GEÇMİŞİN İZLERİ 🥀

210 33 123
                                    

Ben geldim😇 sizde geldiniz hoşgeldiniz hikayeme 🤩
Yorumlarınızı bekliyorum ❣️

İyi okumalar aşkolar🌼💙

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

1 Hafta sonra

"Karaca ve Azer sabah erkenden uyanırlar. Karaca kahvaltı yaparken Azerde kaybolan saatini arar."

Azer sinirlenir. "Off nerde ya bu saat!? Karaca bana doğruyu söyle saat nerde ya bişey mi yaptın saatime!?"

Karaca ağlar. "Ya ben bişey yapmadım!"

Azer Karaca'nın yanına gider ve sarılır. "Tamam bitanem özür dilerim. Ağlama!"

Karaca Azer'e bakar. "O kimden kaldı sana, bu kadar kıymetli!?"

Azer oturur. "Babamdan kaldı. Bugün saatçiye gidip pilini değiştirecektim!"

Karaca kalkar. "Hm anladım o zaman beraber arayalım evdedir nerde olsun sen merak etme buluruz!"

Azer aramaya devam eder. Karaca odaya gider ve bakar. Arar Azer'in çalışma odasına gider bakar ve bulur. Azer'e götürüp verir. "Al Azerim saatin!"

Azer alır ve bakar Karacaya sarılır. "Çok teşekkür ederim bitanem!"

Azer saati alıp saatçiye götürür. Saatçi Azer'e bakar. "Babandan kalan saat halen çalışıyor mu!?"

Azer kafasını sallar. "Evet Mehmet amca bende pilini değiştirmen için getirdim!"

Mehmet Azer'e bakar. "Baban bu saati sana ne diye verdi!?"

Azer Mehmet'e bakar. "Babam bana çok küçükken verdi bu saati  bu saatin zaman durmasın dedi. Bende her iki hafta da bir sana getirip bundan dolayı pilini değiştirtiyorum."

Mehmet pillere bakar. "Azer evladım bu saate uygun pil kalmamış. Yarın getir takalım."

Azer saati alır. "Saat durmaz dimi?!"

Mehmet Azer'e bakar. "Yok durmaz merak etme!"

"Azer saati alır ve kutusuna özenle yerleştirip saatçiden çıkar."

Yılmaz abisine bakar. "Ne oldu abi!?"

Azer saati Yılmaz'a verir. "Ona uygun pil yarım gelicekmiş!"

Yılmaz saate bakar. "Abim durmaz dimi saat çalışır!?"

Azer Yılmaz'a sarılır. "Merak etme oğlum biz ölene kadar bu saatte çalışcak bu saat hiçbir zaman durmıycak!!"

"Eve gidip saati şifreli kasasına koyar. Mutfağa Karaca'nın yanına gider ve arkasından sarılıp boynunu öper."

Karaca Azer'e döner. "Çıkıyor musun!?"

Azer Karaca'nın saçını öper. "Evet bitanem!"

Azer evden çıkar. Kübra Yılmaz'ı evinin önünde bekler. Yılmaz çıkar. "Kübra!?"

Kübra ağlıyarak Yılmaz'a bakar. "Kandırdın mı beni!? Cevap ver sen Sevda ile halen konuşuyor musun!?"

Fadik kapıya çıkar. "Kübra kızım ne oldu!?"

Kübra Fadik'e bakar. "Yılmaz sabah Sevda ile görüşmüş!"

Yılmaz Kübra'ya bakar. "Bak sadece onda kalan kolyemi aldım bu kadar."

LEMNİSCATE 1    -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin