11.κεφαλαιο

341 13 0
                                    

Πωωωω ευτυχώς σήμερα δεν δουλεύω. Θα πάω επιτέλους για ένα μπάνιο στην θάλασσα.
Έβαλα το μαγιό μου.

Και πήγα σε μια κοντινή παραλία με τα πόδια

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Και πήγα σε μια κοντινή παραλία με τα πόδια. Μου αρέσει να πηγαίνω για μπάνιο το απόγευμα με το ηλιοβασίλεμα.
Αφού τελείωσα το μπάνιο μου διάβασα το βιβλιο μου. Πήγα από το ξενοδοχείο για να φάω για βράδυ. Να δω και την Σοφία που όλη μέρα δεν την είδα.
Αν:σοφουλα μου πως πάει η δουλειά?
Σοφ: καλά ρε πολύ πράγμα. Ευτυχώς υπάρχουν και τα αγόρια εδώ και με βοηθάνε.
Αν:τώρα που είπες αγόρια λεγε τώρα τι παίχτηκε με τον Γιάννη. Μίλα....
Σοφ: ωραία περάσαμε. Χορέψαμε ήπιαμε. Αυτά. Ρε φίλε έκανε κάτι και μου άρεσε πολύ. Πάει να με φιλήσει και με κοιτάει στα μάτια πιο μπροστά και άρχισε να μου λέει ότι με γουστάρει και κάτι τέτοια. Μαλακά ήταν πολύ ρομαντικό. Αλήθεια ήταν τέλεια. Φιληθηκαμε και μετά με πήγε σπίτι.
Αν:Αχχχχ τέλεια ρε φιλενάδα μπράβο φαίνεται καλό παιδί φτου φτου φτου
Έρχεται τότε και ο Χρήστος και κάθεται μαζί μας να φάει.
Χρη:πωωω ρε σήμερα ο αλεξ με έχει όλο στο τρέξιμο. Νιώθω λες και του έχω κάνει κάτι. Τι ζόρι τραβάει.
Αν:μπορεί η ξανθιά γκόμενά εχθές να μην του καθησε
Χρη:μπορεί τι να πω. Όλο με φωνάζει το αρχιδι.
Αν:παιδιά εγώ πρέπει να φύγω πάω να κάνω κανένα μπάνιο να φύγει το αλάτι. Αύριο δουλεύω πάλι βράδυ οπότε τα λέμε.
Πήγα σπίτι έκανα μπάνιο και κοιμήθηκα δεν τον είδα καθόλου.
Όλη μέρα δεν μπορούσα να τον βγάλω από το μυαλό μου.
Ρε φίλε σε θέλω δεν μπορείς να το δεις. Εσύ γιατί δεν με θέλεις.

Την άλλη μέρα πήγα δουλειά.
Ήταν και αυτός εκεί.
Αλεξ:καλώς την. Τι κάνεις μικρή?
Αν: γειά σας σεφ. Όλα μια χαρά.
Αυτό τίποτα άλλο. Όλη την υπόλοιπη μέρα δεν μιλήσαμε. Εγώ καθησα πάλι μέχρι αργά για να συμμαζεψω.
Αλεξ:εδώ εισαι πάλι μικρή? Μόνο εσένα χώνουν.?
Αν: τι να κάνουμε αν ο σεφ μας δεν μπορεί να τα κάνει εμείς τον ξελασπωνουμε
Αλεξ: ποιος είπε ότι δεν μπορεί? Σήμερα δεν έχει..... Ποτό?
Αν:όχι δεν έχει
Αλεξ : άρα μπορούμε να πιούμε ένα μαζί?
Αν:η ξανθιά έχει δουλειά σήμερα?
Αλεξ: ναι έτσι μου είπε. Χαχαχαχχα πλάκα κάνω. 212 δωμάτιο σε περιμένω. Δεν δέχομαι όχι
Αν:δεν είπα ότι θα έρθω.
Αλεξ: εσύ θα χάσεις.
Γαμωτο θέλω να πάω. Αλλά μήπως δεν πρέπει. Έχω ακούσει την φήμη του ότι πάει με πολλές και δεν βλέπει καμία στα σοβαρά. Τι να κάνω?

Ο Σεφ μου❤️(ολοκληρωμένη) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora