Κοιτάζω την ώρα στο ρολόι του γραφείου μου 23:46 είναι η τρίτη φορά μέσα στην εβδομάδα που κάθομαι τόσο αργά στην εταιρία.
Βέβαια όταν έχεις μία τοσο μεγάλη επιχείρηση έχεις και πολλές υποχρεώσεις.
Κοίταξα έξω από την μεγάλη τζαμαρία που βρίσκεται στην μία ακρη του δωματίου και είδα την νυχτερινή ζωή στους δρόμους του Λος Αντζελες.
Το γραφείο μου βρίσκεται στο ψηλότερο όροφο του κτιρίου οπότε μου δίνει μια εκπληκτική θέα.
Τεντώνομαι λίγο για να χαλαρώσω τους μυς μου και κάθομαι πάλι στο γραφείο μου.
Κοιτάζω το κινητό μου και βλέπω ότι έχω μήνυμα από την Πενέλοπι,μία γυναίκα που γνώρισα σε ένα μίτινγκ που κάναμε πριν εβδομάδες.
Ξέρει ότι δεν πρόκειται να έχουμε τίποτα παραπάνω από από αυτό που είχαμε συμφωνήσει μία καθαρά σεξουαλική σχέση που και που.
Την χρησιμοποιούσα και με χρησιμοποιούσε κερδιζαμε και οι δύο μας οργασμούς και απόλαυση αλλά είχε αρχίσει να γίνεται κουραστική και να ζητάει παραπάνω.
Μου είχε στείλει μία φωτογραφία της στο κρεβάτι ολόγυμνη να χαιδεύει το μουνί της.
Δεν μπορώ να πω είναι μία πολύ σέξι γυναίκα και έπαιρνε πολύ καλές πίπες αλλά μέχρι εκεί.
Κλείνω το κινητό χωρίς να της απαντήσω και πατάω το κουμπί στο τηλέφωνο του γραφείου μου που με συνδέει με την γραμματέα μου.
"Νάταλι έρχεσαι λίγο μέσα σε παρακαλώ."Της λέω.
Μέσα σε ένα λεπτό χτυπάει η πόρτα και αμέσως μπαίνει ένα κορίτσι γύρω στα 25,φοράει ένα άσπρο πουκάμισο με τα πρώτα δύο κουμπιά ανοιχτα στο οποίο φαίνεται το ντεκολτε της και από κάτω μία στενη γκρι φούστα λίγο πίο πάνω από τα γόνατα της η οποια αναδικνύει πολύ ωραία τις καμπύλες της.
Το βλέμμα μου πέφτει κατευθείαν στο ντεκολτε της και κοιτάζω τα υπέροχα στήθη της.
Δεν ήταν λίγες φορές όπου τα βυζιά της έκαναν την επίσκεψη τους στις βραδινές φαντασιώσεις μου κάνοντας με να τελειώσω.
"Με φωνάξατε;"Ρωτάει καθώς προχωράει προς το μέρος μου,τα καστανά μπουκλωτά μαλλια της ανέμιζαν καθώς προχωρούσε και τα υπέροχα κάστανα μάτια της με κοίταζαν πίσω από τα γυαλία που φορούσε.
Κάθεται ακριβώς μπροστά από το γραφείο μου και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι αυτή σκυμμένη πάνω του και εγώ από πίσω της.