Pazar pazarı -.-

136 4 1
                                    

Merhaba. Arkadaşlar nedense medya gözükmüyor ve ben buna gıcık oluyorum. Umarım yakında sorun düzelir.

Neyse iyü okumalar ....

"Miraaaay"

"Anneeee"

Evet, annemle evde böyle sık sık konserler veririz ve komşularımız artık her pazar günü bunu duyduğundan bizim minik konserimizi umursamıyorlar bile :1

Annem nihayet odama geldi.

"Kızım pazar'a çıkıyorum. Hadi sende gel benimle poşetleri taşımada yardımın olur."

"Pazar arabası var ya."

"Onun tekerleği bozuldu, itilmiyor. Hadi kızım!

BAHANE BULMALIYIM, BAHANE, BAHANE...

BULDUM!

"Anne ya, benim birsürü ödevim var, özellikle tari-"

"Yemezler." hadi beeğ.

"Anne, karnım çok ağr-"

"Yemezler." hadi beeğ.

"Anne benim bi arkadaşım vardı. O bir ölmüş, bir ölm-"

"Yemezler."

E, artık bahane kalmadı Miray, gitsen diyorum.

Valla bende öyle düşünüyom içses.

"Of tamam geliyorum -.-"

Annem odamdan çıktı ve seslendi;

"Hadi çabuk ol. Hava soğuk, kalın giyin."

Ben bikiniyle çıkçaktım aney, lafa bah.

Hazırlandım ve aşağı inip, montumu giydim ve eldivenlerimi taktım. Hah tamam kalın olmuştum işte!

Kapıyı kapatıp kilitledim ve annemin yanında yürümeye başladım. Yaklaşık 12-13 dakika sonra pazara gelmiştik.

Etrafta uçuşan meyveler, "Ghel apla gheeel!" diye bağıran pazarcılar, sıraya girmeyip birbirini iten insanlar...

"Anne eve dönelim miğ?"

"Saçmalama kızım, geldik o kadar. Hadi." diyerek kendini kaptırdı. Vay anasını beğ anamda ne cevherler varmış.. @.@

Portakal almak için sırada bekleyen kadınları itti ve en öne geçti. Kimin annesi beğ, gurur duydum...

Ben tam ağzım açık annemi izliyorken, belimden birinin tuttuğunu hissettim. Anaam, bu bizim Kara Mimit'ti. Asıl adı Mehmetti ama saçları simsiyah olduğu için herkes ona "Kara Mimit" derdi. Benimde ağzımda öyle kalmış.

"Kara Mimiiit" diyerek hemen boynuna atladım.

Bana sarıldıktan sonra sordu;

"Senin pazarda ne işin var pezo :D" (pezo aramızda bir sevgi göstergesidir.)

"Evde gocam yemeh behliyur. Çıcıklarım açtor. Onlara yhemek alacaqom. - Tabiki annemin zoruyla geldim Mimit."

"Tamam tamam :D ee napıyon, uzun süredir yoksun ortalıkta."

"Valla ben her gün okuldayım da siz okula uğramıyorsunuz Mimit bey."

"Doğru valla. Napalım ama fırsat olmuyor, maçlar var." Mimit masa tenisi oynuyur bu arada :D

"Yüzünü gören cennetlik Mimit bey."

Arkadan bir yerden annemin çığlıkları geldi. "Miraaağyy.."

"Annen yine seni kaçırıldı sanmadan git bence sjsjsjj" didi Mimit ve yanağımı öptükten sonra gitti. Yine bana aynı anıyı hatırlatmıştı -,- ...

Bundan 2 yıl önce filan bir keresinde annemle  pazardaydık. Ben çok sıkılmıştım ve annem yine alışverişe dalmıştı. Bende pazarcıların yanına gidip, onlarla muhabbete başlamıştım. Çekirdekleride vardı valla hobaa. Muhabbetin nasıl geçtiğini anlamamışım, annemi unutmuşum. Yanımı polisler bastı ve beni anneme verip, muhabbet ettiğim pazarcıları tutuklamışlardı. Neyse ki emniyette olay çözülmüştü ki pazarcı amcalar serbest bırakılmıştı. Ama o günden beri annem ne zaman beni göremese, "Miraaağyy" diye her yerde bağırır. Neyse bunu da öğrenmiş oldunuz.

Annemi buldum ve yanına gittim.

"Burdayım anne, merak etme."

Valla saat 1'e geliyo ve benim acayip uykum var, gözlerim kapanıyo. Bir sonraki bölüme görüşürüz, ba baaay :D

Hayat çok saçma!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin