Εξοδος

17.8K 93 6
                                    

"Ελα εισαι ετοιμη;"Μου λεει η Κιμ οταν σηκωνω το τηλεφωνο.

"Ναι κατεβαινω σε 2'"Της λεω και κλεινω το τηλεφωνο.

Παιρνω τα πραγματα μου:Πορτοφολι,κλειδια κινητο και βγαινω απο το δωματιο μου.

Χαιρεταω την μαμα μου και βγαινω εξω.

"ΟΟΟΟΟΟΟ"Ακουω και γυριζω μολις κλειδωνω την πορτα.

Η Μια και η Κιμ με κοιτανε απο πανω μεχρι κατω με ανοιχτο το στομα.

Εχω φορεσει ενα μαυρο κοντο φορεμα παρα πολυ στενο,ψηλοτακουνα,τα μαλλια μου τα εχω πιασει σε μια ψηλη αλογοουρα και εχω κανει ενα φυσικο βαψιμο με σκουρο μπορντο κραγιον.

"Εισαι κουκλα ."Μου λεει η Μια.

"Ευχαριστω"Λεω και τους χαμογελαω.

"Παμε;"Ρωταω και παμε προς το κορνερ.

"Τα παιδια ειναι ηδη εκει και μας περιμενουν."Λεει η Μια

Μετα απο 5 λεπτα περπατημα φτανουμε και μπαινουμε μεσα.

Μπαινουν πρωτα τα κοριτσια και στο τελος μπαινω εγω.

Η Κιμ δειχνει το τραπεζι με τα παιδια.

Το βλεμμα μου πεφτει κατευθειαν στον Αγγελο που με κοιταζει απο πανω μεχρι κατω του χαμογελαω και πλησιαζουμε στο τραπεζι.

Ο Αγγελος με αγκαλιαζει και μου δινει ενα πεταχτο φιλι.

Καθομαι διπλα του και διπλα απο τον τοιχο.Βγαζω το μπουφαν μου και το αφηνω σε μια καρεκλα διπλα μου.

"Πως εισαι;"Πηγαινω κοντα του για να τον ρωτησω γιατι ηταν δυνατα η μουσικη.

"Τωρα που ηρθες πολυ καλυτερα"Λεει και με φιλαει.

Βαζει το χερι του στη μεση μου και με κολλαει πανω του.

Ερχεται η σερβιτορα για να μας παρει παραγγελια.

"Τι θα παρετε;"Μας ρωταει και μας χαμογελαει.

"Μπορουμε να εχουμε ενα μπουκαλι βοτκα και ενα μπουκαλι τζακ;"Λεει ο Αγγελος.

"Ερχονται αμεσως"Του χαμογελαει η σερβιτορα και φευγει.

Αν το βλεμμα μπορουσε να σκοτωσει το δικο μου θα πεταγε φωτιες και θα την εκαιγε.

"Ελα ηρεμησε αφου ξερεις εχω ματια μονο για σενα,και με αυτο που φορας σημερα δυσκολα μπορω να κοιταξω αλλου."Μου λεει πονηρα.

"Αχχ ποσο θα  ηθελα να σου σηκωσω το φορεμα και να σε γαμησω αγρια"Μου ψιθυριζει και νιωθω να κοκκινιζω.

One shots!Where stories live. Discover now