Adsız Bölüm 9

5 1 0
                                    


                                                                   YENİ BİR YOL

Kendisine yüz vermeyen Ayza'yı unutmak ve yeni bir yol almak istiyordu...

" Ya benimsin , ya kara toprağın" gibi aptalca düşüncelerin içine kapılmıyordu Khatun. Biliyordu ki, namus kavramı karşı tarafın rızasının olmamasıydı. Eğer birinin rızası olmadan kalbine, vatanına, mahremine giriyorsa bu en büyük namussuzluktu.

Bu süreç içerisinde sürekli karşısına bir isim çıkıyordu, Özi...
Nöbet masasında o isim...

Okul panosunda o isim...

Sınıftan çağırılan o isim...

Özi...

Khatun, burnundan soluyarak...

"Yo , yoo oralı olmayacam , intikam almak istiyorum ! Önüme gelen kısmet ile kolaya kaçmak istemiyorum ! Mücadele etmeliyim, tüm kızlar tarafından ilgi görmeliyim" dedi ve Özi ile pek oralı olmadı .

Ayza'yı kıskandırıp kendini popüler ederek intikamını alacaktı.
Elleri cebinde kapüşonu kafasında bir güneş batımı yürüdüğü okul yollarında aklına bir fikir geldi ...

Hemen karşısında çıkan ilk bakkala girdi ve popüler bir kız dergisi aldı inceledi.

Arka sayfalarını açtı kızların nasıl erkeklerden hoşlandığına bakacaktı Khatun...

Fakat daha başka paradigmalar yandı beyninde.

Çünkü o sayfalarda tanışmak için fotoğraflar vardı.

Hemen fotoğrafını ve iletişim adresini oraya mektup atmalıydı.

Lisenin son senelerine doğru popüler bir dergide yer aldım binlerce kız o zamanların MSN Messenger adresini ekledi internetten yazmaya başladılar

Okulda inanılmaz popüler oldu, Ayza'dan uzaklaşıp sanal aşka yelken açmıştı.

Okulun en karizmatik erkeği olarak geziyordu hoşuna giden sanal aşk uğruna peşimden koşan kızlar çıldırıyordu, aynı Ayza'nın peşinden koştuğu gibi...

Ve Ayza 'da artık sadece uzaktan gülüyor ama yanına gelemiyordu. Ordu'dan tanıştığı kız, Burtirya tanışmıştı ile ilişkileri çok güzel gidiyordu taki, üniversiteye hazırlanacağı zamanlara kadar...

Khatun, artık kötü çocuk olmayı marifet zannetti ve Burtirya'yı terk etti. Çünkü hayatına memleketinden bir aşk girmişti. Erkeğin kötü bir karakter olmasını sağlayan da kızların genelde kötü çocuk diye tabir edilen tiplere ilgi göstermesiydi aslında... Khatun, hep iyi erkeklerin tercih edilmesini ummaktan yana idi.

Çivi çiviyi söker misali kötü erkeklerle mücadele etmek için kötü biri olmaya karar kıldı , serserilik ve umursamazlık yoluna düşmüştü...

Khatun , sınıfın içinde tek başınaydı kurşun kalem ile masaya dalgın bir halde Ayza yazıp kalp çiziyor dolan gözleri ile bakıyordu ." Seni unutacağım , Ayza seni unutacağım " diyorken , çat kapı içeri Lusifer girdi ve :

" Khatun , koş ! Ayza intihara yeltenmiş ! hastaneye kaldırmışlar ! Aşağıda öldüğünün haberini alanlar var ! Tüm millet kapıda toplanmışlar " dedi.

Khatun , şöyle bir durdu :

"Ne diyosun lan sen !" dedi ve Lüsifere kan çanağı olmuş gözleri ile ağlamamaya direnir halde baktı !

" Ah be Ayza ! 'Ya benimsin ya kara toprağın ' dememiştim bile be Ayza ! Artık benim de değilsin , kara toprağın da değilsin !" dedi ve kalemi fırlatıp atarak Lüsifer'in yakasına yapışıp ;

" Bana bak lan! Sen bir gün olsun bana hayırlı bi haber getirmeyecek misin lan ! " dedi

Çantasını sırtına savurup umursamayacağı Ayza için kalabalığın yanına koştu.

Cumhuriyet lisesi önündeki merdivende toplanmış kalabalık " nasıl bizi bırakıp gidersin" diyerekten ağlıyordu .Ayza'nın üzerinden çıkan not kağıdı elden ele geziyordu , koşarak bir çırpı bu kağıdı milletin elinden aldı ve yazıya derin derin baktı ;

" Bak şu ölüme, çaresiz ilacı yok. Kimseyi ben gibi kırmayın ölümün bile çaresi yok" yazıyordu. Bu mesajı Khatun, kendisine yazıldığını düşündü !

Lüsifer'i haykırarak yanına çağırdı! " İn lan aşağı gel buraya Lüsoo alo kime diyorum lan !! " dedi. Lüsifer bir askerin içtimaya geç kalmışçasına koşarak geldi Khatun'un yanına ve " söyle abi " dedi boynu bükük el pençe divan bir şekilde. Bu sırada Khatun , Lüsiferin çenesinden tuttu ve başını kaldırdı.

"Al bu intihar mektubunu ve siktir git buradan ! Ayza 'da sen de umurumda değilsin ! " dedi. Bundan sonra onun adı Ayza değil , Lavinia !

Lüsifer , şaşkın bir halde mektubu ,ceketinin iç cebine koyarken Khatun'a çok manidar bir bakış ile şöyle dedi :

Lavinia nedir Khatun ?

Lüsifer soru sorma , soru sorma Lüsifer ! Sorma !

Bak, Lavinia bir isim ! Ölüm çiçeğinin ismi. Beni sevmeyen bir kızı korumak için kavgalara girdim bıçak yedim , sağ kurtultum ve ben ölümü göze alarak en güzeline aşık oldum.Onun adı Lavinia olacak ! Anladın mı beni (?)

Lüsifer, neye uğradığını şaşırmıştı. Khatun, duygularına yenik düşmemek için hiç olmayacağı gibi davranıyor, hiçbir şey yaşanmamış gibi davranıyordu.

Daha 17 yaşındaydı Khatun, internetten tanıştığı birinden ziyade onu seven ve yanında olan biri ile daha sağlıklı ilişki sürdüreceğine inanıyordu.

Vasiyet 6284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin