Jalang

48.8K 182 15
                                    

Farah terjaga sewaktu sedang nyenyak tidur apabila dia merasakan kakinya di gerak-gerakkan..

Apabila dia membukakan matanya dia melihat Fazli sedang berdiri ditepi katil

Fazli terus menarik tangan Farah untuk keluar dari bilik tetamunya itu

Setelah mereka keluar Fazli menutup kan pintu bilik itu dengan perlahan-lahan..

"yunk dah pukul 5pagi ni.. B nak ke Airport, teksi dah tunggu kat luar tu.."kata Fazli yg bercakap dengan Farah yg sedang berbogel diruang tamu itu..

"okay lah b.. B take care tau.."

"best tak main dengan Adri malam tadi.."

"best sangat b.. B enjoy tak tengok Farah main dengan dia malam tadi.. Hihihi.."

"best gila tau yunk.. Nanti you rakamlah.. Kirim kat I video you main nanti.."

"you nak I rakam ke b.. Hahaha.. Okay nanti I rakam banyak banyak untuk u..kalau susah susah sangat u pasang ajelah spy cam kat rumah ni lagi senang hihihi"

"okay cantik.. Nanti I suruh kawan I pasang kan.. I pergi dulu tau sayang.. Kalau ada sesiapa nak main dengan you.. You main ajelah okay.. Best b tengok syg main.. Kalau boleh nak tengok syg main dengan orang lain pulak lepas ni.."

"oh mestilah I kan isteri jalang you. Isteri jalang ni wajib bagi pantat dia kat mana-mana jantan yg nak buang airmani dia tau b, hihihi.. B kalau ada mana-mana jantan yg b jumpa tu bawak ajelah balik Kesini, biar I main depan u lagi.."

"okay yunk nanti b bawak lagi lelaki lain untuk main dengan you ya, you nak apa-apa tak kat Terengganu, I boleh belikan nanti kat sana.."

"tak nak lah, u balik nanti kita pergi shopping ya.. I nak beli banyak baju seksi seksi, senang sikit nak memantat lepas ni.. Hihihi.."

"alah lepas ni kalau u nak keluar u jangan pakai bra dan seluar dalam lagi hahahaha.. Bukan susah pun.. Oklah syg teksi dah lama tunggu tu.. B pergi dulu ya.. Bye syg take care.. Main puas puas dengan Adri.."

"okay b..Lepas ni I tak nak dah pakai bra dah.. Pergi mana pun I biar je tetek ni terlepas bebas hihihi.. Okay b.. You too take care.. Bye.."

Farah hanya memerhatikan Fazli pergi dengan teksi melalui celahan langsir di pintu slidingnya...

Sebaik sahaja teksi itu hilang dari pandangannya Farah pun masuk semula ke bilik untuk tidur bersama Adri..

Keesokan harinya apabila Adri tersedar dari tidur dia melihat Farah masih lagi tidur nyenyak disisinya dalam keadaan berbogel..

Adri mengusap-usap buah dada Farah dengan lembut dan sesekali menyapu tangannya kebawah untuk meraba perut dan tundun pantat Farah..

Farah terjaga apabila menyedari Adri mengusik-usik tubuhnya

"Good morning syg, nak breakfast ke.." kata Farah sambil memalingkan tubuhnya kearah Adri dan memegang batang pelir Adri yg sedang keras terpacak didalam selimut

"good morning Farah.. Boleh juga.." jawab Adri lalu Farah menarik wajah adri ke buah dadanya

Adri pun menjilat punting buah dada Farah sambil meramas-ramas punggung Farah dengan kuat..

"geram eh pagi pagi nih Adri.. Hihihi" kata Farah..

"tak puas lagi semalam main dengan you Farah." Lalu Adri pun menindih tubuh Farah dan menjolok lubang pantat Farah yg sedia basah  berlendir menanti untuk disemai lagi dengan benih Adri..

Farah memaut belakang tubuh Adri dan melipatkan kakinya di belakang kaki Adri..

Adri terus mendayung dengan kencang pagi itu hingga Farah mengerang keras dalam kenikmatan. Hubungan persetubuhan yang pastinya direstui oleh suami Farah sendiri..

