Trecuse o săptămână de când îl cunoscusem pe Brooke și deja îmi venea să-mi cer transferul la altă școală.. Cred că își propusese să îmi facă viața un chin. Pe zi ce trecea făcea glume din ce în ce mai proaste (normal, majoritatea pe seama înălțimii mele)
Puteam să citesc în privirea lui plăcerea când mă vedea umilită sau neajutorată. Pft... Îl uram atât de mult
Vineri era ziua mea preferată. Aveam ore ușoare, puține și ieșeam mai devreme de la școală.
M-am dus la școală cu Denise.
- I-ai cam atras atenția lui Brooke, Ana, spuse ea râzând- DENISE, am împins-o cu umărul, prietenește. Nu este adevărat, nu ne suportăm
- Mhm, nu prea cred
- Știi ce? Las-o baltă. Azi e vineri și mergem în Insomia. Nu vreau să-mi stric ziua cu el și cu glumele sale prostești
- Știi ca vine și Dean, nu?, mă întrabă ea, îngrijorată
- Nu, credeam că iar e plecat.. Nu mă interesează.. Poate să vină, eu tot o să mă distrez, am spus afișând un zâmbet malefic.
Aveam bio la prima oară și avusesem de făcut un proiect despre cromozomi. Mi s-a părut o temă interesantă și muncisem la el din greu, dar eram mândră de rezultat.
Am intrat în clasă, am lăsat rucsacul și celelalte lucruri pe bancă și m-am dus la Kate, o foarte bună prietenă, să o întreb ceva legat de proiect.
După vreo 5 minute de glume prostești și râsete copioase la glumele lui Kate, m-am întors la bancă ca să verific pentru ultima oară proiectul. Nu era pe bancă, nici în bancă, nici pe sub bancă. Nu era niciunde. Am simțit că amețesc și un val de furie a pus stăpânire pe mine.
- Unde este proiectul meu? Cine mi-a luat proiectul?, am început eu să țip.
'Cum să îndrăznească să-mi ia proiectul? Doar știu foarte bine cum reacționez la asta'- Asta cauți, Ana?
'Vocea aia, așa enervantă. Nu, nu, nu. Asta nu e de bine'
-Da, Brooke, am spus inocent, întorcându-mă repede spre locul de unde provenea vocea.
Brooke stătea lângă dulap cu proiectul meu în mână, rânjind malefic.- Dă-mi-l, te rog.
- Vino și ia-l tu singură
M-am dus, pufnind de nervi, spre el.-Oo! Hobbit-ul este nervos.
- Incetează, Brooke. Dă-mi-l
- Nu încă, mi-a răspuns zâmbindu-mi
Și în următoarea clipă a întins brațul și l-a pus pe dulap, un dulap înalt aproape cât clasa. Îl uram și îmi venea să urlu.
'Oh, domnule, cred că ți-a pregătit testamentul'- Te urăsc, am șoptit. Și l-am călcat cât de tare am putut.
- La dracu', Ana!, a țipat el
- Dă-mi proiectul, te rog. Sau dacă nu, te las fără permisul de a mai fi tată, i-am spus, rânjind ironic.
- Ok, ok, s-a dat el bătut, auzind ultima mea amenințare.
Zâmbimd amuzată din cauza feței de durere pe care o făcuse când îmi auzise amenințarea, am uitat din ce cauză mă enervasem și fără să mă aștept, mi-a încojurat mijlocul și m-a ridicat să-mi iau proiectul de pe dulap. Un fior mi-a trecut pe șira spinării și simțeam că mă fac stacojie la față. De ce reacționam așa la atingerea lui?
- Ana, ai roșit, mi-a spus când m-a coborât din strânsoarea aceea tulburătoare.
- Îmi este cald, am spus eu lent, neștiind ce se întâmplă cu mine.
- Poate, a spus el vizibil amuzat.
Ora a început și m-am așezat în bancă. Mi-am prezentat proiectul și așa a făcut și el. Era destul de bun. 'Deci nu era genul cu jumătate de neuron', mi-am spus surprinsă
În sfărșit, terminasem orele și puteam să mă duc acasă să mă pregătesc pentru petrecere.
Simțeam un entuziasm ciudat de când Brooke mă luase în brațe. Asta nu era de bine...
"I gotta feeling that tonight's gonna be a good night
That tonight gonna be a good night
That tonight's gonna be a good, good night"
- "I gotta feeling" Black Eyed Peas- I gotta feeling that tonight's gonna be a goooood night!!
Ce era mai plăcut decât să cânți și să vezi că machiajul îți iese din prima?'Totul merge așa bine. Va fi o noapte 'incendiară' '
În timp ce îmi aranjam părul, telefonul meu a sunat și m-am grăbit să răspund, crezând că e Denise.
- Hey, bossulik, am multe să-ți povestesc, am spus eu
- Așa să fie, Ana?, a răspuns vocea cealălaltă
'Denise a răgușit în câteva ore sau? Oh, stai puțin...'
Nu era Denise... Dar vocea mi se părea așa cunoscută.
'Oh, NU'.
*
*
*
*
Heeey! Sper să vă placă povestea. :)
Eu sunt Ana și sper să ne înțelegem bine. Huh, asta e prima mea poveste, deci, vă rog, să-mi atrageți atenția dacă greșesc sau dacă ceva nu este bine :)). Înseamnă enorm pentru mine.
Da, știu, bla, bla, bla. :)) Promit ca viitoarele capitole să fie mai lungi. Fac tot ce este posibil să scriu cât mai mult.
Mi-ar plăcea să îmi spuneți ce credeți despre poveste :).
Ah, da. Și pentru că vreau să fiu cât mai aproape de voi, la fiecare capitol vă voi întreba câte ceva :).
1. De unde sunteți? (Eu sunt din Craiova)
2. Ce gen de muzică ascultați? ( Eu ascult cam orice)
CITEȘTI
You Belong To Me
RomanceAna decisese să nu mai sufere. Trecuse peste toate suferințele din trecut și acum voia doar să-și trăiască viața și să se bucure de atenția și dragostea celor din jur. Însă destinul plănuiese altceva pentru ea. Transferul lui în liceu o va tulbura ș...