אני מגיעה לבית ספר נכנסת לכיתה, י'א 3 ויושבת בכיסא שלי הנמצא ליד שירה חברתי הטובה.
שיעור המתמטיקה עובר מהר מדי למרות שאני מקווה שיקח כמה שיותר זמן, רק שלא יגיע הערב.
"את בסדר?, את נראת לחוצה" אומרת שירה קצת מודאגת.
"כן, הכל טוב פשוט" אני חושבת על תירוץ טוב וממשיכה, "אני חושבת על ההורים שלי ואני קצת מבואסת שלא יכולתי לטוס איתם" 'שקר' מוחי אומר, אני לא סובלת את דודה שלי, אבל משפחה לא בוחרים.
"לא נורא, תטוסי פעם אחרת" אומרת שירה ומוציאה אותי ממחשבה על התיעוב של דודתי.
נשמע צילצול, עוד שיעור מתמטיקה. גם הוא עבר מהר למדי ומיד נשמע צילצול להפסקה הגדולה. אני מרימה את התיק שלי והולכת עם שירה למקום שלנו לאכול. בסוף כיתה ח' אחותה הגדולה של שירה שבדיוק סיימה יב סיפרה לנו על המקום הזה מכיתה ט' אנחנו אוכלות שם.
לאחר 20 דקות של אכילה ודיבורים נשמע עוד צלצול שמבשר לנו להיכנס לכיתות לשיעור הבא. אני ושירה נפרדות בדרכנו כאשר שירה נכנסת לכיתה בצד ימין של המסדרון ואילו אני בצד שמאל, אני נכנסת לכיתתי ואנחנו מתחילים ללמוד ביולוגיה בעוד ששירה בטח דופקת את המורה ריג'ר בכיתה השנייה, בגלל זה היא מבריזה משיעורי ביולוגיה , המורה ריג'ר מצליח להשיג לה אישורים לאי הגעה שלה. אני חושבת שהם התחילו לצאת קצת אחרי תחילת כיתה י'. אף אחד לא יודע על הדבר הזה חוץ ממני, ניראה לי. צילצול המבשר את סיום השיעור מעיר אותי ממחשבותי על המורה ריג'ר ושירה. כאשר אני יוצאת מהכיתה נתקע בי עידו כהן בכוונה, אחד מהחברים של טומי, הוא דווקא ניראה טוב, עיניים ירוקות ושיער חום, גבוה ושרירי, הוא מסתכל עלי, צוחק והולך, בדרך הוא פוגש את טומי ונותן לו כיף וחיבוק גברי ואני רואה את טומי בדרכו אלי.
"את מתרגשת מהיום?" הוא שואל אותי.
"ניראה לך?" אני מגיבה בתוקפנות.
"לא יודע, אולי תאבדי אותו היום, מי יודע, בטוח אחד מהחברים שלי עושה לך את זה" הוא אומר מצחקק. הוא מודה לזה שאני בתולה והוא צוחק על זה בלי סוף.
"בחיים לא, זה לא יקרה היום ובטח שלא עם אחד החברים שלך" אני אומרת.
"טוב, אגב הפגישה היום אצל רוי, אנקור 37 בשעה תשע. יש לך איך להגיע או שאני אקח אותך?"
"תבוא לקחת אותי" אני עונה, "ההורים שלי בקנדה".
"סגור" אומר טומי ועף מעיניי לתוך הכיתה שבה למדתי ביולוגיה.
גם השיעור הרביעי עבר, ערבית, אני שונאת את השיעור הזה.
אני חוזרת הביתה מיום הלימודים אוכלת פסטה ברוטב עגבניות והולכת לחדרי לנוח.
YOU ARE READING
שבע דקות בגן עדן
Romanceליאה בת 17 בכיתה י"א בתולה, בחמש יחידות מתמטיקה ואנגלית. יש לה חבר טוב בשם טומי שחבריו שונאים את ליאה וחבריה של ליאה שונאים את טומי. טומי בקטע של ליאה, ליאה פחות בקטע שלו. החברה הכי טובה שלה ,שירה דופקת את המורה שלהן. היא מוזמנת לערב של חבריו של טומ...