Buah dada Farah berombak ombak setiap kali Adri menghentak dan memahat lubang pantat Farah yg begitu empuk berlemak itu

"Sedap tak pantat I tu Adri.. Ahh.. Ahh.."

"sedap sangat Farah.. Ermmmphh.. Ahh..panas lubang you pagi pagi ni Farah.. Ahh... Ahhh.." jawab Adri..

"arghh batang you sedapnya Adri.. Ahh..ahh.. Ahh.. Batang you besar Adri.. Batang you panjang.. Ahh.. Ahh.. Ahh.."

Kemudian Adri pun bangkit menarik keluar batang pelirnya dari lubang pantat Farah yg sedang sedap menerima tusukan demi tusukan yg bertubi-tubi itu selepas lima belas minit..

" kenapa you tarik keluar batang you tu Adri.. "tanya Farah yg terpinga-pinga..

" mari ikut I.. "kata Adri lalu menarik Farah keluar dari biliknya

Semasa di ruang tamu Adri membuka langsir dan sliding door lalu menarik Farah untuk berdiri di depan grill sliding doors itu..

Tonggengkan sikit bontot you tu Farah.." kata Adri apabila dia berdiri di belakang Farah yg sedang berbogel menghadap keluar..

Lalu Adri pun mendayung lubang pantat Farah di situ..

" I nak sesiapa yg lalu depan ni tengok betapa jalangnya isteri Si Fazli ni.. "kata Adri sambil mendayung lubang pantat Farah dengan kencang di situ..

" jahatnya you ni Adri.. arghh.. Arghh.. Adri.. Sedapnya.. Masuk dalam dalam batang you tu Adri.. Air I nak keluar dah ni sayang.. "kata Farah lalu meledakkan Air puki gatalnya..

" urghhhh sedapnya Adri... "

" bertambah panas lubang Jalang you ni Farah.. Arghhh.. Rugi kalau tak share lubang ni kat orang lain.. You nak tak I bawak jantan lain untuk main lubang pantat Jalang you ni Farah.."

"nak Adri.. I nak main dengan jantan lain gak.."

"nanti kita kendurikan lubang you ni ramai-ramai nak tak Farah.. Ahh...ahh.."

"nak Adri please I nak rasa kena kenduri ramai-ramai sayang.. Ahh.. Ahh.."

Paap.. paap ..paap!! punggung Farah di tampar keras bertalu-talu..

"rasa kan ni Jalang!!!" kata Adri lalu meledakkan airmaninya ke dalam lubang pantat Farah..

Creettt... Creettt.. Adri meneran airmaninya hingga ketitisan terakhir..

"uhhh... Sedapnya lubang betina jalang nih.." kata Adri lalu menarik keluar batangnya dari lubang pantat Farah..

Meleleh leleh air mani Adri menitis diatas lantai depan sliding door itu..

"hisap batang pelir I tu Farah, bersihkan batang I tu dengan mulut Jalang u tu.. Ahh.." Lalu Adri menolak kepala Farah kebawah..

Farah melutut di hadapan Adri lalu menghisap dan menjilat - jilat batang pelir Adri dengan rakus..

"you ni memang perempuan jalang sejatilah Farah.. Lepas ni I nak rasa lubang bontot you pulak.. Hihihi.." kata Adri..

"you nak rasa lubang mana pun I bagi Adri.." kata Farah yg menjilat jilat bibirnya

"tuh ada airmani I kat atas lantai tu Farah.. Jilat lah.. Jangan membazir.." kata Adri yg menunjukkan sisa airmaninya yg menitis diatas lantai dengan kakinya

Farah terus menonggeng dan menjilat jilat airmani Adri yg ada diatas lantai hingga bersih..

"sunyi kawasan ni kan Farah.. Rugi tak ada sesiapa lalu tengok betapa jalangnya isteri Fazli nih hihihi.."

Farah tersenyum lalu berkata..

"jom breakfast.. I lapar lah.."



DIARI SEORANG ISTERI Where stories live. Discover now