"Ne sıkıcı bir gün!"

187 4 1
                                    

Merhaba bff'ler, işte ilk bölüm. Sözümü tuttum ve tab2de yeni bölüm yayınladım. İyi okumalar dndndm 0.0
Medya'da Miray vaaar.

*     *     *

"Dıııt dıııt dıııt dııt"

Yataktan "Yangın mı çıktıı?!" diye bağırarak uyandım. Ruhum mal..

Aslında o sesin alarm olduğunu anlamam birkaç saniye sürdü. Ardından bir küfür mırıldanarak alarmı kapattım ve aslan gibi ağzımı açarak davar gibi esnedim.

"Ne sıkıcı bir gün!"

Yani aslanla davarı aynı cümlenin içine soktun ya, bravo Miray.

Teşekkürler iç sesçiğim, teşekkürler.

Ardından banyoya gittim ve aynaya geçip kendime baktım. Morarmış göz altları, dağılmış ve birbirine dolanmış saçlar, burundan akan bir adet süm- tamam daha fazla iğrençleşmeyeceğim.

Okul olsaydı "bu ne haal?!?!" diyerek hemen kendimi güzelleştirmeye çalışırdım ama bu gün cumartesiydi ve hiç uğraşmayacaktım. Çişimi yaptım, elimi yüzümü yıkadım ve salona indim.

"Saat bir oldu kızım, millet öğlen yemeğini yiyor, sen daha yeni kalktın!"

Annemi takmayarak mutfağa gittim ve kendime bir nescafe yaptım. Şimdi diyeceksiniz; "Sabah sabah kahvaltı yapmadan o içilir mi?". İşte ben o an bunu düşünecek kadar akıllı değildim, kendime nescafe yaptım, oturdum ve içtim. Sonra ne oldu? Hah bildiniz, midemin içine etti ve gidip kustum -,- Ruhum mal demiş miydim?

Gitti güzelim kahve!

Ben burda kusmuşum, sen daha kahvenin derdinde misin içses ~…~

"Kızım, yine mi kustun? Allah Allaaah.."

"Valla biraz öyle oldu anne #.# Bu arada mutfak halısı birazcık, accıcık, ucundan-"

"Battı dimi gene @.@"

"İvit :3"

"Allahım, ben yine o halıyı kuru temizlemeye vermek zorunda mıyım? Daha iki gün önce gönderdim."

"Hadi aslan annem, yaparsın sen. Kimin anası beeğ!" diye anneme gaz verdikten sonra biraz daha azar yememek için odama kaçtım.

Yatağımı görünce biraz daha yatasım geldi U.U

Ama kendime hakim oldum ve müzik dinlemeye başladım.

Model- Makyaj.

Valla kısa olmuş olabilir sori :*

Hayat çok saçma!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin