Part 12

19 3 0
                                    

Na stáž jsem šla k Hawksovi. Už jsem u něho dva dny. On je sakra hrozně ukecaná slepice. Furt se na mě něco vyptával.

K*rva jak on mohl být můj bratr??

Dnes je třetí den mého stáže, kdy jsme měli jét do Hosu city.

Kdy jsme tam dorazili tak tam šel slyšet křik lidí. Koukla jsem se dolů co to je za povyk. ( jinak tam odletěli, tak že si Osen sedla na Hawksovi záda)

Oni tam dole byli...nomu?? Co ty tady dělali.

Hawks rychle přistál. Rychle jsem z něho slezla. On se rozběhl k dění. Já ho samozřejmě chtěla následovat, když mi v tom zavibroval mobil. Koukla jsem se co to bylo. Byl to Deku poslal mi souřadnice kde byla adresa.

Muselo se mu něco stát. On není ten typ člověka, který by odeslal svojí polohu jen tak. Pak jsem si všimla, že je tam i Todoroki na té mapě.

Rychle jsem tam rozeběhla.

Po patnácti minutách jsem našla tu uličku. Jenže samotná ta ulička byla bludiště.

Takže po dalších pěti minutách jsem našla tu přesnou uličku, kde byli kluci a byl tam s nimi i.. zabiják hrdinů. Ještě aby toho nebylo málo na zemi ležel zraněný Iida a kousek od něho byl zraněný nějaký Heroes.

Vyběhla jsem tam a vykřikla, zadržet dech kluci.

Nevím jestli to udělali, ale nebyl čas na to myslet. Rychle jsem z okolí zbavila se vzduchu. Killer heroes se tam začal dusit. Jenže on ještě stihl hodit po mně nůž. Na poslední chvíli jsem uhnula. Měla jsem jen malé škrábnutí na na krku.

Ale tím že jsem uhnula jsem jsem zrušila, žádný kyslík v okolí.

Killer Heroes se přemístil hned za mě. Je rychlý.

Pozor Os, když lízne tvou krev tak tě může na nějaký čas ochromit. Vykřikl Deku.

Já hned jak jsem to uslyšela se přeměnila na vodu a udělala na zemi loužičku.

Přemístila jsem se ke klukům.

Nějaké nápady kluci??

On se zas proti nás rozběhl. Hodil po nás vrhací nože. Dva se mi zabodli v rukou, protože jsem se nestihla zareagovat.

Všimla jsem si, že jak Killer Heroes tak kluci byli unavení.

Já jsem použila jedno ze svých nejsilnější triků.
Voda + vzduch. Moje jedno z nejsilnější kombo.

Asi zázrakem to zafungovalo. Killer Heroes byl v bezvědomí. Pro jistotu jsme mu sebrali všechny zbraně a svázali ho .

Pak se tu objevili Pro Heroes. Jenže nebyli sami kdo se tu objevil. Po chvilce se tu objevil nomu. Popadl Dekua.

Kupodivu ho zachránil Kuller Heroes.

Pak jsem omdlela.

Elfka mezi lidmiKde žijí příběhy. Začni objevovat