Setelah makan malam mereka bertiga pun berbual-bual sambil menonton TV diruang tamu..
"ermm.. Adri borak borak lah dengan Farah ya.. Saya nak naik ke bilik dulu" kata Fazli kepada Adri dan kemudian memandang ke arah Farah lalu mengenyitkan matanya.. Farah hanya tersenyum melihat gelagat Fazli ketika itu..
"okay baiklah bos.. Bos mesti letih, nak mandi lagi kan.. Take your time bos.."jawab Adri..
Sebaik sahaja Fazli telah naik ke tingkat atas.." Adri.. Mehlah duduk sini dengan I.. "kata Farah yg duduk di sofa besar ke seorangan setelah Fazli naik ke bilik.
" Eh.. Nanti apa pulak kata encik Fazli kalau dia turun nanti.. "
" alah jangan risau lah Adri. Bos awak tu kalau dah naik memang dah tak turun lagi.. Lepas mandi dia tidur lah tu.. Esok kan dia nak kena pergi outstation. Pagi pagi sebelum subuh dia dah nak ke Airport tu.. "
" oh tak apa ke I duduk dengan u Farah.."
"alah..tak apa.."
Lalu Adri pun duduk disebelah Farah..
"Farah, tak ada ke collection movie yg best best.. Cerita drama kat TV ni tak best la.. Hihihi.." kata Adri.
"ada kat dalam laci kabinet tv tu.. Adri pilihlah" jawab Farah
Lalu Adri pun bangkit berjalan ke arah kabinet tv dan membuka laci..
Semasa membelek-belek koleksi dvd yg ada di situ Adri melihat ada beberapa keping koleksi video lucah..
"err.. Kalau nak tengok cerita ni boleh tak Farah.?. hihihi.." kata Adri yg berseloroh dengan Farah..
"cerita apa tu adri?"
"Cerita baik punya hahaha.." jawab Adri
"oh.. Hahaha.. Nak tengok ke. Kang adri stim macam mana hihihi.."
"alah Farah kan ada hihihi.." adri berseloroh lagi..
"pasang aje lah kalau adri nak tengok, Farah okay je.. Kita kan dah dewasa..bukan budak - budak lagi.."
"wah.. Ada Chan ni.. Aku saja bergurau.. Sporting gak bini si Fazli ni ya.." kata adri dalam hatinya..
Walaupun merasa sedikit gementar Adri nekad untuk memasangkan video lucah itu..
Sebaik sahaja dipasangkan Farah minta Adri memadam lampu diruang tamu itu..
" you selalu ke tengok video blue Farah.. Banyak juga koleksi yg you ada hihihi.."
"kadang-kadang je. Tu semua Fazli yg punya.. Dia yg suka tengok.." kata Farah dengan jujur..
"oh.. Faham. Mesti nak cari mood kan.. You all kan dah lama kawin mesti dah tak rasa nak main selalu betul tak.. Kalau ada cerita macam ni boleh datangkan mood hihihi.."
"aah.. Mungkin juga.. Pandai you teka ya. You orang bujang pun pandai benda benda ni.."
Kemudian mereka pun terdiam seketika apabila adegan seks bermula.
Mata Farah hanya tertumpu dikaca TV manakala Adri sudah mulai tidak senang duduk apabila batang pelirnya mula menegang keras lalu dia pun mengambil sebiji bantal sofa dan diletakkan keatas bahagian sulitnya
Farah pun menaikkan kedua kakinya keatas sofa lalu dilipatkan kesisi mengadap ke arah Adri..
Farah juga mengambil sebiji bantal sofa lalu dipeluknya sambil menggentel-gentel puting buah dadanya di sebalik bantal itu..
"Farah, you suka tak batang pelir besar macam tu.."
"ermm.. Entahlah.. Tak pernah pulak Farah cuba.."
"Fazli punya besar tak Farah?"
"bolehlah tak lah besar tak juga kecik.. Biasa-biasa aje.." jawab Farah yg sudah merasa berahi.. "kenapa you tanya macam ni adri..?"
"tak lah saja je nak borak-borak dengan you Farah.."
"oh.. I ingat you nak kata you punya besar hahaha.."
