-In the back of my mind -
Bazen sadece oturup hayatımın bir anda ne kadar değiştiğini düşünüyorum.
Burada kaldığım süre zarfında her zaman bana ait olan anılarım yabancılaşmaya başladı...
Arkadaşlarım , ailem , en sevdiğim ve sevmediğim şeyler...dolabım da öylece duran hiç sevmediğim kıyafet bile sanki bana ait değil gibi.
Belki de bu dünya yavaş yavaş beni içine çekiyordu.Beni çoktan yazılmış olan senaryoya dahil ediyor...kabul ediyordur.
Shifting ile ilgili hiçbir şey bulamam biraz kötü olsa da bir yanım bunun iyi olduğunu söylüyordu.
Yani hadi ama , sevdiğim bir anime de favori karakterlerimle konuşup , vakit geçirebilme şansına sahibim.Bunu kim istemez ki...
Çalan telefonum ile düşüncelerimden ayrılmıştım.
Arayan Dazaiydi. Telefonu ışık hızında açmıştım."Hey~~ (S/A)-chan~~! Napıyorsun ?"
Sesini duymak gülümsememe neden olmuştu.
Neden bu kadar mükemmel olmak zorundaydı."Neden mi bu kadar mükemmel olmak zorundayım ?? Aw beni utandırıyorsun (S/A)-chan~~ !!"
Dazai'nin bu cümlesi ile içimden geçirdiğimi sandığım cümleyi aslında dışımdan söylediğimi anlamıştım.
Yanaklarımda ki ısıyı hissedebiliyordum.
Şükürler olsun ki şu an yanımda değildi çünkü domates gibi kızardığıma eminim." Huh- ne ? Ben...başka birşeyden bahsediyordum Dazai-san. Galiba yanlış anladın... "
" Oooh- öyle olduğuna emin misin (S/A)-chan~~ ?? "
"Kesinlikle!!"
" Çok tatlısın (S/A)-chan~~! <3 Bu arada eğer boşsan neden birlikte birşeyler yapmıyoruz ? "
Ben ? Tatlı ? Dazai? Dazai bana tatlı dedi !! Aman Allah'ım! Bu bir rüya mı ?? Umarım değildir..!
"Tabii ki ! Nerede buluşmak istersin ?"
" Ajansın önüne gel , seni bekliyor olucam !"
"Pekala , görüşürüz Dazai-san!!"
"Beni fazla bekletme (S/A)-chan~~"
Telefonu kapattığım da farkettiğim ilk şey kalbimin ne kadar hızlı attığıydı.
Kesinlikle ama kesinlikle Dazai mükemmeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another One | Osamu Dazai x Okuyucu |
FanfictionDüz ve sıradan bir yaşam , her şey aynı... Ne olurdu ki sizler sadece ekranda olan karakterler olmasaydınız ? Sadece...sadece yanınızda olmak istiyorum... " Belki başka bir hayatta birlikte oluruz..." Gülümsedi... " Belki...Ben her zaman senin yanın...