Kenyang

42.3K 196 13
                                    

"urrpppp... Alhamdulillah kenyang I pagi ni Adri.."

"kenyang ya.. Burit jalang you dah kenyang ke Farah hihihi?"

"oh burit I sentiasa lapar la Adri.. Hahaha.. Kalau boleh I nak lubang burit jalang I ni 24 jam ada kotey yg sumbat dalam tu.. Hahaha..."

"nanti I kenyangkan burit you tu sampai buncit perut you I kerja kan.. Hahaha.."

"buncit sembilan bulan ke Adri hahaha.. Nakal lah you ni Adri.."

"yelah.. Buncit sembilan bulan.. Biar satu dunia tahu isteri kesayangan Fazli ni bunting anak benih haram dari I hahaha..you nak tak Farah..?"

"hahaha.. I tak kesah pun.. Kalau you mampu untuk buntingkan isteri jalang macam I, I terima je.." jawab Farah dengan selamba..

"I ada idea lagi gila lah... Nanti I panggil kawan2 I kenduri kan you ramai2.. Kita tengok benih siapa berjaya buntingkan perut sundal you nak tak Farah!?"

"oh menarik cadangan you tu Adri.. Nanti you arrange kan lah.. Dah lama I berangan nak kena kenduri macam bosia minah rempit hahaha..kerja kan burit jalang I ni cukup2 sampai kering airmani you all. Tak sabar rasanya nak kena bunting anak haram dengan benih jantan lain, yang best tu tak tahu siapa sebenarnya bapaknya hahaha"

"nanti I bawak you gi rumah bujang I kat melaka tu.. Kita lepak sana dua tiga malam kenduri kan burit you tu sampai lebam hahaha.."

"oh ya ke.. You duduk rumah bujang kat melaka? Ada berapa orang yg tinggal kat situ..!?"..

"ada enam orang je.. Tapi kalau tak cukup I boleh panggil lagi ramai kalau you nak hahaha.."

"you buat burit jalang I basah lah Adri borak macam ni... Jom balik Adri.. Pantat I dah berdenyut-denyut mintak disenyawakan dah ni..." kata Farah..

*****TAMAT*****

TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN SEMUA

HARAP SEMUA TELAH TERHIBUR DENGAN CERITA INI

AUTHOR

LISA HATI LARA

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DIARI SEORANG ISTERI Where stories live. Discover now