"hahaha.. Taklah.. Mana ada besar.. I punya biasa-biasa juga.." kata adri..
"ya ke biasa-biasa.. Cuba you tunjuk kat I... Biar I yg tentukan saiz batang you tu besar atau kecik.. Boleh tak adri.." kata Farah lalu mengusap peha adri yang memakai kain pelikat..
"Eh Farah ni.. Kang Fazli turun kesini naya je I.. Hihihi.." kata Fazli sambil memandang kearah tangga rumah Farah..
"alah you jangan takut, I rasa Fazli dah berdengkur dah tu.."
"kalau macam tu, I bagi you tengok I punya pastu you bagi I tengok you punya boleh tak farah hihihi.."
"okay.. Tunjuk dulu you punya adri, nanti I tunjuk I punya.." jawab Farah
Lalu adri pun meletakkan bantalnya ketepi..
"wah dah terpacak dah batang you adri.. Hihihi.." kata Farah apabila melihat kain pelikat adri yg berbumbung di bahagian batang pelir adri..
"mestilah.. I dah stim tengok cerita blue tu.. Hihihi.." kata adri lalu menyelakkan kain pelikatnya keatas..
"besar juga batang you ni Adri.. Dah berdenyut denyut dah adik you tu sampai berkilat kepala dia hihihi.." kata Farah lalu Farah pun memegang batang pelir Adri yg terpacak tegang
"Eh tak apa ke ni Farah.. Risau la.. Kang Fazli turun tak mengamuk ke dia nanti.."
"alah biarlah dia nak mengamuk ke apa.." kata Farah lalu Farah mula mengoncangkan batang pelir adri dan sekali sekala meramas ramas buah pelir adri yg tergantung di celah pehanya..
"besar buah pelir you ni adri.. Mesti banyak air dalam ni kan.." kata farah
"ah sedapnya Farah.. Ni first time ada perempuan pegang buah pelir I tu.. Pandai you usap ya.."
"I dah lama kawin mestilah tau nak puaskan husband I tu.." kata Farah lalu Farah pun menundukkan kepalanya lalu dijilat jilat pula kepala batang pelir adri..
"ahh.. Sedapnya Farah.. Hisap batang I tu Farah.. Arghhh.. Ahhh.." kata adri yg mula meraba-raba belakang badan Farah..
Farah pun menjilat jilat bawah batang pelir adri dari hujung ke pangkal berulang ulang kali sambil tangannya mengusap-usap buah pelir Adri..
" keras batang you ni adri.. Bau pun sedap buat I stim pulak tu, I nak hisaplah.. "kata Farah lalu Farah mengulum pula batang pelir adri hingga ketekaknya..
" ohhh... Sedapnya Farah.. Ermmmphh.. Ahhh..." kata adri yg sudah mula menggoyang-goyangkan punggungnya sambil meramas ramas pula buah dada Farah yg sedang tergantung di sebalik baju kelawarnya..
Sesekali adri akan meramas pula punggung bulat Farah yg kelihatan lebar apabila dia menonggeng diatas sofa itu..
"aku dah agak dah yang betina ni tak pakai apa pun dalam ni.." kata Fazli dalam hatinya..
"adoh sedapnya Farah.. Pandai you hisap batang I tu.. Ahhh... Ahhh.. Ahhh.."
Setelah beberapa minit mengulum batang adri.. Farah pun bangkit lalu menanggalkan baju kelawarnya
Adri terpesona melihat keindahan tubuh Farah yg montok gebu dihiasi dengan sepasang buah dada yg besar, punggung tonggek dan pantat yg tembam..
Sebaik sahaja Farah mencampakkan bajunya, Farah terus duduk diatas peha Adri lalu menguncup bibir Adri dengan begitu rakus
Adri membalas ciuman Farah dan mengulum lidah Farah dengan begitu berahi sambil meramas ramas buah dada Farah..
"jom kita masuk bilik Adri.." kata Farah sambil berbisik di telinga Adri..
YOU ARE READING
DIARI SEORANG ISTERI
FantastikKisah Fazli yang mempunyai fantasi mengenai isterinya yang bernama Farah..