9.κεφαλαιο

339 12 0
                                    

Πάμε στο μαγαζί. Μας κοιτάνε όλοι εμένα και την Σοφία. Αχχχχ σοφία τα χέρια σου κάνουν θαύματα της ψιθιριζα καθώς περνούσα ανάμεσα από το πλήθος για να πάμε στο τραπέζι που καθόταν ο Χρήστος.
Χρη:καλά κορίτσια είστε κούκλες. Που κρυβατε τέτοια ομορφιά.
Αν:στην κουζίνα. 😋
Ιωαν:τι ποτά θέλετε να σας φέρω?
Σοφ: εγώ θέλω μια βότκα πορτοκαλί
Αν: και εγώ μια.
Χρη: εγώ ένα ουσκι με πάγο.

Ο Χρήστος όλο και πιο κοντά μου έρχεται. Όλο μου μιλάει στο αυτί....
Μωρε λες? Η Σοφία μου το λέει συχνά αλλά δεν νομίζω. Αρχίζει ο dj και βάζει τόσο τέλεια και χορευτική μουσική που θέλω να χορέψω τόσο πολύ. Ώστε να μην σκέφτομαι εκείνον.
Να ξεχαστω να διασκεδάζω σαν να μην αναταλαξαμε φιλιά ποτέ. Εκείνα τα φιλιά που με στοιχειώνουν.
Ήρθε και ο Ιωάννης και έχουμε αρχίσει να χορεύουμε και να πίνουμε για τα καλά. Και εκεί που χορεύω με την ψυχή μου, τον βλέπω να μπαίνει με κάποια άλλη μέσα στο μαγαζί.
Μου κόπηκαν τα πόδια. Τόσο εύκολα ξέχασε την χθεσινή νύχτα.?
Με βλέπει η Σοφία και έρχεται δίπλα μου
Σοφ:είσαι εντάξει?
Αν: γιατί να μην είμαι? Επειδή ήρθε με άλλη γκόμενά?
Σοφ: δείξε ότι είσαι κουλ. Μην τον αφήσεις να σου χαλάσει την νύχτα.
Αν: έχεις δικιο

Δεν θα του δείξω ότι με πονάει να τον βλέπω με άλλη. Άννα κάνε την αδιάφορη λέω και ξαναλέω από μέσα μου.
Αρχίζω και πάλι να χορεύω με τον Χρήστο σαν να μην τρέχει τίποτα. Με αγκαλιάζει αυτός και χορεύουμε πολύ κοντά. Ο άλλος μας βλέπει αφού διασταυρωνονται τα βλέμματα μας. Και τον βλέπω εκνευρισμενο.... Γιατί άραγε? Και τον βλέπω να παίρνει το ποτό του να λέει κάτι στην ξανθιά γλάστρα και να έρχεται προς το μέρος μου.
Αλεξ:γειά σας παιδιά τι γίνεται? Και εσείς εδώ?
Χρήστος :μάλιστα σεφ είπαμε να βγούμε και εμείς λίγο έξω.
Αλεξ :καλά κάνατε αύριο σας θέλω όμως Εντάξει στην δουλειά.
Και όσο μιλάει με τα παιδιά κοιτάει εμένα με θυμό. Τι του έκανα? Εγώ ήρθα με μια ξανθιά γλάστρα?
Μας χαιρετάει και φεύγει
Έχω ξενερώσει τόσο.... Που πιστεύω δεν κρύβετε.
Αν:παιδιά πάμε σιγά σιγά?
Ιωά:σοφία θες να συνεχίσουμε σε ένα κλαμπάκι εδώ πιο κάτω?
Σοφ:ναι πάμε
Χρησ: Άννα θα σε πάω εγώ σπίτι.
Αν:αχχχ σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο
Μας κερνάει τα ποτά ο Γιάννης και φεύγουμε.
Μπαίνω εγώ στο αμάξι του Χρήστου και η Σοφία με το Γιάννη με χαιρετάνε και πάνε μαζί προς την άλλη κατεύθυνση.
Χρη:για πες πως πέρασες σήμερα?
Αν:ήταν πολύ ωραία χόρεψα με την καρδιά μου ξεδωσα.
Χρησ: δεν σου φάνηκε λίγο περίεργος ο σεφ?
Αν: όχι δεν νομίζω τι εννοείς?
Χρη:σαν να ήταν θυμωμένος, εκνευρισμενος? Τέλος πάντων φτάσαμε... Θες να ανεβω για ένα ποτό τελευταίο?
Αν:ας το μωρέ Χρήστο αύριο δουλεύεις και εγώ είμαι πτώμα άλλη φορά άμα είναι. Σε ευχαριστώ που με έφερες.

Καληνύχτα babies 🌹💜

Ο Σεφ μου❤️(ολοκληρωμένη) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang