• Tanıtım •

20 0 0
                                    

Merhaba, ben Bumerset4. Bu benim ilk kitabım değil, ama devam ettirebileceğime ve karakterlerimin gücüne inandığım ilk kitap. Evet, öyle. Ben, birçok kitap sildim, birçok kitap yazdım. İçime sinmeyeni, devam edemeyeceğimi hep sildim. Umarım bunu silmemiş ve karakterlerime bir hayat vermiş olurum, umarım onlarda ölmez...
.

TANITIM

Bir yangının ilk kıvılcımları o ormanda başlamıştı. İki ruhun birbirinden bulaşan ve birleşerek dev bir yangın çıkarması sonucu orman yangın almıştı. Her şey o ormanda, her şey o gece başlamıştı. Şeytan tohumunu bir bedene armağan ederek o bedene sahip oldu. Bardaklar tokuşturuldu ve hepsi bir plana kanlı imzalarını damgaladılar. O bir plana kurban gitti, ama asıl kurban edileceği bir plan değil, bir adamdı.

Şeytan tohumu bir bedeni alaşağı etti.

Onlar, bir oldu. Onlar, tek beden oldu. Onlar, savaş oldu. Onlar, yangının yanığı oldu.

Onlar, Şehvetin Yanığı oldu.

Onlar, ateş ve su değildi. Onlar, bir çift ateşti.

Kıvılcımlar birbirine sürtünerek çığlıklarıyla bir yangını çağırdı. Yangın, kanlı parmak izlerini bedenlere mühürledi. Şeytan, yangınla anlaştı. Şeytan, mühürlettiği bedenleri bir kuyuya itti. O kuyuda su beklenirdi, ama o kuyu bir lavdı. Bedenleri tek tek çürüterek, ruhlarını yangına bahşettirdi, bedenler tek tek acı yanıkları çoğalttı. İntikam ateşiyle bedenlerinde yanıklar yaratanlar, yangın tarafından şeytana bahşedildi.

Kayıp gerçekleri bulmak, şeytanın yarattığı yangına bile isteye atlamak demekti. O, atladı. O, hiç düşünmeden o kuyuya atladı.

O, Yekta Koralev'di.

Ay onu değil, o Ay'ı teniyle parlatırdı. Teninin aksine, gözleri sönüktü. Gözlerinin parlaklığını idam etmelerinden çok uzun bir zaman dilimi olmamıştı. Teni Ay'ı aydınlatıp gökyüzüne benliğinden armağan etse de, ne Ay, ne de gökyüzündeki tıpkı siyah kadife bir örtünün üstüne serpiştirilmiş yıldızlar bile onun gözlerine bir parlaklık, bir canlılık armağan edemiyordu.

O, yaşadığı şeylerden dolayı gözlerindeki parlaklığı kaybetmiş bir kızdı. O, kurban edileceği kuyuyu, belki de bir adamı bekleyen kızdı.

O, Liyan Bilun'du.

Bu iki beden düşecekleri kuyuda ateşi yaratanlardı. Asıl ateşi yaratacak şeytan değil, bu iki bedendi.





.

Liyan ve Yekta'nın dünyasına hoşgeldiniz. Sizi birinci bölüme, her şeyin başlayacağı geceye bekliyorum. Sevgilerle

🎬

ŞEHVETİN YANIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin