♬ Have you been drinking, to take all the pain away? ♬
-
Genç adam turuncuya boyalı olan saçlarına aynadan bakıp gözüne batan saç tanelerini düzeltti. Kahverengi halini tercih ederdi ancak hayranlar beğeniyor diye sesini çıkarmıyordu.
" Hyunghyunghyungcuğum ne yapıyormuş? Woaah çok yakışıklısın hyung!.. ama benim kadar değil! Ahaha kaslarıma bak " maknae şirin gülümsemesiyle sıfır kol olan kıyafetinden omuzlarını abisine gösterip daşge geçtiğinde minho keskin bakışlar yolluyor ardından yüzünde gülümseme oluşuyor,jeongin'in kaslarına vuruyordu.
Jeongin buruşan yüzüyle abisine çemkirdi
" Elin çok ağır! Ahh bilerek yapıyorsun değil mi?"Lee know omuzlarını silkip " Sen kaşındın velet" dediğinde jeongin abisini kışkırtmaya devam ediyordu.
" Yaşlı seni" lee know irileşen gözüyle jeongin'e bir yumruk daha atmaya yöneldiğinde jeongin tuzla buz olup kaçmıştı.Lee know maknae'ye gülerek sandalyesine oturup etrafına bakındı. Kuliste'idiler son çıkan şarkılarının takım elbiseli versiyonunu çekmişlerdi.Çekim biter bitmez çoğusu üstünü değişmişti takım elbise darıyordu zaten sürekli ağırlık yapan,sıkan kıyafetler giyiyorlardı.
İçeriye dalan hyunlix ikilisi üzerindeki takım kıyafetlerle karşısındakileri hayran bırakıyorlardı bu ikiliye takım elbise giydirmek yasaklanmalıydı yoksa birçok kişi kalbinden olacaktı.
" Selam ver suratsız hyung" seungmin'in sesi kulağına dolduğunda minho göz devirerek bakışlarını tuttuğu kameraya çevirdi.Yüzünde oluşan gülümsemeyle kameraya el salladı.Stay'ler için video çekiyor olsa gerek.
" Selam çocuklar"
" ah tamamm bukadar yeterli hyung~~ changbin hyung nerede~~" seungmin'in rotası saniyesinde değişirken amacı abisini sinir etmekti.Bu ikili sürekli birbiriyle dalga geçerdi ancak bi okadar da severlerdi.Seungmin'de minho gibi sevgisini açıkça belli etmezdi.
Minho sahte sinirle sesini yükseltti" Yah kim seungmin.. daha 3 saniye bile olmadı" dediğinde seungmin gülerek kamerayı geri minhoya çevirip kışkırtmaya devam etti " Bakın millet Lee know hep agresif..kamera hep onda olsun istiyor" bu çocuklar cidden minho ile uğraşmaya bayılıyordu.En çokta yaşıyla dalga geçiyorlardı..
Minhonun ağzından çıkan uyarıcı tıslamayla olduğu yerde hızlanıp changbin hyungunu bulan seungmin,minhodan dayak yememeyi umuyordu. Minho her zamanki gibi göz devirip acıkan midesini susturmak adına sipariş edilen pizzalardan karışık olana yönelip ilk gördüğünü eline alıp yemeye başladı. Pratikler onu feci halde yoruyordu daha tatiline 2 hafta vardı nasıl canlı kalmayı başaracaktı?
Pizzaları midesine indirirken odaya giren chan'ı görmesiyle gözlerini kaçırdı. 3 gün önce hissettiği duyguları onunla paylaşmıştı pek utangaç biri olduğunu belli etmesede utanıyordu doğal olarak. Fakat chan pek umursuyor gibi değildi elinde tuttuğu telefonu indirip dijital müzik aletleriyle ilgilenmeye başladığında lee know omuz silkerek cep telefonunu arka cebinden çıkarıp instagrama fake hesabından giriş yaptı. Rahatça gezmesi için fake hesap kullanıyordu. Her ne kadar şirket bunu bilmesede minho'nun pek umrunda değildi.Çoğu idol fake hesap kullanıyordu zaten.
Bir eliyle pizza yerken diğer eliyle hesapta dolanıyordu. Mesaj kutusuna gelen mesajla bildirim paneline çıktı. Mesaja cevap vermeyi düşünmese de ne yazdığını merak ediyordu.
Tesadüf? Mesaj yollayan kişi stay'di.Lee know yüzünde oluşan gülümsemeyle ekrana baktı. Mesajda ***** uygulamasında stray kids'e oy vermesini söylüyordu. Staylerin bu onlar için bukadar uğraşmasına minnettardı onları çok seviyordu. Emeklerini nasıl ödeyeceklerdi..?
Minho'nun gözü istemsizce kullanıcı adına kaydığında dejavu yaşıyormuş gibi hissetmiş kaşlarını hafifçe çatmıştı.İsmi içinden birkaç kere geçirdiğinde aklına düşen şeyle boğazındaki pizza dilimi öksürüğe dönüşmüş,şokla bakınıyordu.
Hesabın sahibi, geçen chan'a bahsettiği hoşlandığı kişinin hesabıydı. Kız, lee know'a kendinden bahsederken verdiği hediyeler de de sayfasının ismi yazıyordu.Lee know burdan hatırlamış ve o kişinin olmasıyla afallamıştı.Hızlanan kalbiyle ekrana karşı yutkundu.Tesadüf müydü? Kader mi?
Kızın adı yok sanki... sürekli stay diye yazıyorum saçma geldi wüisöxmvjd.
Lee know yavrum sakin ol bebem. Hikaye çok eğlenceli olacak yakında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafuné-LK
Fanfiction" Feeling like I'm breathing my last breath. Feeling like I'm walking my last steps" Yağmurdan dolayı soğuyan havaya aldırmıyor,şarkısını eşsiz sesiyle mırıldanarak söylüyordu.Yorulmuştu artık,