Τα χειροτερα γενεθλια

14 4 2
                                    

Πάλι είναι άγρια χαράματα και ακόμα διαβάζω αλλά τι να κάνω που πρέπει πάλι να πάρω υποτροφία για να περάσω σε ένα καλό πανεπιστήμιο. Σε λίγο ξημερώνει και είναι τα γενέθλια μου αλλά φέτος θα τα περάσω σαν μια φυσιολογική μέρα μόνο με διάβασμα, τελος το πήρα απόφαση θα την πάρω την υποτροφία!
Έχουν περάσει λίγες ώρες και είναι μεσημέρι μόλις έμαθα ότι η αδελφή μου η Kate πρέπει να κάνει εξετάσεις γιατι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να έχει καρκίνο του αίματος. Που να φανταζόμουν ποτέ ότι σήμερα που είχα αποφασίσει να μην περάσω γενέθλια και να διαβάζω συνέχεια θα πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο. Αλλά δεν πειράζει είναι για το καλο της αδελφής μου και αυτή είναι πάνω από όλα.
Μόλις γυρίσαμε, η αδελφή μου διαγνώστηκε με καρκίνο στο αίμα και τώρα δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω, αλλά μπροστά της προσπαθώ να είμαι ήρεμη και να μην δείξω την λύπη μου. Αχ Θεέ μου σε παρακαλώ κάνε την αδελφούλα μου να γίνει καλά!! Πρέπει να πάω στο δωμάτιο της να την παρηγορήσω, δεν έχει σταματήσει ούτε εκείνη να κλαίει. Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να μείνει δυνατή. Αχ και είναι μόνο 10 χρονών. Πάω στο δωμάτιο της.
Έχουν περάσει μερικές ώρες και την ηρέμησα. Μου υποσχέθηκε πως θα μείνει δυνατή και δεν θα την ρίξει η ασθένεια της. Μακαριιιι!!! Είναι τόσο μικρή πρέπει να μείνει δυνατή και χαρούμενη και όλοι θα είμαστε κοντά της.

Χευυυ!!! Λοιπόν αυτό ήταν το πρώτο μου παρτ ελπίζω να σας άρεσε 💞
Αν θέλετε πατήστε το ⭐️ και κάντε μου κομμεντ για να δω πως σας φάνηκε
Αυτά για τώρα γειαααα😘😘

~The Big Change~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang