#1

97 7 1
                                    

Dziś mu powiem, napewno! Napewno *powtarzam do siebie * dobra to nie ma sensu..
Może wam coś powiem o sobie? Jestem Lena. Mam 18 lat, jestem brunetką o niebieskich oczach. Jestem dość niska. Mój przyjaciel od zawsze na mnie mówił krasnal. Mój najlepszy przyjaciel oraz moja miłość ale cii to Jaden Hossler. Jest wysokim chłopem z czarnymi i kreconymi włosami. Ma wiele tatuaży i zbudowane ciało. Jest piosenkarzem oraz modelem.
Przyjaźnimy się od 8 lat. Poznałam go w parku, na placu zabaw, i tak od tamtego czasu nadal się przyjaźnimy.

*Sobota*
Dzisiaj jest sobota. Pierwszy dzień wakacji. Jak co roku z moim przyjacielem je spędzamy razem.
Jest aktualnie godzina 10 A ja czuła jak bym wstała o 7 rano. Wstałam i się ubrałam w krótkie spodenki i podkoszulek (poniżej macie zdjęcie) A włosy uczesałam w luźnego koka.
Weszłam na dół do pokoju gdzie moja mama czekała na mnie już ze śniadaniem.

Mama(M): no w końcu wstałaś - uśmiechnęła się mnie widząc.
Ja: I tak to jest wcześnie jak dla mnie.
M: jadenek był już tu o godzinie 8 rano i kazał przekazać że o 11 będzie. ( moja mama od zawsze na niego mówiła Jadenek uroczo nie powiem że nie hah)
Ja: już? To za nie długo - odpowiedziałam jedząc ostatnią kanapkę.
M: idź posprzątać pokój żeby wstydu nie było.
Ja: mamo..wczoraj Sprzątałam jest czystoo!
M: mam przyjść z białą rękawiczką i sprawdzić? - odpowiedziała śmiejąc się.
Ja: nie już idę ogarnąć - pobiegłam do pokoju żeby go ogarnąć.

Jest już 15. Jaden jest już u mnie i mi leży na moim łóżku. Pomyślałam że teraz jest już okazja żeby mu powiedzieć..

Ja: jaden?
Jaden(J): tak? Coś się stało? *Aww martwi się uroczy jest *
Ja: no bo chce ci coś powiedzieć..*W końcu wyjdzie! Zaraz mu powiem, jest już tak blisko *
J: Co takiego?
Ja: no..bo..ja..* I wlansie w tej chwili miałam już powiedzieć ale moja mama wbiła mówiąc że już obiad i że mamy już wchodzić..Dzieki mamoo *
J: zaraz ciociu zejdziemy (mama mu pozwala żeby tak na nią mówił).
J: Lena co miałaś powiedzieć?
Ja: Ja...ja Cię kocham...po przyjacielsku...*Boże powiedziałam i zjebalam *
J: Ja Ciebie też Mała - po czym mnie mocno przytulił.
J: chodź na obiad
Ja: zaraz przyjdę tylko poprawię włosy..
Chłopak poszedł jak miał A ja zostałam w pokoju i zaczęłam Ryczeć..Rozjebalam pokój z tego wszystkiego..Zaczęłam po tym pisać w moim pamiętniku. Odechciało mi się jeść. Siedziałam zapłakana na łóżku oraz pisząc pamiętnik.
Niezesty ale usłyszałam pukanie do drzwi. Szybko wytarłam łzy. I wszedł on...

To co ubrałam:

To co ubrałam:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Cdn.
*
*
*
*
*
Witam was ludzie po długiej przerwie. Witam was nową książką. Mam nadzieję że wam się spodoba. Możecie mi w kom napisać co o tej książce sądzicie!
Zachęcam do głosowania, poleciania (innym)  tego oraz komentowania!♡. Ps. Sorka za błędy

Miłej nocy i do zobaczenia w następnych rozdziałach ♡
Okładkę robiła : kasiag2204wymień użytkownika

Dreams || Jaden HosslerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz