fic°