VIII poglavlje "ZBOGOM?"

52 7 0
                                    

HERMIONA POV
Videla sam Maggie kako dotrčava do nas, bila je uplakana te sam raširila ruke i čvrsto je zagrlila. "Jesi li dobro?" upitala sam je dok sam provlačila prste krz njenu srebrnu kosu. Lagano je podigla glavu uz reči "Moramo da spasimo Harry-ja". Glas joj je jecao, oči su joj se ponovo punile suzama dok sam je čvrato držala u naručju začula sam Voldemorov glas, istrčali smo napolje te videli smrtonoše i Harry-ja. Nisam mogla da verujem, Ginny je potrčala ka Harry-ju dok se Voldomor zlobno smejao.
AMELIA POV
Stajala sam ispred tog odvartnog čoveka i gledala ga sa prezirom, uhvatila sam Maggie za ruku te joj šapnula "Imamo priliku".
MAGGIE POV
Bila sam uplašena, ali jedino što sam sada želela jeste da ih sve spasim. Okrenula sam se te se blago osmehnula Oliveru, "obećao si da češ uvek biti tu.." prošaputala sam tako da je mogao samo da mi pročita reči sa usana ali ne i da čuje iste "zbogom" dodala sam na kraju te lagano okrenula glavu ka Ameli. Kraičkom oka videla sam da mi se približava. Iskoračila sam ispred Hagrida čvrsto držeći Ameliu za ruku. Kada sam krenula ka Voldemoru koji mi se smejao u lice osetila sam snažan stitak koji me je povukao ka nazad, Oliver me je držao sa leđa "ovo nije zbogom, ne može da bude" šapnuo mi je na uho. Nasmejala sam se te mu se otrgnula, "Lorde! Došla samo dovde samo zbog Vas!" glasno sam rekla podižući svoj štapić ka njemu. "Sestre Kabus? Hm, gde ste se tako dugo skrivale od mene, da ste došle ranije bile bi već članovi moje vojske" smejao se te sam ga prekinula "Članovi vojske? Mislim da si zamenio strane!" kroz zube sam mu odgovorila.
DRACO POV
Šta ona to radi, je li potpuno izgubila razum, nije li svesna da je Lord spreman na sve?
"Maggie.." prošaputao sam sebi u bradu dok je me majka tužno gledala "...reci mi šta da uradim", majka me je lagano pogurala ka napred te šapnula "Harry-jev štapić" pogledom mi je pokazivala da krenem napred. Uzeo sam Harry-jev štapić te mu ga bacio dok je on u međuvremenu bio budan i spreman za borbu.
MAGGIE POV
"Porodica Kabus me je oduvek fascinirala, tako talentovani ljudi, oduvek članovi slyitherina, moćni ljudi čiste krvi.." Voldemord je pokušavao da razgovara sa mnom, ali nisam ja ovde došla da ćaskam. Videla sam da je Draco dobacio Harry-ju štapić te sam se lagano pomerila u stranu te je počela borba, Harry je ubio Voldemorda. Dok je nestajao dotrčala sam do njega "Zbogom, zbogom Tom, zbogom učitelju, hvala ti za sve, ali je nikada magiju neću koristiti da povredim nekoga" rekla sam mu dok sam prislanjala njegovu grubu ruku na moje čelo "Zbogom zauvek" dodala sam te kada je potpuno nestao pala sam na pod od umora, suze su mi potekle niz obraze, ali bila sam srećna, uspele smo. Amelia je dotrčala te spustila moju glavu u svoje krilo "Seko, uspele smo, sada možemo da se vratimo kući"
DRACO POV
Prišao sam Ameli koja je grlila Maggie na podu, zapanjeno sam ih gledao, izgledale su srećno, ali plakale su, izgledale su umorno a njihovi štapići još uvek su sijali. Ko su zaparvo njih dve? Maggie i Amelia, sestre Kabus ili ipak nešto mogo više od toga?

PRINCESS OF NIGHTMAREWhere stories live. Discover now