3. Kapitola

51 6 2
                                    

Jeden z vojakov kýblom vody oblial spiacu Alex, ktorá bola ešte stále zviazaná.

„Vstávaj!" Neprístojne na ňu zavrčal.

„Rozviaž ju," rozkázal jednému, čo bol nablízku nich.

Boli na mieste. Alex mala pocit, že pred ňou sa nachádza samotné peklo.

Vyhnali ich všetky z lode vonku. Svetlo nevidela už dva dni, čo sa plavili po mori.

Mesto vyzeralo mohutne. Na kopci na zachádzal hárem, ktorý bol v zlatých farbách.

Všetky dievčatá dvíhali zrak takmer ku nebesám, okrem Alexandry.

Znechutene odvrátila tvár.

Čakala ich tam žena, oblečená v hnedých dlhých šatách. Mala dlhé hnedé vlasy. Vyzerala vyrovnane, až povýšenecky.

„Volám sa Nigar Kalfa, budem mať vás na starosti," prihovorila sa dievčatám, ktoré stále obdivovali hárem a celé mesto.

Dievčatá nasledovali Nigar, ktorá im zatiaľ vysvetľovala, ako bude vyzerať ich život.

„V prvom rade pôjdete na prehliadku, v háreme nestrpíme špinu!"

Vošli do háremu, ktorý bol ešte krajší, než z vonku.

„Zoraďte sa!" Rozkázala im.

Alexandra si všimla, že z vrchu ich pozorujú dve dámy, ktoré, podľa oblečenia, mohli byť urodzené.

„Sümbül, poď sem," zakričala Nigar.

Pribehol muž menšieho vzrastu. Bol tmavšej pleti.

„To sú nové otrokyne?" Spýtal sa jej, zatiaľ čo si ich očkom prezeral.

„No...hmm...nič lepšie nebolo?" Spýtal sa otrávene.

„Čo priniesli, to máme," odpovedala rázne.

Prechádzal sa pred dievčatami, ktoré mali sklonené hlavy.

„Nech ich prezrú, hlavne...ty vieš, kde," povedal potichu, aby ho nikto iný nepočul.

„Tak fajn, dievčatá, za mnou," ukázala rukou na znak toho, aby ju nasledovali.

„Každá si zoberte čisté oblečenie, idete sa umyť. Staré veci sa vyhodia."

Alexandra nebola nadšená, keď videla, že budú sa umývať v jednej obrovskej miestnosti.

„Načo čakáš?" Osopila sa na Alex.

Snažila sa nemyslieť na to, že je tu s ňou ďalších 21 dievčat. Musela uznať, že po umytí sa cítila lepšie.

„Ľahnite si a roztiahnite nohy. Príde vás prehliadnuť doktor, či ste hodne pre sultána."

Pozerala, ako doktorka berie postupne dievčatá a prezerá ich.

Prišiel rad aj na ňu.

„Nedotýkaj sa ma! Počuješ?!" Vzpierala sa Alex.

Nasilu ju posadili pred doktorku.

Cítila sa ponížene, ako nikdy v živote.

The blood queenWhere stories live. Discover now