Kapitola 2

26 5 0
                                    

Hodila jsem na Bellatrix naštvaný pohled. ,,Já tě zabiju Bello"
Bellatrix vytáhla hůlku a já jsem vběhla do kuchyně a vzala tam ten největší nůž. ,,Notak, notak klid" vběhla Narcissa mezi nás. Bellatrix se rozsvítily oči. ,,Tolik kudel?"
Zahlédla se na držák s noži, mezitím co Lucius ležel u špajzu a v ruce držel poloprázdnou láhev vína. Bellatrix popadla jeden nůž a začala s ním šermovat kolem sebe. Narcissa se opřela o linku s rukama založenýma na hrudi. Podívala se na Bellatrix rázným pohledem a Bella schovala nůž za zády. ,,Hmm?"
Podívala jsem se na hodiny a povzdechla si. ,,Ehm..Narcisso, Cissy, měla bys něco vědět"
Cissy která se až do teď pokoušela zkrotit Bellatrix se na mně otočila, pobídla jsem ji a vzala do obýváku a posadila ji vedle sebe na sedačce.
,,Za pár minut přijde moje sestra..Cissy a ona je tak trochu.."
Cissy se zasmála. ,,Šílená?"
,,Jo, to bude asi to správné slušné slovo"

Narcissa mi položila ruku na rameno.
,,Buď v klidu, já mám taky šílenou sestru" řekla a ukázala na Bellatrix která se stále okolo sebe oháněla nožem.
Chtěla jsem otevřít pusu a něco říct ale ozvalo se zvaknutí zámku. Draco nadskočil a Bellatrix se zastavila na místě.
Vešla jsem do chodby a viděla Verču ve dveřích. ,,Ahoj, prosimtě až vejdeš do obýváku, uklidni se a nevyšiluj" řekla jsem pomalu.
Pak se z obýváku ozvalo: ,,Draco na co myslíš že tohle je?"
Verča vykulila oči a vykřikla: ,,Cissy!"
Rozeběhla se do obýváku a já už jen slyšela zděšený výkřik Narcissy.
Vtrhla jsem do obýváku. Narcissa seděla na sedačce namáčklá úplně na opěradle a Verča se odmítala od ní odlepit, zatímco Draco a Bellatrix se jí snažili odtrhnout. Narcissa se sama snažila vykroutit z pevného objetí.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 09, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Malfoyovi v ČeskuKde žijí příběhy. Začni objevovat