4. Çöpçatan

783 92 249
                                    

.Uzun bir aradan sonra merhabağğ

.Uzun bir bölüm haberiniz olsuğğn

Eda psikoloğa gideli iki gün olmuştu üstünü değiştirip hızla dışarı çıktı.

Eda psikoloğa gideli iki gün olmuştu üstünü değiştirip hızla dışarı çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlük yok tşkler

[Some coğrafya problems and veyahut anacığım problems]

Kuru yapraklara basa basa yürüyordu Eda. Nereye gittiğini umursamadan ,yere bakarak yürüyordu , birden istemsizce sırıttı. Serkanı düşünüyordu. Yüzündeki gülümsemeyi silmeye çalıştı ama onu düşündükçe sırıtıyordu . Etrafına baktığında bir köpeğin ona doğru geldiğini gördü.

Tek sorun Edanın köpeklere dokunamamasıydı.

Köpek dibine kadar gelmişti , evcil köpek olduğu tasmasından anlaşılıyordu. Eda birkaç adım geriledi ve eliyle köpeğe 'kış kış' yaparak konuşmaya başladı.

"Sen nerden çıktın yağ? Hadi git , git sahibine. Bak bende biliyorum güzel kızım ama hadi git . Dokunamam ben sana, hadi canım hadi"

Köpek onu kovalamaya başlayınca Edada koşmaya başladı. O koştukça köpekte oyun olduğunu zannedip Edayı yakalamaya çalışıyordu.

Uzunca bir süre durmadan koştular. Eda birden bir duvarın arkasına saklanıp izini kaybettirdi. Bir villaya geldiğini gördü, çaktırmadan içeriye bakınca Serkanı gördüğünde gözlerini kocaman açtı.

Köpek onu buraya mı getirmişti yani?

Yanından birden havlama sesi duyunca dilini çıkartarak ve kuyruğunu sallayarak ona bakan köpekle irkildi ve yine başladı kovalamaca.

Bir süre sonra Eda yorulmuş olacak ki durdu ce yine köpeğe 'kış kış' yaparak konuştu.

"İn misin cin misin, bırak peşimi ya! Ay benimki de soru sen köpeksin! Yani cicim şimdi hakaret olarak algılama sen köpek katagorisindesin ya ben ondan şeettim."

Serkan seslere evin kapısının ordan bakmaya gitmişti. Elinde kahveyle köpek ve Edayı gülerek izliyordu.

"Oğlum gel buraya!"

Eda başını kaldırıp tanıdık sese baktı,  köpekte Serkana doğru koşup Edaya kuyruk sallayarak eve girdi. Eda arkasından şaşkınca bakarken Serkan sessizliği bozdu.

"Eda, senin burada ne işin var?"

"Şey ben yürüyüşe çıkmıştım da, farkında olmadan buraya gelivermişim."

Serkan inanmak için tek kaşını kaldırdı, daha sonra konuşmaya başladı.

"E gel içeri bir kahve ısmarlayayım."

"Yok ben şimdi rahatsızlık ver-"

Daha sözünü bitiremeden Serkan Edanın belinden ittirerek salona doğru götürdü. Eda her ne kadar bu harekete düşse de belli etmedi. 

Aşk Doktorum | EdserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin