The Beginning
" Hanımefendi ! İyi misiniz ? "
" Bi-birisi ambulansı arasın ! "
Ve genç kız bağrışmalar içerisinde tekrardan karanlığa gömüldü.Gözlerini ağır ağır açtı , neler olduğuna dair bir fikri yoktu. Başı ağrıyordu ve susamıştı.
Etrafa baktı , ancak belli bir süre sonra nerede olduğunu anlayabildi.
Bir hastahane odasındaydı.
Peki ne olmuştu ?
Kendini birşeyler hatırlamaya zorladı.
Kesik kesik ve anlamsız şeyler dışında hiçbir anı yoktu.
Elleriyle başını yokladı. Bandajlanmıştı.
Kapının açılması ile dikkati o tarafa kaydı.
Doktor ile birlikte içeriye giren kişileri gördüğünde göz bebekleri büyüdü , kalp atışları hızlandı.
Bunlar , bunlar Atsushi ve Dazai diye geçirdi içinden.
Ama bu nasıl olabilirdi ki...
Bir anime dünyasına mı gelmiştin ?
Eh , nihayetinde bu hoş birşeydi ama nasıl mümkün olabilirdi ki ?Şu anlık sana yaklaşan doktora dikkatini vermeyi tercih ettin.
Hoş ve samimi bir gülümsemeyle sana doğru yaklaşmıştı.
Elinde bazı kağıtlar vardı.
" Pekâlâ , hanımefendi öncellikle nasılsınız ? Herhangi bir ağrınız var mı ? "
Kafanı hayır manasında salladın.
" Bu güzel , yüksekten düşmüşsünüz , neyseki kafatasınız da herhangi bir sorun yok "
" Yeteneğinizi kullanamıyorsunuz galiba... "Demek ki düşmüştün...gökyüzünden ?
Ahh-.... doğruya yetenek...bir yeteneğe sahip olmalıydın , yoksa bu yüksekten düşme durumunu nasıl açıklayabilirdin ki ?Birşeyler bulmalıydın...bahane ararken konuşmaya başladın.
" E-evet ! Fazla iyi kullanamıyorum. "
Doktor yüzüne bir başka gülümseme daha koydu...tam konuşmaya başlayacakken bir ses onun sözünü kesti.
" Sizin gibi güzel bir hanımın yeteneği ne acaba ? "
Dazai , bu soruyu normal bir merakla sormuş gibi dursada , sana bakan gözlerinde ki düşmanlığı farkedebiliyordun.
Tabii ki sana hemen güvenemezdi.
Bir anda gökyüzünde belirip , yere çakılmıştın.
Peki , yeteneğin ne olacaktı ?
Zamana ihtiyacın vardı...zaman kazanmalıydın.
Ya da onlara doğruyu anlatmalıydın.
İçinden bir küfür savurdun.
Bu beynin bu tür zamanlarda hep dururdu ama akşam yatmadan önce her türlü anıyı hatırlardı...Elinle başını ovmaya başladın. Doktor sana doğru baktı.
" İyi misiniz ? Başınız mı ağrıyor ? "" Biraz... "
Dazai kapıya doğru ilerlerken konuştu.
" Başınızın ağrısı geçince , geri gelirim... Sizin gibi tatlı bir bayanı yanlız başına bırakamam. "Kapıdan çıkan Dazai'yi beyaz saçlı çocuk takip etti.
Emindin ki o da sana fazla güvenmiyordu.
Ahh- bu ne kadar da güzel (!) bir başlangıç diye geçirdin içinden.Doktorun soru yağmurundan zar zor paçayı yırtmıştın.
Sana kimliğini sormuştu... hatırlamadığını söylemiştin.
İşler gitgide karışıyordu.
Belki de en iyisi doğruyu söylemektir...
Ama nasıl ?
Ne diye anlatabilirdin ki... buraya gelmeden önce nerede olduğunu bile hatırlamıyordun.
Bir küfür daha savurdun.
Odanın büyük penceresine doğru döndün , gün batımı oldukça hoş görünüyordu.
Belki de biraz temiz hava almak iyi olurdu...
Geniş pencereye doğru ilerledin ve camı açtın.
Hafif bir rüzgar vardı.
Aklına rastgele düşünceler geldi.
Acaba sen buradayken annen , baban ( varsa kardeşlerin ) ne yapıyorlardı ?
Belki daha farketmemişlerdir yada çoktan kayıp ilanını vermiş ve senin bulunman için dua ediyorlardı.
Yüzüne istemsiz bir somurtma geldi..._Time Skip
Rüzgarın teninde bıraktığı o tarifsiz his , bu anın bir canlandırmasıydı.
Dazai ile birlikte hastanenin terasına çıkmıştınız.
Hava kararmış ve ay parlak yüzünü ortaya çıkarmıştı.
Geldiğinizden beri ikinizde sadece susmuştunuz.
Dazai'ye baktın , aynı animede ki gibi yakışıklıydı.
Sadece bu değil...zekası...bunu da hesaba katmalıydın." Sende farklı birşeyler var , değil mi ? "
Acaba saf ayağına mı yatsam ? diye geçirdin içinden.
Ama belki de ona herşeyi anlatırsan sana yardım edebilirdi.
Nede olsa hastanede sonsuza kadar kalamazdın...aynı zamanda...ohh- Tanrım yanında Dazai var , ahhh- hadi ama kim onunla olma fırsatını kaçırmak isterdi ki !" Aslında... yani evet. "
Dazai sana doğru döndü , yüzüne vuran ay ışığı onu daha yakışıklı yapıyordu.
" Peki o ' farklı ' olan şey ne ? "
Derin bir nefes aldın...
" Bak şimdi bana inanırmısın bilemem ama ben tamamen farklı bir evrenden geliyorum. "Dazai sana doğru ciddiyetini bozmadan bakmaya devam etti. Ama sonrası Dazai'nin kafasını hafif yana eğip ve bu kız deli mi bakışlarına maruz kalman seni endişeye sürükledi.
" Y-yani demek istediğim...şey yani ben."
Cümlen Dazai'nin kahkası ile bölündü. Gülerken iki katı yakışıklıydı.
" Tamam...tamam garip kız..."
" Adın ? "" Eh ! (S/A) "
" Dazai...Dazai Osamu ! "
_______________________________________
Yeni ve ilk okuyucu x anime kitabıma hoşgeldiniz !
Kısa bir başlangıçla geldim...
Peki burada fazla durma diğer sayfaya geç !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another One | Osamu Dazai x Okuyucu |
FanfictionDüz ve sıradan bir yaşam , her şey aynı... Ne olurdu ki sizler sadece ekranda olan karakterler olmasaydınız ? Sadece...sadece yanınızda olmak istiyorum... " Belki başka bir hayatta birlikte oluruz..." Gülümsedi... " Belki...Ben her zaman senin yanın...