Došli jsme ke mně domů.
Ty tu opravdu žiješ sama??
No...jo. To je to tak divný žít sama?
Ne ale to je obrovský na to že tu žiješ sama.
Ani ne kluci jo a tělocvična je o patro níž já se jen jdu převlíct.
Odběhla jsem se vzít sportovní oblečení.
Ještě vezmu pití.
Vzala jsem pití i klukům a šla jsem do tělocvičny.Jsem tady můžeme začít. Dala jsem si mobil do repráku a šla jsem za nimi.
Začneme takhle. Budeme spolu bojovat bez quirku. Tak kdo půjde proti mě jako první??
Tak já půjdu. Přihlásil se první Todoroki.
Tak jdeme.
Tak jsme začali bojovat. Bylo logický, že pokaždé jsem vyhrála já, ale i kluci se začali zlepšovat. Taky jsem je naučila jak se bránit a útočit bez quirku i pár chvatů jsem jim ukázala. Docela jim to šlo.
Po asi dvou hodinách jsme skončili.
Kdo by řekl, že mě k zemi pošle osm krát holka?? Postěžoval si Todoroki.Sice to bylo deset krát, ale ať je po něm.
Budu zítra rád ,když si vůbec dojdu na záchod. Zafňukal Denki.
To jste neviděli, že mě složila holka jasný.
Zařval Bakugo, ale šlo na něm vidět, že je velmi rád, protože nebyl jediný kdo prohrál proti holce.Neboj nikdo jsme to neviděli. Nikdy bych si nemyslel, že bez quirku jsem tak slabý. Řekl překvapeně a se smíchem Kirishima.
Nechcete u mě přespat??
Promiň já nemůžu. Musím domů. Řekl omluvně Kirishima.
Já taky musím jít dom. Koukal na mě omluvně Kaminari.
Aha. Docela mě to mrzelo. Přece jen jsem byla na ně na začátku zlá. Chtěla jsem jim to vynahradit.
Zničeho nic se ozval Todoroki.
Já bych mohl.Opravdu?? Najednou se mi rozzářily oči.
ČTEŠ
Elfka mezi lidmi
FantasyOsen Rosen je dívka která je napůl elfka a člověk. Ztratila matku a ostatní děti jí šikanovali. Přestala věřit lidem. Ale je tu jeden člověk co se do ní zamiloval. Dokáže zase začít věřit lidem? To se dozvíte když budete číst dál