Elemi állatkák- külön rész!!

89 6 0
                                    

Ez egy külön rész hogy bemutassam a kis állatokat!!
Ha nem érdekel akkor nyugodtan menj tovább! Szerintem érdekes!

Amit tudni kell az összes elemi állatról:

Kapcsolódnak gazdájokhoz. Hasonlítanak rájuk természetileg. Az 5 birodalomban a királyi családban aki örökölt valamit az 5 elem közül (csak lány lehet) van egy elemi állata . Hűségesek. Többnyire. Van egy vezetőjük a királynő állata viszont még annál is nagyobb vezető aki mind a 4 elemet uralja. Ha akarja a 4 elemet birtokoló állat könnyen megszerezheti az uralmat. 5 elemmel az állatok nem bírnak és még példa sem volt rá. ÁéAz állatok is hallhatatlanok de csak akkor jelennek meg először mikor úgy gondolják hogy gazdája teljesen birtokolja az erejét. Addig láthatatlan marad és miután előjön a tündéjével marad örökre. Jó nyomkövetők. Ha kell gyilkolnak.

Layla állata:

Tűzróka, amit tudni kell a tűzállatokról:

Testét lángok fedik, melyeknek méretét és hőfokát képes szabályozni. Természetüknél fogva utálják a vizet, soha nem szabad egy tűzállatokat nagy mennyiségű vízbe dobni, mert a végén megöl. Ennek ellenére tiszta állatok, lángjaikkal képesek bármilyen szennyeződést eltüntetni a bundájukról. Lánguk gyógyító is lehet ha akarják. De pusztító is.

Yenneferről:

A közönséges rókára hasonlít, de füle hegyesebb, színe élénkebb, és változatosabb. Testét apró lángok fedik, melyek alvás közben kisebb, ébrenlétekor nagyobb intenzitással égnek. Mindig vigyáz Laylára ugyanolyam robbanékony önfejű, néha megtagadja a parancsot, Laylát nem tudja megégetni de ha akarna bárkit megtudna, illetve bárkit megtud gyógyítani. Bár az illetőnek nagyon fájna. Ami érdekes Yenneferrel hogy kijön Bexivel( Diana állata) hiába vízállatka.

Kép a rókáról:

Kép a rókáról:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Diana állata:

Sárkányleopárd, amit a vízi állatokról kell tudni:

Képes vízgömböket létrehozni a semmiből. Ezekkel kapja el áldozatát, melyet addig tart a gömbben, míg megnem fullasztja vagy míg gazdája akarja. Képes lélegezni a víz alatt, és ki tudja szűrni belőle a mérgező anyagokat. Kinézetre hasonlít a sárkánytigrisekre, de nem olyan tömzsi testfelépítésű. Orrán, homlokán és feje tetején szintén tüskék és szarvak találhatók, de farka végén nem. Karmait képes visszahúzni, szeme viszonylag nagy, pupillája kerek.

Bexiről:

Hasonlít Dianara. Kiegyensúlyozott, mérlegel de szembe tud szállni a paranccsal ha úgy tartja kedve. Kijön Yenneferrel, de azért néha nem. Gazdájához hű. De ha muszáj akkor Laylát is követi.

A szőke tünde herceg FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now