part 8

36 0 0
                                    

Druhý den nám Aizawa sensei řekl, že za tři týdny bude Sportovní festival. Tím pádem jsme měli volno na tři týdny, abychom se zlepšili. No a kdo by chtěl mohli by taky ve škole trénovat s učiteli. Tím ukončil hodinu.

Když jsem chtěla jít na kolej tak nám zaterasili cestu ostatní třídy.

Chtěli jsme se zeptat jaké to bylo když na vás zaútočili záporáci. Začali se vyptávat ostatní z jiných tříd.

Samozřejmě to Bakugo musel posrat a říct něco nehezkého. Ostatní začali nadávat, že jsme arogantní třída.

Mě to bylo absolutně jedno co o nás říkali, ale to co řekli potom Bakugo a tím klukem z béčka mě naštvalo. Já se zvedla došla jsem za Bakugem flákla jsem ho a šla jsem za tím klukem z béčka.

Bylo tam absolutně ticho. Jestli je to všechno tak prosím odejděte. My bychom potřebovali projít. Oni na mě zírali jako kdybych nebyla vůbec reálna.

Pak na nás začal křičet ten kluk z béčka. Jste fakt arogantní třída. Myslíte jak jste zvláštní, že jste bojovali s záporáky.

Teď už jsem byla dost naštvaná, ale dokázala jsem to skrýt za absolutně kamennou tvář.

Jo tak. Nežárli. Nikdo nemůže za to, že jsme silnější. A odešla jsem.

Dřív než jsem zašla za roh jsem ještě řekla, Jo a ještě být tebou tak nás třídu 1.A necháš být jinak tě vlastnoručně zabiju. Příště si rozmysli co řekneš než to vyslovíš a odešla jsem.

Když jsem byla zpátky na kolej udělala jsem si úkoly a šla jsem si sbalit pár věcí domů. No měli jsme volno tak proč nejít domů? Šla jsem ven a narazila jsem na kluky. Todoroki, Bakugo, Denki a Kirishima.

Kam jdeš Os? zeptal se mě Denki

Jdu domů, když máme volno. Tak mě napadlo nechcete jít se mnou. Mám tam posilovnu a tělocvičnu. Tak bychom mohli trénovat spolu. Co vy na to? zeptala jsem se jich.

Když jsem se na ně koukla tak úplně zářili. JO, vykřikli kluci najednou.

Tak si běžte sbalit počkám na vás před bránou. Kluci bleskově utekli na kolej si sbalit. Za necelých pět minut už měli hotovo a běželi ke mně.

Tak jdeme kluci. Kluci přikývli a šli jsme směr můj dům.

Elfka mezi lidmiKde žijí příběhy. Začni objevovat