DRACO POV
Stigao sam do kabineta, ali vrata su bila zaključana "Maggie! Maggie otvori vrata" vikao sam dok sam pokušavao razvaliti bravu" "Gospodine Malfoy, šta to mislite da radite" začuo se Sanpe-ov glas iza mojih ledja "Skloni se odavde! Za sve si ti kriv" vikao sam "Draco? Šta je bilo?" Amelia je dotrčala čuvši buku "Maggie..Maggie je unutra, nešto nije uredu" rekao sam drhtavim glasom
AMELIA POV
"Ratnici iz noćne more.." prošaputala sam te izvadila štapić i izvela čaroliju koju mi je Maggie pokazala da iskoristim ako je te senke opet budu napale. Varta su se otvorila, utrčali smo unutra, Maggie je ležala na podu, bila je hladna, drhtala je. "Moram da je odvedem odavde što pre" prebacila sam njenu ruku preko mog vrata i krenula da je ponesem "Ja ću" rekao je Draco te je uzeo u naručje "Možda mi nekada ipak oprosti" rekao je dok joj je sklanjao kosu sa lica. Odneo ju je u krevet, išla sam za njim. "Draco, sta se desilo, zašto je ona bila tamo?" upitala sam ga, a on mi je objasnio sve do detalja "Volim je" dodao je na kraju "Znam da je voliš.." govorila sam dok sam stavljala ruku na njegovo rame "ali samo ćeš je povrediti, molim te ostavi je meni, ja ću se brinuti za nju" bilo mi je teško to da mu kažem ali Maggie nikada nije bila voljena, oduvek je imala samo mene, samo svoju sestru..
DRACO POV
Izašao sam iz sobe, lagano zatvorio vrata i slomio se na hiljadu delova..."Maggie, nisu mi dali da te volim"
MAGGIE POV
Porobudila sam se u svom krevetu, videla sam Ginny kako sedi pored mene držeći me za ruku "Jesam li mrtva?" zbunjeno sam upitala trljajući oči rukom "Ne ludice, nisi mrtva" Ginny mi je kroz osmeh rekla "Znaš..spavala si, spavala si mesec dana.." pognute glave mi je saopštila "Mesec dana?!" povikala sam skočivši iz kreveta "Kakva noćna mora!"
Izašla sam iz sobe i svi su me dočekali "Toliko si mi nedostajala" govorila mi je Hermiona dok me je čvrsdo grlila "Nemaš pojma koliko smo te samo iščekivali" dodao je Harry "Dobrodošla" sa osmehom mi je dobacio Ron šireći ruke, bilo je to kao ona prvi put kada sam sela za sto "Vratila sam se" prošaputala sam u Ronovom zagrljaju "Drago mi je da te vidim ponovo Maggie" iz gužve je istupio Oliver "Olivere!" povikala sam i skočila na njega, zavrteo me je par puta te spustio na zemlju "Svaki dan sam sedela pored tvog kreveta, čekala sam te" nežno je rekla Luna dok je prislanjala glavu na moje rame, plakala je "Luna" podigla sam joj glavu "Ovde sam, sada sam ovde" rekla sam joj te je zaglila. Izgrlila sam se sa svim, ali poslednje sam ostavila za kraj "Seko, čekala sam te" umornim glasom mi je rekla Amelia, bila je crvena od plakanja "Nikada nisam odustala od tebe, znala sam.." prekinula sam je snažnim zagrljajem koji joj je na trenutak izbio disanje "Znam Amelia, znam" suze su mi potekle niz obraze, ponovo sam bila u zagrljaju svoje sestre, ponovo su me njeni nežni dlanovi milovali, ponovo sam bila živa.
AMELIA POV
Obrisala sam suze te uhvatila Maggie za ruku "Moraš da znaš ovo" bilo mi je teško da joj to kažem, ali nismo imali vremena "Draco..otišao je sa Voldemorom" uz jecaj sam joj rekla, videla sam strah u njenim očima, mržnju "Ne brini.." Hermiona je krenula da je teši stavljajuci ruku na njeno rame "Zato bih se brinula..to je Malfoy" prekinula ju je, glas joj ste stezao bila je ljuta. "Moramo da odemo odavde" Harry je povikao te smo svi otišli u tajnu prostoriju u školi.
MAGGIE POV
Amelia i ja krenule sam da zakoračimo u prostoriju ali kako smo to uradile od nazad nas je nešto povuklo i nestale smo
NARACIJA 3. lice
Priča o Harry Potteru nadalje se nastavila onako kako i jeste, po radnji knjige/filma. Međutim život naših glavnih junakinja Maggie i Amelie kao da se vratio na staro, stvorile su se u ljudskom svetu onog dana kada su nestale i probudile su u svijim krevetima se sećajući se ničega
AMELIA POV
Jutro je, ahh..škola ponovo. Ustala sam iz kreveta i otišla do Maggie koja je još uvek spavala "Probudi se seko" budila sam je, bio je to čudan osećaj ona je uvek ustajala ranije, nije nikada volela da spava za razliku od mene. "Maggie, škola, zakasnićemo" nastavila sam dok je nisam i probudila, protrljala je oći te mi promuklim glasom rekla "Amelia, subota je" pogledala sam u datum na kalendaru "Ali..koliko je vreme brzo prošlo..zar" bila sam zbunjena, šta je ovo..upale smo u neku rupu u vremenu?
MAGGIE POV
"Amelia..ko ko je Malfoy" zbunjeno sam upitala gledajući u papirić koji sam našla u svom džepu "Malfoy? Ne znam, zašto, otkud ti to" pitala me je dok mi je uzimala papirić iz ruke "Nisu mi dali da te volim u potpisu Malfoy, Draco Malfoy" pročitala je Amelia. "Znam!" povikala sam dok sam ustajala iz kreveta "Izvešću čaroliju i videćemo kako je taj papirić dospeo do mene" rekla sam te smo učinile isto. Slike su se počele stvarati, bila sam to ja i i još neki meni nepoznati ljudi(videle su scenu od malopre kada se Maggie probudila) "Ti, ti si mi stavila to u džep dok si me grlila Amelia, vidiš li" pokazivala sam joj dok sam zbunjeno gledala u sve to ispred nas "Gde smo ovo bile i kakva nam je ovo odeća" Amelia je upitala međutim ni je nisam imala predstavu šta se desilo. Kao da smo bile u nekoj drugoj dimenziji, kao da smo vodile paralelan život. "Moramo da se vratimo tamo" pognute glave sam rekla "Ali.." Amelia me je zabrinuto pogledala "Ti ljudi su u opasnosti, osećam to" rekla sam dok sam počela listati knjige sa polica kao i sve naše čarolije, moramo doći do tamo, po svaku cenu..čini mi se da nemamo puno vremena.
YOU ARE READING
PRINCESS OF NIGHTMARE
Teen FictionMaggie I Amelia Kabus su dve sestre, nove učenice na Hogwarts-u, prođite kroz njihovu avanturu i prilagođavanje na novi život uz ovu fanfiction. Takođe uđite i u ljubavni život glavnog karaktera Maggie i saznajte kako se to Draco zaljubio u nju. Kr...