NASIL YAPARSIN!?

1K 52 4
                                    


                  Eda'dan
Ikimizde şok içerisinde birbirimize bakıyorduk ben tam bağıracakken babam beni yerime oturttu.

M-karar verildi biz ne dersek o olur bir an önce nikah işlemlerine başlayın.

Serkan birden hiddetle ayağa kalktı

BENİM HABERİM OMADAN  BENİ Mİ EVLENDİRMEYE ÇALIŞIYORSUN HEMDE TANIMADIĞIM BİR KIZLA!?

M- bu bir iş için eğer be kadar uzarsa okadar evli kalacaksınız otur yerine ve beni dinle.

YA SEN KİM OLUYOSUNDA BENİM HAKKIMDA KARARLAR VERİYORSUN!

M-SERKAN OTUR YERİNE EĞER BENİM SÖZÜMÜ DİNLEMEZSEN..

S- NOLUR DİNLEMEZSEM NOLUR!?

M-SENİ ŞİRKETİN BAŞINDAN KALDIRIRIM. HEMDE TEK BİR HAMLEDE!

S- BENİM O ŞİRKETTE KAÇ YILLIK EMEĞİM VAR BEN OLMASAM O ŞİRKET BATARDI O ŞİRKET BENİM EMEĞİM

M-BU KONU BENİ İLGİLENDİRMEZ YA DEDİĞİMİ YAPARSIN YADA SENİ ŞİRKETİN BAŞINDAN ALIRIM.

serkan bir hışımla evden çıktı ve masada uzun bir sessizlik oldu artık sabrım taşımaya başlamıştı ve sessizliği bozdum.

E-BABA SEN ÇILDIRDINMI BENİ BİR İŞ UĞRUNA TANIMADIĞIM BİR ADAMLAMI EVLENDİRECKESİN

U-EDA KES SESİNİ

E-BEN O ADAMLA EVLENMEYECEĞİM!

U- EVLENİCEKSİN BENİM CANIMI SIKMA ODANA ÇIK!

E-SANA LANET OLSUN!

Gözlerim dolu bir şekilde odama çıktım ve yatağıma yattım yavaş yavaş gözlerimden yaş damlıyordu her şeyin bir rüya olmasını diledim ama hayır. Rüya değildi babam beni zorla o adamla evlendiriyordu okulum ne olucaktı? Ben peyzaj mimarı olmak istiyordum derin derin düşündükten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.

                  Serkan'dan
Tam 2 saat olmuştu hala daha kendime sindiremiyordum bunu nasıl yapardı? tanımadığım bir kızla beni nasıl evlendirirdi? Üstelik şirketimi elimden almakla tehdit ediyordu yavaş yavaş soğuk ciğerime işliyordu ne yapacağımı bilmiyordum. Öfkem dindi ve artık evime dönmeye karar verdim eve geldiğimde sıcak bir duş alıp kendimi uykumun kollarına bıraktım.

                 Eda'dan
Güzel bir uykudan sonra uyanmıştım ve evet aklıma evleneceğim geldi HEMDE ZORLA! yine sinirlerim tepeme çıktıktan sonra aşağı indim ve elif ablayla karşılaştım.

- günaydın eda

E- maalesef gün aymadı elif abla

-aaaaa neden?

E- zorla evlendirileceğim ya ondan.

- of evet şimdi aklıma geldi neyse ben sana bir kahvaltı hazırlayayım keyfin yerine gelir

Kadın kahvaltıyı hazırladı ve işlerine devam etti. Edada bir güzel kahvaltısını yaptı ve çantasını hazırlamaya çıkıyordu  o sıra arkasından babası bağırdı

U- eda!

E- ne va!?

U- nereye gidiyorsun düğün hazırlıkların
Var.

E-ne!? Ben okula gidiyorum.

U- hayır bundan sonra okula gitmek yok

E-NE DEMEK GİTMEK YOK SEN BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUN BEN DİŞİMİ TIRNAĞIMA TAKARAK ÇALIŞAYIM SON SENEYE KADAR SEN GEL BANA SON SENE OKULA GİTMİYORSUN DE!

SONSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin