Selamm iyisinizdir umarım 💙
Evettt SEZON FİNALİ OLDU!!!!
Bölüm çok üzücü oldu ama diğer sezona hazırlık yapıyorum bomba gibi bölümler gelicek canlarım beklemede kalın ❣️İyi okumalar aşkolar 😘❤️
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
DÜĞÜN GÜNÜ
"Nur ve kızı elbiselerini giyerler. Nur giderken Sevda ve Seyhan'ın konuşmasını duyar. Düğün olcak yere gider."
"Karaca ve Umut hazırlanır çıkarlar."
Yılmaz Kübra'yı almaya gider. "Gülüm iyi misin!?"
Kübra kafasını sallar. "Karaca ve Azer abiye mi üzülsem, Nur ve Umut'a mı üzülsem seviyorlar ama ne oluyor anlamadım!"
Yılmaz Kübra'ya bakar. "Nur ve Umut olmaz zaten arada çocuk var."
Kübra Yılmaz'ın kafasını vurur. "Az bir şurayı çalıştırsana ben seni seviyorum başkasından mı çocuğum olur!"
Yılmaz Kübra'ya bakar. "Bu çocuk Umut'un yani?"
Kübra güler. "He sonunda anladın. Tabi Umut'un bitanem."
"Düğün olcak yere giderler. Azer ve Karaca birbirinden uzakta otururlar."
Fadik Karaca'nın yanına gider. "Annem iyi misiniz ?"
Karaca kafasını sallar. "İyiyiz annem."
Azer Karaca'nın yanına gider. "İyi misiniz? Canınızın istediği bişey var mı?"
Karaca Azer'e bakar. "İyiyim. Canımız bişey istemiyor sağol!"
Azer Karaca'nın yanına oturur. "Karar verdin mi?"
Karaca kafasını sallar. Karnını okşar. "Evet boşanmaya karar verdim."
Azer şaşırır. "Ya alt tarafı depoda bir kız gördün diye boşanıcak mısın?"
Karaca kafasını sallar. "Evet zaten ben seni sevmiyorum, seni istemiyorum!!!"
Azer kafasını eğer. Düşünür ve kafasını sallar. "Tamam zorlamıycam herkesin özgür düşüncesi, kararı."
Karaca gözlerini kapatır ve ağlamamak için kendini zor tutar. Azer Karaca'ya bakar. Karaca gözlerini açar. Azer kalbinin üstüne elini koyar. "Bu kalp senden başka biri için atmıycak ben seni çok seviyorum."
Karaca kalkar ve lavobaya gider. Ağlıyan Nur'u görür. "Sana ne oldu?"
Nur ağlar. "Hiç sevdiğim adamın düğününe geldim."
Karaca sarılır. "Ağlama."
Nur kafasını sallar. "Tamam."
"Lavobadan çıkarlar. Otururlar. Azer ve Karaca çıkar dava olcak yere gider. Nur Sevda'ya bakar. Kızını Kübra'ya verir. Sevda ile dışarı çıkarlar ve arka bahçeye giderler."
Sevda Nur'a bakar. "Ne var??"
Nur Sevda'ya bakar. "Nasıl ne var!! Siz Umut'a oyun oynadınız dimi??"
Sevda güler. "Evet sevdiğin adamı öldüreceğiz!!"
Nur Sevda'ya bakar. "Asla izin vermem!!"
Nur Umut'a gerçekleri anlatmaya giderken Sevda çantasından çıkardığı silahla üç el sıkar ve kaçar. Nur yere düşer. Herkes arka tarafa gider. Kızlar yanına gider Umut yanına çöker. "Nur!!! Nur aç gözlerini!!!"
Nur son kez bakar. "Se-seni ço-çok se-vi-yo-rumm. Kı-kızı-mıza iyi- iyi bak!"
"Nur'un gözleri kapanır. Kızı ağlamaya başlar. Seyhan Umut'a bakar. Umuta arkandan biri sıkar. Umut Nur'un yanına düşer elleri sonsuzlukta birleşir. Esrin'in ise çığlıkları tüm herkesi etkiler."
Azer ve Karaca her şeyden habersiz boşanma yerine giderler. Hakim Karaca'ya sorar. "Evet boşanmak İstiyorum!"
Azer'e bakar. Azer Karaca için üzülerek. "Evet." Der.
Duruşma biter. Düğün yerine giderler ama kimse yoktur. Kübrayı görürrler. "Bu kan ne herkes nerde?"
Nur ağlayarak Esrin'i gösterir. "Nur ve Umut çok ağır yaralı hastaneye giderken ikisininde kalbi durmuş!"
Karaca ağlar. "N-nee!???"
Azer Karacayı tutar. "Sakin ol. Hadi hastaneye gidelim!"
Hastaneye giderler. Esrin ağlamaya başlar. Doktorlar odalardan çıkar ve ailelere bakar. "İkisininde kalbi durdu.."
"Herkes ağlar. Esrin ağlamaktan kıp kırmızı olmuştur."
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Arkadaşlar SEZON FİNALİ olmuştur. Ben burdan size bilgilendirme yapıcam yeni bölümler için beklemede kalın ❣️
Bölümü nasıl buldunuz?
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler ❣️
542 kelime 🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEMNİSCATE 1 -TAMAMLANDI-
Fanfic"LEMNİSCATE" sonsuzluk bağı,işareti anlamına geliyor benim hikayemde dizi ile bir bağlantısı sadece karakterlerdir.Bu benim 2. kitabım azkar sevenlerin bu kitabida seveceklerine inanıyorum sevgilerle AZKAR.......❣️