The Otherside of Paradise
Dün yaşananlardan sonra gözüne zerre uyku girmemişti.
Dazai ile öylece oturmuş ve denizi izlemiştiniz ( tabii sen daha çok Dazai'yi izlemiştin ) .
Aklına Dazai ile temas da bulunduğun geldikçe kızarmayı durduramıyordu.Öylece tavana bakarken , aklına gerçekler gelmişti...
Ya hepsi bir rüyaysa ? Bu düşünce aklından gitmeyen bir diğer şeydi.
Shifting ile ilgili izlediğin video sadece bulanık anılardan ibaretti.Seslice nefes aldın , tek kolun ile gözlerini kapattın.
Belki de biraz uyumalıydın çünkü sadece iki saat sonra ajansa gitmeliydin.
Gözlerin yavaş yavaş kapanırken...bir ağlama sesi kulaklarını dolduruyordu." * Anlaşılmayan konuşmalar ve ağlama sesleri *"
Odandaydın. Etraf bulanıktı.
Ama nasıl ?
Oturduğun yere baktığında bedenini gördün.
Bir ruhmuydun.
Bekle...gerçekten ölmüş müydün ?
Kendi bedenin hariç her taraf bulanıktı .Etrafı beyaz bir ışık sararken...kuş cıvıltılı parlak bir sabaha uyandın.
Nefes nefese kalmıştın. Bu ne haltı böyle ?
İnanılamıyacak birşey yaşıyordun.Az önce gördüklerin ya beyninin sana oynadığı bir oyundu ya da diğer evrende ölmüştün veya uyuyordun.
Ellerine baktın titriyorlardı.
Bir bardak su aldın.
Bu işi araştırmalıydın. Hemde hemen.Yosano sensein vermiş olduğu kısa şortu ve t-shirtü çıkarıp yerine kendi kıyafetlerini giydin.
Ayakkabılarını aceleyle bağlayıp yola çıktın.
Acilen bir kütüphane veya ona benzer bilgi edinebileceğin bir yer bulmalıydın.Hızlı bir şekilde yürümen , koşmaya dönüştü.
En sonunda bir kütüphane bulduğunda derin bir nefes aldın.
Köşeye geçip nefesini düzenledin.
Saat daha sabah sekizdi ve kütüphane daha yeni açılıyordu.Sana günaydın diyen çalışanlara aynı şekilde karşılık verdikten sonra aramaya koyuldun.
Hangi bölümde olabilirdi ki ?
Rüyalar ?
Belki...Bölüm bölüm ararken...en sonunda gözüne shifting adında bir kitap takıldı.
Üst rafta olması haricin de bir sıkıntı yoktu.
Onu nasıl alabileceğini düşünürken gözüne merdiven ilişti.
Merdiveni rafa dayadın ve yukarı çıkmaya başladın.
...
Merdivenin sallanması seni korkuturken keşke iyi yerleştitseydim pişmanlığı yaşatmaktan geri bırakmıyordu.
Tam o sırada biris merdiveni tuttu." Kitabı alabilirsiniz ! Merak etmeyin merdiveni tutuyorum. "
Bu sesi tanıyordun...
Bu Fyodor'un sesiydi.
Kitabı alıp , aşağıya indiğinde ona daha yakından bakma fırsatın olmuştu." Teşekkür ederim ! "
Gülümsedin.
Kafasıyla onayladı ve az önce oturduğu yere geri döndü.Şu an BSD evrenindeydin yani onu görmen normaldi.
Ona bakakalmıştın.
O da Dazai gibi yakından daha yakışıklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another One | Osamu Dazai x Okuyucu |
FanfictionDüz ve sıradan bir yaşam , her şey aynı... Ne olurdu ki sizler sadece ekranda olan karakterler olmasaydınız ? Sadece...sadece yanınızda olmak istiyorum... " Belki başka bir hayatta birlikte oluruz..." Gülümsedi... " Belki...Ben her zaman senin yanın...