I❣️

86 10 6
                                    

Keyifli Okumalar 🐈

Elbise dolabının kapıları büyük bir heyecanla açılırken dolabın önündeki beden parlayan gözlerle alalı kiyafetlerde gezdirdi gözlerini. İçinde kıpır kıpır dolaşan duyguları yüzündeki gülümsemeyi bir an olsun soldurmaması için onu dürtüyor, o da halinden memnun bir şekilde içinden geldiği gibi davranmaya devam ediyordu.

Kısılmış gözleri büyük bir dikkatle tek tek rengarenk dolabında gezinip üzerine geçirebileceği uygun bir şeyler aradı. Şortlar, eşofmanlar, sweetshirtler, tshirtler... Hepsi günlük hayatta giyindiği, gayet sıradan kombinler oluşturabileceği ev kıyafetleriydi. Normal zamanda dışarı çıkarken gündelik giysileri ile etrafta gezinmeyi sorun etmezdi, rahatlığına düşkündü çünkü.

Ancak bugün farklıydı. Bugün sevgilisi ile randevuya çıkacaklardı. O yüzden giyeceği şeyler hakkında biraz özenmek istiyordu. Luhan'a her zamankinden daha iyi görünmesi gerektiğini söyleyen içindeki sese kulak vererek seçimlerinde dikkatli olmak istiyordu.

Dün Luhan ile paylaştığı yüreğini hoplatan öpücükten sonra bir süre ne yapacağını bilmez bir halde etrafta dolanıp durmuştu kırmızı yanakları ile. O an Luhan'ı öpmeyi çok fazla istemiş olsa da sonrasında duyduğu utanç, genç çocuğun yüzüne bakmasını bile zorlaştırmıştı.

Luhan ise Miumiu'nun kucağına atladığı sırada yanından kaçar gibi giden çocuğun ardından bir süre sırıtmış, sonra da onu daha fazla utandırmamak adına üzerine gitmemişti. Çünkü biliyordu ki Sehun'u zorlayacak olursa Sehun minik Miumiu gibi aniden hırçınlaşacak ve kendisi ile konuşmayı reddecekti. Büyük kedisini henüz öpmüşken böyle bir şey yaşamayı kesinlikle istememişti.

Bir süre Miumiu ile ilgilendikten sonra küçük kediyi yatağına yatırmış ve işe gitmek üzere ayaklanmıştı. Sehun mutfakta eli ayağına dolanmış halde bir şeylerle uğraşırken onun bu hallerini ona hissettirmeden izlemişti bir süre. Sonra da daha fazla geç kalmamak için Sehun'a gideceğini söyleyip kapıya ilerlemişti.

Sehun onun peşinden ufak adımlarla ilerleyip kapının önünde ayakkabılarını giymesini izlerken utancını tam olarak atabilmiş değildi hala. Ancak Luhan bunun geçmesine izin vermeyerek asansörü bulunduğu kata çağırdıktan hemen sonra Sehun ile vedalaşmış, açılan kapılardan girmeden önce de Sehun'un tatlı ve yumuşak dudaklarından hızlı bir öpücük çalmayı başarabilmişti. Sehun eli dudaklarında şaşkınca aşağı doğru inen asansörün kapısına bakarken Luhan'ın attığı kahkahanın sesini net bir şekilde duyabilmişti. Yeni bir kızarıkıkla evine girdiğinde ise koşarak yatağına atlayıp liseli kızlar gibi yerinde tepinmiş ve hatırladığı anlarla kıkırdayıp durmuştu.

Luhan o akşam mesaiye kaldığı için Sehun'u ve Miumiu'yu görebilme fırsatı olmamıştı ancak Sehun ile mesajlaşmalarında ne yaptıkları ile ilgili bilgileri edinmişti. Bir süre gerçekleştirilen kısa mesajlaşma karın ardından ise Luhan ertesi gün için Sehun'a hazır olmasını, onu bir yere götürmek istediğini söylemişti. Mesajın sonuna ufak bir kalp bırakarak iyi geceler dilemeyi de eksik etmemişti tabii ki. Sehun bunu görünce sırıtmasını tutamamış, alt dudağını dişleri arasına alarak kucağındaki Miumiu'ya sıkı sıkı sarılmıştı. Biraz fazla sarılmış olsa gerek ufak çaplı tırmık izleri edinmişti ama bunu pek de sorun etmemişti.

Şimdi ise Luhan ile sözleştikleri saatte hazır olabilmek için güzel bir duş almış, kıyafet seçmeye çalışıyordu. Gözlerini gezdirdiği kıyafetlere göz devirip kapağı kaydırarak dolabın diğer tarafında kalan az sayıdaki kıyafetleri ortaya çıkarmıştı. Yüzündeki gülümseme ile gözüne kestirdiği iki parçayı heyecanlı bir hareketle kapıp üzerine geçirdi hemen.

Luhan işten geldiği gibi biraz uyuyup Sehun için enerji topladıktan sonra karşı evde yapılan işlemleri tekrarlayarak özenle hazırlanmıştı. Keyifli bir ıslık eşliğinde kıpırtılı bedenine uyum sağlayarak şekil verdiği saçlarına son dokunuşlarını yaptı ve evden dışarı attı kendisini. Apartman kapısını tutup kendisine çektiği anda karşı binanın kapısı da açılmış, Sehun tüm yakışıklılığı ile sokağa çıkmıştı. Luhan'ın gözlerine gördüğü manzara ile hayranlık dolu bakışlar yerleşirken dudakları aralanmış, tüm nefesi tek nefesde ciğerlerinden boşalmıştı. Sesli ve derin bir yutkunma ile gözlerini Sehun'un üzerinden ayırmadan iki adım atarak sokağa çıktı o da. Halini garipseyen bir tavırla üstü başı ile ilgilenen oğlanı bir süre daha izlerken Sehun'un farklı bir yanını görmüş olduğu için hem şaşkın hem heyecan hem de büyük bir hayranlık yaşıyordu.

Bir Küçük Miumiu MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin