Capitolul IV

8 0 0
                                    

Eram în taxi de aproximativ 5 minute și drumul până acasă mi se părea extrem de lung . Doream doar să ajung să îmi dau tocurile jos pentru că simțeam că nu mai rezist nici măcar o secundă cu ele în picioare . Mă simțeam sleită de puteri iar fel de fel de gânduri mi se derulau prin fața ochilor . Cel care mă salvase reușise să mă întoarcă pe dos .

Nu știam cine este , cum îl cheamă , cu ce se ocupă ,dacă are iubită sau chiar soție , nu știam absolut nimic despre el . Se pare că destinul se juca cu amândoi.

Deschid ușa și intru , aruncând tocurile pe undeva prin casă și mă îndrept cu pași rapizi spre baie , doream să fac un duș și să mă pun să dorm . Am intrat în duș și am fixat robinetul pe apă rece ,aveam să mă trezesc cu totul și să alung starea de euforie care mă acaparase cu totul . Nu mai simțisem niciodată atâtea emoții ,era ceva nou pentru mine .

          Acel bărbat  nu doar îmi întorsese lumea cu susul in jos , ma dominase cu totul ,îmi făcuse corpul sa vibreze la fiecare atingere ,mă făcuse să îmi pierd capul și să nu mai conștientizez ceea ce fac . Mă lăsasem purtată de emoții în lumea în care mama mereu îmi spunea că este interzis ca o femeie nemăritată să pășească . Îmi plăcuse al dracului de mult și nu făceam decât să stau sub jetul de apă rece și să mă întreb cum ar fi fost dacă aș fi continuat totul și nu as fi fugit pur și simplu .

          Da , el mă salvase de la înec și nu cred că ceea ce simțisem pentru el era din cauză că el era salvatorul meu . Îmi plăceau atingerile lui , modul în care mă privea , posesivitatea și dorința lui de a domina femeia .

          Am ieșit din duș , iar singurul lucru pe care am mai putut să îl fac a fost să mă trântesc în pat sleită de puteri . Aveam să uit toate trăirile a doua zi , iar singurul lucru pe care îl voi face va fi să mă afund în muncă și să nu mai las vreo emoție să îmi cuprindă sufletul , trebuia să mă axez pe cariera mea să le pot demonstra părinților că nu am fost o pierdere de timp și bani și că nu este doar un moft de al meu de a sta departe de ei și de responsabilitățile firmei.

***

Era dimineață și asta se putea observa din cauza luminii ce îmi invadase camera și din cauza păsărelelor ce făceau gălăgie la fereastră . Eram buimacă , dar nu voiam să pierd o zi de duminică , afară vremea era numai buna pentru a merge la o plimbare sau la o piscină . Aveam să mă axez pe muncă , dar asta începând cu ziua următoare și anume cu luni .

- Sam , spun entuziasmată când îi aud vocea la celălalt capăt al firului și aud un mârâit semn că din nou i-am stricat somnul .

- De ce nu dormi Amanda Gray , spuse aceasta accentuând numele meu de familie , lucru care îmi dădea de înțeles că este dea dreptul iritată că nu o mai lăsasem să doarmă .

- În zece minute voi fi la tine , trebuie să mergem să ne relaxam astăzi la piscină , spun cu entuziasm în glas , iar aceasta nu face decât să ofteze la spusele mele .

- Dar vreau să mai dorm , aud cum aceasta protestează și îmi dau seama că această domnișoară pierduse cel mai probabil toată noaptea cu acel bărbat .

- Ești foarte morocănoasă , ceea ce nu se întâmplă decât în momentul în care nu dormi decât o oră , două , este ora 10 , asta însemnând că ai pierdut toată noaptea . Pot ști si eu motivul pentru care te-ai pus la somn atât de târziu ?

- Păi ... o aud cum începe să se bâlbâie dintr-o dată ca mai apoi să îmi spună că va fi gata când eu voi ajunge la ea închizând repede telefonul .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 13, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Stăpânul inimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum