9. Kapitola

26 2 3
                                    

„Daye Hatum, nech dnes spočinú oslavy. Môj syn sa potrebuje zabaviť," rozkázala Valide Sultán svojej osobnej skúške, ktorá jej slúži od začiatku jej vlády.

Daye Hatum sa uklonila a vyšla z jej komnaty. Na chodbe našťastie stretla Sümbül.

„Valide Sultán chce usporiadať dnes zábavu, priprav niektoré z tých nových dievčat. Možno sa Sultánovi nejaká zapáči."

Sümbül sa od ucha k uchu usmial.

Uklonil sa a utekal za Nigar, ktorá mu vždy s týmto pomáha.

„Čo tu pobehuješ?" Skríkla naňho Nigar.

„Mám pripraviť na večer niektoré z nových dievčat. Sultánka chce zábavu."

„Dobre, vyberieme nejaké a pekne oblečieme."

Nigar sa pozerala po dievčatách, Sümbül mal založené ruky.

„Dievčatá, zoraďte sa. Dnes chce Valide Sultán niektoré dievčatá, ktoré budú robiť spoločnosť na zábave. Vyberieme niektoré z vás," povedala im neutrálne.

„Anastiázia, poď," ukázala na dievča s blond vlasmi.

Bola malinká, s dlhými vlasmi a zelenými očami.

„Lucia, poď aj ty."

Mala decku tvár, čierne vlasy aj oči. Pleť mala trochu tmavšiu.

Nigar sa pozrela za dievčatá, videla Alex, ako nezaujato stojí od nich, čo najďalej.

„Alexandra, aj ty ideš."

Netvárila sa nadšene, nechcela ísť, ale musela počúvať.

„Mária a Karolína, dobre, ostatné si robte svoje povinnosti. Vy idete si vybrať šaty."

Sümbül sa nenápadne pozrel na Nigar, nesúhlasil s tým, že pôjde aj Alexandra, pretože bola až príliš problémová. Nigar si jeho varovný pohľad nevšimla, alebo si ho skôr všimnúť ani nechcela. 

Daye dohliadala na prípravu. Mala radosť, keď sa jej Sultánka zabávala a radovala. Slúžky zdobili stuhami okná, na zem dávali zlaté ozdobné vankúše, ku ktorým niesli zdatný sluhovia nízke stoly.

Seker Aga pripravoval všelijaké maškrty na dnešné pohostenie. Akurát zdobil koláče, ktoré na hostinu pripravoval. Sümbül sa nenápadne prikradol do kuchyne.

„Haha, a zase si tu," zasmial sa kuchár po pod čierne fúzy a otočil sa na Sümbül.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The blood queenWhere stories live. Discover now