..Maggie držeći nekakvu knjigu u rukama..prepoznao sam je bila je to jedna od knjiga koje mi otac nikada nije dozvoljavao da diram. Ostao sam skemeljen gledajući u knjigu "Otkud..otkud ti ta knjiga?" upitao sam dok mi se glas stezao "Tvoj otac mi ju je dao" odgovorila je prelazeći prstima preko korica knjige "U njoj je zapisana istorija moje porodice, u njoj je zapisano moje nasledje Draco" rekla je koliko ponosno toliko i zabrinuto.
MAGGIE POV
Pročitala sam par stranica knjige, Amelia mi je ispričala o ratnicima iz noćnih mora, ja sam bila naslednik, ja sam bila njihov gospodar, "Draco moram te nešto zamoliti" govorila sam mu dok mi je glas pucao "Molim te, reci mi možeš li prestati da me mržiš" povisila sam ton i glas mi je pukao, stezala sam pesnice i noktima probada sopstvenu kožu dok su mi se niz obraze slivale suze
DRACO POV
Uplašio sam se, nikada je ranije nisam video takvu, sta se dešava? Šta bih trebao da uradim? "Maggie? Ja..ja te ne mrzim" govorio sam dok mi se u grudima nešto stezalo "Ja..ja sam za.." hteo sam joj priznati svoja osećanja, ali me je ona ipak prekinula "Gospodar stvorenja koja su te napala, to..to sam ja, ja sam naslednik, ja sam princess or nightmers(princeza noćnih mora)" rekla mi je dok je već sada krvavim rukama brisala svoje suze, zagrlio sam je te joj na uho nežno šapnuo "Maggie, od prvog dana kada sam te video znao sam da ćeš biti moja princeza"
MAGGIE POV
Bilo je tako toplo u njegovom zagrljuju, ali ko je bio on zapravo, smrtonoša? Nisam sebi mogla da dopustim da ga povredim, odgurnula sam ga od sebe "Ne dodiruj me! Ja..ja ne mogu da dopustim da ti se nešto dogodi..ne želim da te povređujem" vikala sam na njega dok sam gledala u tragove moje krvi na njegovoj košulji.
"Oprosti mi Maggie" rekao je dok me je hvatao za ruku "Ali ja sam obećao da te neću pustiti, ti si prva osoba koja je verovala u mene, ti si prva osoba koja mi je dala šnasu, izbor, pravo glasa..ti si jednostavno.." prekinula sam ga "Ja sam loša po tebe Draco, učiniću sve da te zaštitim, spasiću te odlaženjem iz tvog života" ali ipak je nastavio "..ti si jednostavno sve što sam ikada želeo, ti nisi noćna mora Maggie, ti si ostvarenje mog sna" srce je naglo počelo da mi lupa, znala sam da nema nazad, ili ću mu sada potrčati u naručje ili se okrenuti i otići zauvek...
DRACO POV
Morala je da zna, morala je sve da zna, čekao sam punih pet meseci da joj ovo kažem, možda se nije činilo da je prošlo toliko dugo, ali meni je sve trajalo kao večnost..Maggie šta ćeš sada uraditi..sve je na tebi..
MAGGIE POV
Nisi u pravu Malfoy..ja jesam noćna mora, oprosti mi ali ovo je sve za tvoje dobro. Okrenula sam se i počela da silazim niz stepenice kada sam začula "Neću te pustiti" ponovo sam želela da zaplačem, ali nisam mogla sebi to da dopustim "Gospođice Kabus" glasno je rekao Snape dok je stajao ispred mene " vaša sestra vas je tražila, čeka Vas u kabinetu za napitke" rekao je nekako sa previše poštovanja, potrčala sam ka kabinetu, jednino što bi me sada moglo smiriti jeste moja sestra. Otvorila sam vrata kabineta u nadi da ću joj odmah utrčati u zagrljaj ali nje tamo nije bilo "Amelia? Amelia gde si?!" povikala sam
DRACO POV
Maggie je potrčala i baš kada je prošla pored Snape-a on je nestao, to nije bio Snape, bila je to senka, bio je to ratnik iz nićne more "Maggie, stani!" potrčao sam za njom, sta ako joj se nesto dogodi..
MAGGIE POV
Vrata iza mene su se zalupila, prozori su se polupali, nešto je počelo da me davi, bilo mi je hladno, nisam mogla da dišem, ispred sebe videla sam crne senke "ratnici iz noćnih mora?" prošaputala sam dok sam padala na pod, "umirem li?" zapitala sam se te sklopila oči
YOU ARE READING
PRINCESS OF NIGHTMARE
Teen FictionMaggie I Amelia Kabus su dve sestre, nove učenice na Hogwarts-u, prođite kroz njihovu avanturu i prilagođavanje na novi život uz ovu fanfiction. Takođe uđite i u ljubavni život glavnog karaktera Maggie i saznajte kako se to Draco zaljubio u nju. Kr...