1. Fejezet

169 13 1
                                    

Jó szórakozást!
Szószám: 2428. // Közzétéve: 2021.04.22


 ៚ ⋯⋯⋯ ˁᱸᲲᱸˀ ⋯⋯⋯⋯ ༄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

៚ ⋯⋯⋯ ˁᱸᲲᱸˀ ⋯⋯⋯⋯ ༄


Február 24. Szerda

Mosollyal az arcodon sétáltál végig a kórház folyosóján, szemeiddel a falakon látható plakátokat nézted. A fertőtlenítő szaga eltelíti az orrod. A gondolat, hogy nemsokára csak emlékekből idézheted fel ezt az érzést és környezetet, még jobban boldoggá tett, mosolyod szélesebb lett.

Az utóbbi pár hónapban egy új, erős gyógyító képességgel rendelkező orvos érkezett a körzeti kórházadba, aki kezelésébe vett téged. Az általa nyújtott szolgáltatás jelentősen felgyorsította a felépülésed utolsó szakaszát, régen voltál már ilyen jó állapotban.

Egy ideje már gyógytorna mellett újra erősítő edzéseken tudtál részt venni. Tested még nem a régi, de ahogy az erő átjár újra, az önbizalmat ad. Két nappal ezelőtt pedig, sok idő után, végre le tudtál futni 5 kilométert. A lábaid nem sajogtak és a tüdőd is jól bírta a tempót. Büszke voltál magadra.

'Nemsokára visszamehetek', ez a gondolat tartja benned a lelket. A sok jó hír hallatán, és a pozitív eredmények miatt újra felvetted a kapcsolatot azzal a hősügynökséggel, ahol visszavonulásod előtt dolgoztál. Hatalmas öröm fogadta a hívásod és a papírmunkákba a tervek szerint hétvégén kezdtek bele. Sokfajta előkészületet megigényel a visszatérésed, de nem bánod.

Habár, szeretteiddel nem osztottad még meg a hírt. Többször megpróbáltad már, de nem vitt rá a lélek. Bizonytalan voltál, hogyan reagálnának arra, hogy vissza tervezel állni a munkába. Legkésőbb egy héttel a kávézótok elhagyása előtt szólni fogsz, ebben egyeztél meg magaddal. A felépülésed jól haladását azonban nem titkoltad. Veled örültek a gyors fejlődésnek és ők is büszkék rád.

Ma van az utolsó gyógytornád, oda sietsz éppen. Szapora lépteid miatt hangos a folyosó. A táska ma a hátadat nagyobb súllyal húzza, a felszerelés mellett köszönő ajándék lapult az orvosaidnak benne. A következő alkalommal már a szövetség edzői fognak felelni érted, ezért szeretnél elköszönni. Rendes edzéstervet fogsz kapni, mellyel segítenek visszaállítani a fizikumodat, használni sok idő után a képességedet és harcművészetet tanulni.

Nem sokat tudsz az utóbbi években a hősi világban mi történt és mi az elvárás teljesítményt illetően. Mindenki körülötted kerülte a témát és a hírek sehogy se jutottak el hozzád, így kénytelen vagy rájuk bízni magad. Izgatott voltál, hiszen amióta visszavonultál több új hős is elvégezte a kiképzését. Szerettél volna később minél több új embert és képességet megismerni.

Megtalállak  //Tamaki Amajiki ff.//Where stories live. Discover now