25. Τελευταίο Κεφάλαιο

372 11 0
                                    

Μετά από 2 χρόνια....
Με τον Αλεξ δουλεύουμε πλέον μαζί αυτός είναι ο σεφ και εγώ η σου σεφ. Έχουμε κάνει το δικό μας μαγαζί.
Ένα εστιατόριο για απαιτητικούς ουρανισκους.
Και ναι έχω ακόμα τρελά με τα σεξι εσώρουχα ακόμα και μετά από 2 χρόνια σχέσεις.

Αυτά πήρα για σήμερα το βράδυ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Αυτά πήρα για σήμερα το βράδυ.
Θέλω να εγκαινιασουμε τους καινούριους μας πάγκους στο μαγαζι.
Αφού έχουμε κλείσει το μαγαζί.
Παίρνω ένα μπουκάλι κρασί με δύο ποτήρια και κατευθύνομαι προς την κουζίνα.
Αν:μωρό μου ελα εδώ
Αλεξ: τώρα....
Έρχεται από πίσω και με κρατάει αγκαλιά. Με αφήνει και ανοίγει το κρασί.
Αλεξ:τι γιορτάζουμε?
Αν:μμμ τον έρωτα μας
Αλεξ:έρωτα μου εσύ........
Αν: σου έχω ένα δώρο
Και αρχίζω σιγά σιγά να βγάζω την στολή και να εμφανίζονται τα εσώρουχα μου.
Αλεξ:το καλύτερο δώρο. Μωρό μου εσύ.
Και με παίρνει αγκαλιά και με βάζει πάνω στον πάγκο. Με φιλάει στον λαιμό και μου αφήνει σημαδια.
Βγάζω τα ρούχα του και του ζητάω να μπει μέσα μου γιατί το κορμί μου καίγεται γι αυτόν.
Μου σκίζει το εσώρουχο και μπαίνει μέσα μου. Το μεγάλο του φαλλο δεν θα τον χορτασω ποτέ. Και αρχίζουμε να κουνιόμαστε σε έναν ξέφρενο ρυθμό.
Με θέλει και τον θέλω τοσο πολύ.
Νιώθω ήδη έτοιμη όπως καταλαβαίνω και αυτόν ότι είναι έτοιμος.
Και αφήνομαστε στον τρελό οργασμό να μας συνεπάρει.
Αλεξ:μωρό μου δεν θα σε χορτασω ποτέ.
Αν:ούτε εγώ μωρό μου
Αλεξ: Έλα έχουμε και δεύτερο γύρο.
Ντυνομαστε και πάμε στο αμάξι.
Αλεξ:θελω να σου κάνω το δικό μου δώρο.
Πάμε σε ένα βουνό που δεν έχει κανέναν δίπλα.
Αν: τι κάνουμε εδώ μωρό μου.
Αλεξ:θέλω να σου πραγματοποίησω την φαντασίωση σου. Να κάνουμε σεξ στο βουνό.
Και κατεβάζει μόνο το παντελόνι του και εμένα με αφήνει γυμνή. Με παίρνει και με στήνει έξω στο καπό με το στήθος μου να ακουμπάει.
Μου ανοίγει τα πόδια. Και μπαίνει βαθιά μέσα μου. Μπαίνει βγαίνει και εγώ είμαι έτοιμη να τελειώσω.
Και αφήνω  Τα υγρά μου....
Αλεξ:δεν τελείωσα ακόμα μαζί σου
Ανοιγει την πίσω πόρτα και με στήνει έτσι ώστε να βλέπει τον κωλο μου.
Αλεξ: μωρό μου θέλω να τον πηδηξω πάλι μπορώ?
Αν: ναι είναι όλος δικός σου.
Και μπαίνει μέσα. Πόσο πολύ τον νιώθω μέσα μου δεν λέγεται. Τον θέλω μέσα μου όλη την ώρα.
Μπαινοβγαινει με δύναμη και εγώ κρατάω τον εαυτό μου για να τελειώσουμε μαζί.
Ώσπου έρχεται αυτή η ώρα.
Αν:σεφ μου σ αγαπώ
Αλεξ:και εγώ σ αγαπώ μωρό μου

Αυτή ήταν η ιστορία της Άννας και του αλεξ

                            The end

Ο Σεφ μου❤️(ολοκληρωμένη) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora