Final❣️

98 10 9
                                    

Keyifli Okumalar 🐈

4 Sene Sonra

"Sehun, sevgilim bunu nasıl tutuyorduk!"

Luhan elindeki bezi ters düz ederek kendince çözümlemeye çalışırken arkasında hissettiği bedenle bir an için irkilmişti. Tüm dikkatini bezde topladığı belli oluyordu ki Sehun'un varlığını bile hissetmemişti. Sehun onun irkildiğini fark edip dudaklarını boynuna bastırarak Luhan'ın kolları altından ellerini geçirdi ve ellerini elleri üzerine bırakarak onu yönlendirdi.

"Senelerdir olmadık tehlikeli olaya girip çıkıyorum beynim takır takır çalışıyor ama bir türlü şu bezin doğru takılmasını öğrenemedim.

Söylenerek bacakları arasına uzattığı bebeğin bezini takmaya çalışırken Sehun onun bu haline kıkırdamış, kollarını beline dolayarak o da Luhan'ı bacakları arasına kıstırmıştı. Kendi halinde mırıltılar çıkararak etrafına gülücükler saçan bebek ise altının bezleneceğini anlamışçasına bacaklarını sallayarak Luhan'ın çabalarını boşa çıkarıyordu. Onu zora sokmuş olmanın verdiği keyifle minik bebek büyük büyük kahkahalar atmaya başlarken Sehun da ona eşlik ederek sessiz sessiz kıkırdıyordu.

"Seni cadı! Babana eziyet etmek hoşuna mı gidiyor bakayım senin"

Luhan elindeki bezi kenara bırakıp bebeğinin çırpıp durduğu bacaklarını yakalayarak ufak ısırıklar bırakmaya başlarken küçük kız bu kez ayaklarını çekmek için çırpınmaya başlamıştı. Keyfi oldukça yerindeydi. Tüm evi inleten kahkahaları bunun somut deliliydi zaten. Sadece Luhan'ın da dediği gibi, babasını uğraştırmayı seven tatlı bir bebekti Mei.

Sehun ikilinin oyunlarından daha fazla uzak kalmak istemeyerek Luhan'ın arkasından çıkıp yanına geçerek küçük kızı ile babasının eğlencesine ortak olmuştu. Burnunu yumuşak, dolgun gıdısına gömüp hem bebeğinin cennet kokusunu soluyor, hem dekafasini iki yana sallayıp nefesini üfleyerek Mei'nin huylanmasını sağlıyordu.

Sevgili oldukları andan bu yana geçen sürede hayatlarında çok büyük değişiklikler olmamıştı bu seneye kadar. Elbette önceki hayatları ile aralarında farklılıklar yaşanmıştı ancak en büyüğü şüphesiz bu sene aralarına katılan kızları Mei olmuştu. 4 sene önce başlayan ilişkilerine rağmen  uzun bir süre hayatlarına aynı şekilde devam etmişlerdi. Luhan her gün işe gidiyor, dönüşte uyku vakti gelene kadar Sehun'un evinde kalıyor ve sevgilisi ve Miumiu ile vakit geçiriyordu. İlk zamanlar bundan çok da rahatsız değillerdi.

Ancak zaman ilerledikçe birbirlerine karşı hissettikleri duyguları geri dönülmez bir hal almaya başladığında, geçirdikleri o birkaç saatlik vakitler onlara yetmemeye başlamıştı. İşten geldiği andan itibaren öpüp koklayarak sevdiği sevgilisinden daha fazla ayrı kalmak istemeyen Luhan evine zoraki gidiyor, saatlerce işten dönmesini beklediği sevgilisini sadece birkaç saat görebilen Sehun ise istemeye istemeye gönderiyordu Luhan'ı evine. Halbuki birlikte uyuyup aynı yatakta uzun uzun sohbet edebilmeyi, kolları arasına aldığı zayıf bedeni uyurken izleyebilmeyi, aynı sabaha uyanarak birlikte kahvaltılar yapmayı çok istiyordu.

Hatta Sehun'un kalbi, ruhu o kadar Luhan ile dolmuştu ki sevgilisini arzulayacak kadar aşabilmişti kendisini. Onun gibi masum bir öpücükle bile yanakları kızaran bir çocuk sevdiğine sevgisini gösterebilmek için her türlü şeyi yapmaya başlamıştı. Luhan ilk zamanlar Sehun'un bu çabalarına şaşkınlıkla karşılık vermiş olsa da Sehun'un samimi duyguları ve bunların ona yaptırdığı şeyler çok hoşuna gitmeye başlamıştı. Sonuçta seven herkes sevdiği tarafından sevilmek ve bunu hissetmek isterdi. Sehun da artık utanıp çekinmeden Luhan'a sarılabiliyor, öpüp koklayabiliyor ve onu sevdiğini güzel bir şekilde dile getirebiliyordu. Hatta şaşırtıcı bir şekilde bedenlerini ilk tanıdıkları anın kurucusu da Sehun olmuştu.

Bir Küçük Miumiu MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin