IX poglavlje "OBEĆANJE LJUBAVI"

88 5 1
                                    

MAGGIE POV
Bude me zraci sunca koji se probijaju kroz krošnju iznad mog prozora, čujem kišu, vetar otvara moj prozor te me prolazi jeza od hladnoče. Draco prilazi te zatvara prozor "Jesi li dobro" pita me dok zamišljeno kroz prozor gleda u daljinu "Gde sam ja?" zbunjeno pitam okrećući se oko sebe, "U Hogwarts-u, u svojoj sobi, zar je ne prepoznaješ?" zbunjeno mi je odgovorio "Još uvek se ne sećam svega, ali.." zastala sam te je on iskoristio priliku te me upitao "Zašto si ga nazvala učitelju?" nekako tužno je reako. "Tom, Tom Riddle bio je osoba zbog koje samo uspela da naučim sve o magiji i pre nego što sam došla u ovu školu", "Profesor Snape nam je sve objasnio" Amelia je nastavila dok je lagano ulazila u sobu "Naši roditelji su nas zaštitili čarolijom tako da nas Voldemord nikada ne može pronaći, ali uz tako moćnu čaroliju postojala je cena, od kako smo se rodile imale smo sva sećanja Toma Riddla." "Neverovatno" Draco je uzdahnuo "Vi..ko ste vi?" izgovorio je dok je gledao u pod. Ustala sam iz kreveta te ga uhvatila za ruku "Tvoji prijatelji" rekla sam mu dok sam gledala suzu koja se slivala niz njegov obraz "Draco, ti nikada nisi bio moj neprijatelj, zapamti to" nastavila sam te mu podigla glavu i obrisala suze.
DRACO POV
"Maggie..probudila si u meni nešto, nešto što toliko boli ali je isto toliko i lepo, probudila si ljubav. Maggie, ja, volim te" izgovarao sam dok sam svoje drhtave usne približavao njenim. "Volim i ja tebe, ali.." rekla je dok je lagano stavila prst na moje usne "Oni koji nas stvarno vole neće nas napistiti ma šta god da se desi, zato obećaj mi jedno, da me nikada, ali nikada nećeš pustiti" dodala je te mi se nasmešila "Ti si moja princeza, nikada te neću pustiti, obećavam ti" odgovorio sam joj te je poljubio.
AMELIA POV
Stajala sam na vratima gledajući moju malu sestru kako odrasta, bila sam zaista srećna..ali njena moć..hoće li njena moć ubiti ovu ljubav?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PRINCESS OF NIGHTMAREWhere stories live. Discover now