Basketball Game

15.5K 100 5
                                    

Σήμερα είναι το πρωτάθλημα μπάσκετ της πόλης.Εγώ και η παρέα μου έχουμε έρθει για να δούμε την ομάδα του σχολείου μας να παίζει.

Βέβαια ήρθαμε νωρίτερα από ότι όλοι οι άλλοι και βλέπουμε το ζεστάμα.

Αν κερδίσουν αυτόν τον αγώνα ανεβαίνουν κατηγορία και παίρνουν εκδίκηση για πέρσι που τους είχε νικήσει το αντίπαλο σχολείο.

Στην ομάδα είναι και ο πρώην μου που χωρίσαμε πριν 3 μήνες περίπου για ασυμφωνία χαρακτήρων.

Καθόμαστε στις κερκίδες και βλέπουμε τα παιδιά να κάνουν ζέσταμα και κάποιες ασκήσεις πριν ξεκινήσει το παιχνίδι.

"Πάω να πάρω κάτι από την καντίνα θέλετε τίποτα;"Ρωταω και μου δίνουν όλοι λεφτά για να τους πάρω πράγματα.

Ξεχνάω τα περισσότερα αμέσως και σηκώνομαι.Καθώς προχωράω βλέπω τον πρώην μου να με έχει καρφώσει με το βλέμμα του.

Δεν δίνω καμία σημασία και φεύγω προς την καντίνα.

Παίρνω όσα περισσότερα θυμάμαι και κάτι παραπάνω για να μην παραπονεθεί κανένας και τα βάζω όλα σε μια σακούλα.

Όπως φεύγω βλέπω ένα αγόρι με την στολή από το άλλο σχολείο της πόλης μας και αντίπαλο του δικού μας.

Με κοιτάζει και μου χαμογελάει.

"Μάρκος."Μου λέει και μου δίνει το χέρι του.

"Έλενα."του λέω και πάω να του δώσω το δικό μου για χειραψία αλλά το παίρνει και το φιλάει.

Τραβάω το χέρι μου απότομα και χαμογελάω αμήχανα.

"Δεν σε έχω ξανά δει στο σχολείο μου άρα να υποθέσω ότι είσαι από εδώ;"Μου λέει.

"Ναι ήρθαμε να δούμε την ομάδα μας εγώ και η παρέα μου."

"Τι λες να με ξεναγήσεις για λίγο στο σχολείο;;ξέρεις κάπου που δεν θα έχει κόσμο;"Λέει και σηκώνει το φρύδι.

"Ναι,δεν νομίζω και πρέπει να γυρίσω θα με ψάχνουν."

Πάω να φύγω και με πιάνει από το χέρι και με τραβάει σε έναν διάδρομο.

"Ελα κουκλα νομίζω ότι μπορούμε να περάσουμε πολύ ωραία οι δυο μας."Μου λέει και με κολλάει σε έναν τοίχο και κολλάει από πίσω μου.

Ξαφνικά νιώθω να με αφήνει και τον ακούω να ουρλιάζει.

Ανοίγω γρήγορα τα ματια μου και βλέπω τον πρώην μου να του έχει γυρίσει το χέρι και να τον έχει βάλει κάτω.

One shots!Where stories live. Discover now