Part 7

51 3 4
                                    

Když přišli učitelé tak se to vyřešilo. Jenže ten s warp a ten hlavní zdrhli. Prý liga záporáků. Měli jsme pár dní na odpočinek a taky sensei Aizawa byl dost zraněný. Najednou ke mně v schránce byl dopis, že budeme mít školní kolej. Mě je to jako jedno. Koukla jsem se do obálky a tam byli klíče. Tak jsem si začala balit věci. Po čtyř hodinách jsem to měla hotové. Pomocí vody jsem ty krabice teleportovala dolu před dveře. Pak jsem už jen udělala základní hygienu a šla spát. Ráno jsem se vzbudila o hodinu dříve než mi měl zazvonit budík. Tak jsem si šla udělat snídani, obléct se do uniformy a vyrazit do školy. Byla jsem tam brzy a hned jsem vydělá kolej pro třídu 1.A tak jsem vešla. Bylo to tam obrovský. Šla jsem teda hledat svůj pokoj. A bingo byl ve třetím patře, číslo 14. Šla jsem dovnitř a teportla krabice z domu sem. Měla jsem přibližně ještě hodinu a půl než začne škola tak jsem se rozhodla si zařídit pokoj.

(Jen si to přestavte v modré barvě)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Jen si to přestavte v modré barvě)

Pak jsem se koukla na hodiny a měla jsem jen patnáct minut. Rychle jsem popadla tašku a běžela jsem do školy. Uf naštěstí jsem to stihla .
Už vychází sensei Aizawa.

Tak děti za pár dní máme sportovní festival. Tak se připravte. Dnes máte volnou běžte si zařídit pokoj.
Tím sensei Aizawa ukončil hodinu, která netrvala ani pět minut. Tak jsme se zas zvedli a šli na kolej. Já hned zalezla do pokoje a do vybalila věci co jsem ještě nestihla. Pak jsem se šla porozhlédnou kde co je.

Šla jsem se kouknou do společné místnosti , kuchyně, hala atd.....
Jinak koupelny máme každý zvlášť ve svém pokoji máme ještě dveře, které vedou do koupelny. Koukla jsem co už v kuchyni máme. V lednici už byli všechny jídla i pití. Byla tam i posilovna. Tak jsem tam šla trénovat. Po asi dvou hodinách už měli všichni hotový pokoje a já byla na cestě zpátky.

Hele Rosen ukaž nám jak vypadá tvůj pokoj?! My už jsme viděli všechny pokoje až na ten tvůj. Prosím??!!

Ne!!!! A šla jsem do pokoje kde jsem si vzala notebook a pustila jsem si naruta. U desátého dílu jsem usnula. Další den proběhl už normálně. U oběda si ke mně sedla Nejire.

Měla bys jim to říct.

Nic jim do toho není Nejire.

Večer byli všichni ve společné místnosti já se právě vrátila z tréninku. Vešla jsem dovnitř a najednou všichni ztichli. Nevšímala jsem si jich. Najednou........

Takhle si nikdy kamarády nenajdeš. Bakuga a Todorokiho si malém zabila a si na všechny zlá. V hlase Yaoyozoru jsem slyšela vztek.

Já nic neřekla a šla jsem nahoru do pokoje. Když jsem vešla tak mi najednou v hlavě vyzněli Nejire slova. "Měla bys jim to říct,,
Já se převlékla do pohodlnějšího oblečení a šla jsem dolu. V kuchyni jsem si vzala z lednice limonádu a šla jsem si sednou k ostatním.

Elfka mezi lidmiKde žijí příběhy. Začni objevovat